En op wat voor manier. Die was een serieuze bedreiging voor Kramer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hoe heeft die met zo weinig inhoud ooit de tweede plaats kunnen halen op het WK allround?
quote:
Je luistert überhaupt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:34 schreef tralalala het volgende:
Gaat het nu tussen USA en Canada of gaat het gewoon om totaaltijd?
Knockout rondes.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:34 schreef tralalala het volgende:
Zie je DeLuna, ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:34 schreef tralalala het volgende:
Erben is verbleekt door de zon waarschijnlijk, zo lang hangt hij er alquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Shani heeft niet genoeg naar zijn koelkast gekeken.
Ze hebben alleen op hoogland getraind. Ook niet slim geweest.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:35 schreef Susi het volgende:
Dit kun je toch met goed fatsoen niet meer aan de pakken wijten
Ik zou gauw overstappen op klagen over de schaatsen oidquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:35 schreef Susi het volgende:
Ze hebben dan ook al de oude pakkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:35 schreef Susi het volgende:
Vandaar dat ik net al suggereerde dat ze naakt zouden gaan schaatsenquote:
Rusland.quote:
Beste schaatser ooit. #teamjillertquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:36 schreef golfer het volgende:
Dat is wel einde carrière van een groot sportman als Davis.
Het is een complot!quote:
okquote:
Stel dat de beste 2 elkaar zien in de eerste ronde, dan heeft de ploeg die zilver moet hebben niks. Dat slaat nergens op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |