Ik vond de Wii versie met zijn vieren echt tof. En de SNES versie doe ik nog steeds wel regelmatig met vrienden, en dan die ballonnetjes-kapotknal-spelmodus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:23 schreef RonB79 het volgende:
Ik speelde Mario Kart vroeger uren achter elkaar (voornamelijk de SNES versie). Met m'n zus danwel alleen. Maar tegenwoordig doet het me ook niet zo veel meer. De Nin64 versie vond ik al minder maar was toch nog goed te doen. De Wii versie kan ik me niet eens meer herinneren. Best jammer... zal wel gewoon aan m'n leeftijd liggen
Kheb nog geen idee of ik de WiiU versie koop. Multiplayer speel ik nooit en als daar al de nadruk op ligt... meh.
Ook dat nogquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:39 schreef nomar83 het volgende:
Er staat een stukje van je recensie van Donkey Kong CTF in de eShop Roy.
Op zich wel goed nieuws als een Wii U-artikel egens is uitverkocht nog voor de release. Zou Mario Kart toch de redding worden?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:32 schreef Semargofni het volgende:
Inmiddels al uitverkocht bij yourgamezone. Vraag me af of ze een nieuwe lichting krijgen voor die prijs of dat dit eenmalig was.
mehhhquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Van de nintendo FB:
De Mario Kart 8 Limited Edition bevat een exemplaar van het spel plus een speciaal Spiny-schild collector's item in een speciale verpakking! Dat Spiny-schild vliegt alleen naar degenen die het spel het eerst hebben besteld. Reserveer dus snel als je er een wilt hebben, want op is op!
[ afbeelding ]
Mario kart + Smash bros zijn wel de grote spellen van dit jaar idd. Mario kart staat ook op een aantal sites hoog kwa pre orders.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:49 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Op zich wel goed nieuws als een Wii U-artikel egens is uitverkocht nog voor de release. Zou Mario Kart toch de redding worden?
Verder staat er ook barweinig in de planning dit jaar als ik eerlijk ben. X komt nog, daar kijk ik erg naar uit omdat Xenoblade echt heel leuk was en mogelijk Yoshi's Yarn. Maar daar horen we maar weinig over.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:40 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Mario kart + Smash bros zijn wel de grote spellen van dit jaar idd. Mario kart staat ook op een aantal sites hoog kwa pre orders.
ik hoop het toch niet, krijg je van die taferelen dat het devteam zich moet inhouden of de hardware niet ten volle benut.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:51 schreef speknek het volgende:
Ik verwacht dat Zelda crossgen wordt, net als met de GC en Wii, dus in 2016.
Dan al een nieuwe console?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:51 schreef speknek het volgende:
Ik verwacht dat Zelda crossgen wordt, net als met de GC en Wii, dus in 2016.
Dit wordt de laatste console van nintendo. Het gaat veelste slecht met dit bedrijf. Waarschijnlijk gaan ze zich hierna alleen maar richten op handheld, dat is de enige tak dienog redelijk verkoopt.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:45 schreef speknek het volgende:
3DS is gered omdat third parties wel moeten, hij verkoopt stukken beter dan de Vita. Maar de installbase van de Wii U is te klein om AAA development gaande te houden. Nintendo moet allemaal topgames afleveren om het tij te kunnen keren, maar zou veel te veel verlies per game maken. Ik denk dat ze hem gracieus laten sterven, met een paar goeie games en vier jaar na de introductie (dat is een redelijke tijd voor een console), zodat niemand echt boos wordt.
Er is geen concurrent op gaming handgeld gebied. Al krijgen Ze het lastiger met smartphones en tablets natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nintendo moet gewoon alle zeilen bijzetten om de Wii U te redden. Is met de 3DS ook gelukt toch?
want je wil alleen kiddiegames? Pokémon mmo gaat gewoon niet gebeuren.quote:Pokemon MMO of gewoon een 3D Pokemon op de Wii U zou de redding zijn en denk ik ook de enige redding. Gewoon een beetje kindjesconsole/familieconsole worden weer en hopen dat de 3rd party dan terug komt of zorgen dat iedereen een Wii U naast zijn PS4/XBOX heeft. Maar dan moet dat ding goedkoper worden denk ik.
Qua games loopt de PSVita inderdaad achter maar qua techniek kan Nintendo wel het een en ander leren van Sony. Nintendo moet weer eens komen met een handheld met een echt goed scherm en een goede speaker want die van de 3DS vind ik meer dan ondermaats.quote:
Als het allebei kan: graag.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik vind het prima. Gameplay >>>>> graphics
dan ga je ervan hit dat de gameplay minder is op de andere consoles. Wat klinklare onzin isquote:Op maandag 17 maart 2014 19:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik vind het prima. Gameplay >>>>> graphics
Ik vond het echt gaaf om telkens nieuwe werelden voor de neus te krijgen. Ik ben pas met de volgende wereld verder gegaan wanneer ik alle sterren, vlaggen en stempels had, dus de allerlaatste wereld werd meteen unlocked voor mij. Alleen dat allerlaatste level ga ik niet halen. Veels te moeilijk. Ook die challenges heb ik maar voor 70% gehaald. Na 2 uurtjes vond ik het wel mooi geweestquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Net op internet gelezen wat je moet doen om de allerlaatste wereld bij Mario vrij te spelen. Dat ga ik dus mooi niet doen
Kwam 17 sterren te kort voor de 240 net, ff terug naar wat eerdere leveltjes om die te halen...
Ik speel meer op de Wii U dan mijn Xbox. Maar die heeft mijn vrouw eigenlijk vooral in gebruik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan ga je ervan hit dat de gameplay minder is op de andere consoles. Wat klinklare onzin is
Ik heb nu een Wii u, voor 180 euro inclusief twee spellen. Kon ik niet laten liggen.
Ondertussen brandt de ps3 nog overuren. Want graphics + gameplay
Oh nee, dat wil ik niet impliceren, maar er wordt geklaagd over de 3DS t.o.v. de Vita m.b.t. de techniek. De Vita is een veel mooier apparaat maar de 3DS heeft veel meer kwaliteitsspelletjes. Al twijfelde ik recentelijk wel een Vita (of PS3) te kopen, maar dat gewoon omdat ik dan Final Fantasy 7-10 daarop kan spelen. Ik bedoelde slechts dat je niet moet zeuren over de graphics als de gameplay geweldig is, al is het natuurlijk fijn om beide te hebben. Ik weet nog wel dat ik mijn ogen uit keek toen ik de Wii U kocht en Mass Effect 3 ging spelen. Echt schitterend en ook geweldige gameplay.quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan ga je ervan hit dat de gameplay minder is op de andere consoles. Wat klinklare onzin is
Ik heb nu een Wii u, voor 180 euro inclusief twee spellen. Kon ik niet laten liggen.
Ondertussen brandt de ps3 nog overuren. Want graphics + gameplay
Bronquote:Couchjockeyz.com has reported on a crazy rumor that Titanfall, a Xbox exclusive, will be releasing on Wii U along with the Xbox 360 version of the game. The Xbox 360 version of Titanfall is experiencing a delayed release an according to ‘various industry insiders and several of [CouchJockeyz] sources’ will be releasing on April 8th on Wii U and Xbox 360 despite any announcement from EA or Bluepoint Games, who is developing the Xbox 360 port.
This rumor shouldn’t be taken seriously and this is why. When Titanfall was announced for Xbox, it was announced as a Xbox exclusive. Last time we checked exclusive meant that it could be found at only one location. Additionally, EA has already said that Titanfall would not be released on PS4 so what would compel EA, who has already snubbed the Wii U, to release the Xbox exclusive on the Wii U and not also the PS4?
CouchJockeyz claims via their sources that ‘Nintendo has paid a substantially large fee to EA to sway the mech-shooter over to the struggling platform but Nintendo believes that they would not only be able to satisfy the Nintendo faithful, but also draw some sales to the Wii U with a cheaper buy in cost than the Xbox One.’ We could definitely see Nintendo throwing in some funds to persuade a developer to release a game on the Wii U, which has seen some struggling sales, but it is unlikely that EA would release the exclusive title on any other system besides Microsoft’s consoles.
Apparently the deal between Nintendo and EA is ‘very hush-hush’ and that ‘only a handful of developers and executives in the know of this deal’ but with Titanfall being slapped with the exclusive to Xbox label we doubt that this rumor is even remotely credible. While we are sure that many Nintendo gamers would be very pleased with a release of Titanfall on Wii U, this rumor is sure to be false due to its exclusivity to the Xbox. That’s quite a shame because Titanfall looks really impressive and a lot of gamers have taken a liking to it.
Pak de originele bron er bij, staat april fools onder. Ze zijn een beetje vroegquote:Op zondag 23 maart 2014 22:41 schreef s0ul1991 het volgende:
RUMOR: Titanfall Releasing On Wii U
[..]
Bron
...believe
Wie had dat gedachtquote:Op zondag 23 maart 2014 22:51 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Pak de originele bron er bij, staat april fools onder. Ze zijn een beetje vroeg
M&L ga ik sowieso nog een keertje binnenhalenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
3 April komen de eerste GBA-spelletjes naar de Virtual Console, met daarbij Advance Wars
Verder Metroid Fusion, Mario & Luigi: Superstar Saga en Yoshi's Island: Super Mario Advance 3 als ik het goed begrepen heb.
Mario & Luigi ga ik ook wel binnenhalen denk ik en de rest moet ik ff kijken
Want?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:49 schreef CoExist het volgende:
Zojuist Mario Kart voor de SNES op de Wii U voor ¤ 1,49
Besturing is echt fucked up met de tablet controller.
De AB/XY knoppen zijn niet fijn. Je moet gas geven met B en een item afschieten met X of Y. Helaas lukt het mij niet en zet ik de mini-map dan op de achteruitkijk spiegel ofzo.quote:
Dat ondervond ik ook, de game speelt niet fijn op de Gamepad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:49 schreef CoExist het volgende:
Zojuist Mario Kart voor de SNES op de Wii U voor ¤ 1,49
Besturing is echt fucked up met de tablet controller.
En ik dacht al dat ik een autistisch was...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:05 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat ondervond ik ook, de game speelt niet fijn op de Gamepad.
Gelukkig heb ik een SNES-controller voor de Wiimote, speelt toch het fijnst met de oorspronkelijke controller.
Dyslectisch bedoel je?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:38 schreef CoExist het volgende:
[..]
En ik dacht al dat ik een autistisch was...
Dat ook ja... Na 9 uren nachtdienst en 3 uurtjes slaap...quote:
Moet je omdraaien.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:47 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dat ook ja... Na 9 uren nachtdienst en 3 uurtjes slaap...
De Pro Controller werkt ook wel. Voelt wat vreemd, maar het gaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:38 schreef CoExist het volgende:
[..]
En ik dacht al dat ik een autistisch was...
Jammer geen "TLOZ: The Minish Cap" in de trailer.quote:
Die waren tof!quote:Op zondag 30 maart 2014 10:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hopelijk komen de Fire Emblem spelletjes ook nog
meestal wel, maar sommige games kunnen niet volledig op de gamepad worden gespeeldquote:Op zondag 30 maart 2014 13:05 schreef Aether het volgende:
Zijn er hier mensen die de Wii U zonder TV gebruiken / niet aangesloten hebben? Dus als een soort handheld gebruiken?
niet te vergelijken. Een handheld doet het buiten ook nog, dat hoef je met de Wii U niet te proberenquote:Op zondag 30 maart 2014 14:21 schreef Aether het volgende:
Ik doelde meer op helemaal niet op de TV aangesloten. Ik speel de laatste jaren voornamelijk op handhelds en vraag me af hoe vaak de Wii U als (alleen) handheld wordt gebruikt.
Mijn buiten is dichtbij, denk dat ie dat wel haaltquote:Op zondag 30 maart 2014 14:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet te vergelijken. Een handheld doet het buiten ook nog, dat hoef je met de Wii U niet te proberen
Dit, is echt niet meer dan een meter of 5 heb ik het ideequote:Op zondag 30 maart 2014 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is geen vervanging, bereik is te klein is mijn ervaring.
Het kan zowel CoD als SC zijn, dat is je eigen keus. Het heeft wel een flinke rpg-basis wat betreft ervaring en je personage verbeteren.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hmm, twijfel. Heb me er nooit echt tot aangetrokken gevoeld, maar wel goede reviews en dit is wel heel weinig? Met wat voor soort spel kan je het een beetje vergelijken? Is het iets als Mass Effect of meer Call of Duty of meer Splinter Cell? Of compleet iets anders?
quote:FrostbiteEngine @FrostbiteEngine
Follow
Good news, we have finally fixed and optimized our 'netcode'. Uses quantum entanglement for Zero Latency connections. Exclusively on #WiiU.
Follow
Frostbite will power #HalfLife3, coming out summer 2014! #WiiU exclusive.
Follow
Frostbite will power #HalfLife3, coming out summer 2014! #WiiU exclusive.
Nice, stond nog op de lijst om te kopen bij een aanbieding. Goedkoopste nu was 20 euro.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eén van de beste games op Wii U nu slechts 12,29 euro
http://www.zavvi.com/game(...)ampaign=AffiliateWin
Must-have.
quote:
twitter:petermooreEA twitterde op dinsdag 01-04-2014 om 23:48:52Our apologies to partners @NintendoAmerica & fan @FrostbiteEngine ’s poor attempt at April Fools not condoned by EA : unacceptable/ stupid reageer retweet
Goddamn. Ik wil dat spel hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |