Ziek!quote:
Dacht dat het het betateam van Club Mario was...quote:
Het laatste stuk vind ik het minst lastigst.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:32 schreef Kensuke het volgende:
2K was geen grap, jezus. Het laatste stuk moet je in 1x perfect doen, zenuwslopend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Necrodeath op 24-02-2014 17:33:06 ]Doe eens niet.
Ga weg man, geweldig nummerquote:Op zondag 23 februari 2014 00:23 schreef CoExist het volgende:
WTF is er met "Stickerbrush Symphony" gebeurd!?
Het klinkt als een chronisch snotverkouden panfluit indiaan uit Peru in een wolvenponcho die ik wel 'ns in het stadscentrum zie/hoor.
Zonde hoor!
Sowieso Pikminquote:Op maandag 24 februari 2014 22:03 schreef multifase het volgende:
Vorige week New Super Mario Bros U, Pikmin 3 en Donkey Kong binnengekregen voor heel erg mooie prijzen :-) Eerst Windwaker HD uitspelen, dan 1 van bovengenoemde 3. Wat is jullie voorkeur?
Time Trail medaille.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:06 schreef Bolters het volgende:
Ik heb even een vraagje: wanneer je op de wereldkaart op een level staat, zie je drie icoontjes. Wanneer het sterrertje gevuld is, heb je alle KONG-letters. Het puzzelstukje is dat je alle puzzelstukjes hebt. Maar was is die derde, een icoon met 'DK' ?
Nee, als je maar voor het donker thuis bent. Diddy heeft z'n slaap nog hard nodig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:45 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dan moet je een bepaalde tijd halen ofzo?
Hahahhaahquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:48 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee, als je maar voor het donker thuis bent. Diddy heeft z'n slaap nog hard nodig.
Koop ik misschien ook nog even.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Knytt gekocht aangezien die in de aanbieding was. Zie nog wel een keertje of het wat is
Open toernooi? If so, op FOK! kunnen we mogelijk aankondigingen en verslagen publiceren. Gooi de volgende keer maar een DM mijn richting op.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:05 schreef ems. het volgende:
Afgelopen weekend toernooitje smash bros in utrecht. Toch iets van 30 man aanwezig. Leuk om te zien dat ook in NL nog een trouw aantal fans zitten
Het begon als idee van wat mensen bij Dutch Game Garden om eens zoiets te organiseren en gewoon met een kratje wat potjes te spelen. Al snel bleek echter dat de interesse een stuk groter was dan verwacht en er zijn dan ook zeker plannen om het nog een keer te doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Open toernooi? If so, op FOK! kunnen we mogelijk aankondigingen en verslagen publiceren. Gooi de volgende keer maar een DM mijn richting op.
Genoeg andere reviews die het tegendeel beweren.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als jullie nou mijn review lezen, dan weet je dat Knytt niet echt de moeite is
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Van de nintendo FB:
De Mario Kart 8 Limited Edition bevat een exemplaar van het spel plus een speciaal Spiny-schild collector's item in een speciale verpakking! Dat Spiny-schild vliegt alleen naar degenen die het spel het eerst hebben besteld. Reserveer dus snel als je er een wilt hebben, want op is op!
[ afbeelding ]
Dat zal schrikken zijn voor alle Europese spelersquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:43 schreef nomar83 het volgende:
Super Mario Kart komt de 27e naar de Virtual Console. 60HZ!!
Belachelijk, ding is niet van goud gemaaktquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die Mario Kart met dat schildje staat voor 80e op Nedgame. 30 euro meer dan waar ik hem nu voor gepreordered heb. Dat is dat ene schildje niet waard.
Vraag me af of ik dan niet beter ben? Ik heb 150CC special cup nooit goud kunnen halen omdat de karts simpelweg niet hard genoeg reden (en Luigi CONSTANT een ster mocht gebruiken).quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat zal schrikken zijn voor alle Europese spelers
Je koopt Mario Kart dan ook voor de multiplayer, niet de hax AIquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:49 schreef Seikcid het volgende:
Mario Kart sla ik ook over denk ik. Best leuk voor een paar uurtjes maar irriteer mij snel aan de zogenaamde moeilijkheidsgraad (overduidelijke catch-up, extra itmes e.d.).
Nog veel erger qua cheaters etc.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:51 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je koopt Mario Kart dan ook voor de multiplayer, niet de hax AI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |