ik hoop het toch niet, krijg je van die taferelen dat het devteam zich moet inhouden of de hardware niet ten volle benut.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:51 schreef speknek het volgende:
Ik verwacht dat Zelda crossgen wordt, net als met de GC en Wii, dus in 2016.
Dan al een nieuwe console?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:51 schreef speknek het volgende:
Ik verwacht dat Zelda crossgen wordt, net als met de GC en Wii, dus in 2016.
Dit wordt de laatste console van nintendo. Het gaat veelste slecht met dit bedrijf. Waarschijnlijk gaan ze zich hierna alleen maar richten op handheld, dat is de enige tak dienog redelijk verkoopt.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:45 schreef speknek het volgende:
3DS is gered omdat third parties wel moeten, hij verkoopt stukken beter dan de Vita. Maar de installbase van de Wii U is te klein om AAA development gaande te houden. Nintendo moet allemaal topgames afleveren om het tij te kunnen keren, maar zou veel te veel verlies per game maken. Ik denk dat ze hem gracieus laten sterven, met een paar goeie games en vier jaar na de introductie (dat is een redelijke tijd voor een console), zodat niemand echt boos wordt.
Er is geen concurrent op gaming handgeld gebied. Al krijgen Ze het lastiger met smartphones en tablets natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nintendo moet gewoon alle zeilen bijzetten om de Wii U te redden. Is met de 3DS ook gelukt toch?
want je wil alleen kiddiegames? Pokémon mmo gaat gewoon niet gebeuren.quote:Pokemon MMO of gewoon een 3D Pokemon op de Wii U zou de redding zijn en denk ik ook de enige redding. Gewoon een beetje kindjesconsole/familieconsole worden weer en hopen dat de 3rd party dan terug komt of zorgen dat iedereen een Wii U naast zijn PS4/XBOX heeft. Maar dan moet dat ding goedkoper worden denk ik.
Qua games loopt de PSVita inderdaad achter maar qua techniek kan Nintendo wel het een en ander leren van Sony. Nintendo moet weer eens komen met een handheld met een echt goed scherm en een goede speaker want die van de 3DS vind ik meer dan ondermaats.quote:
Als het allebei kan: graag.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik vind het prima. Gameplay >>>>> graphics
dan ga je ervan hit dat de gameplay minder is op de andere consoles. Wat klinklare onzin isquote:Op maandag 17 maart 2014 19:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik vind het prima. Gameplay >>>>> graphics
Ik vond het echt gaaf om telkens nieuwe werelden voor de neus te krijgen. Ik ben pas met de volgende wereld verder gegaan wanneer ik alle sterren, vlaggen en stempels had, dus de allerlaatste wereld werd meteen unlocked voor mij. Alleen dat allerlaatste level ga ik niet halen. Veels te moeilijk. Ook die challenges heb ik maar voor 70% gehaald. Na 2 uurtjes vond ik het wel mooi geweestquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Net op internet gelezen wat je moet doen om de allerlaatste wereld bij Mario vrij te spelen. Dat ga ik dus mooi niet doen
Kwam 17 sterren te kort voor de 240 net, ff terug naar wat eerdere leveltjes om die te halen...
Ik speel meer op de Wii U dan mijn Xbox. Maar die heeft mijn vrouw eigenlijk vooral in gebruik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan ga je ervan hit dat de gameplay minder is op de andere consoles. Wat klinklare onzin is
Ik heb nu een Wii u, voor 180 euro inclusief twee spellen. Kon ik niet laten liggen.
Ondertussen brandt de ps3 nog overuren. Want graphics + gameplay
Oh nee, dat wil ik niet impliceren, maar er wordt geklaagd over de 3DS t.o.v. de Vita m.b.t. de techniek. De Vita is een veel mooier apparaat maar de 3DS heeft veel meer kwaliteitsspelletjes. Al twijfelde ik recentelijk wel een Vita (of PS3) te kopen, maar dat gewoon omdat ik dan Final Fantasy 7-10 daarop kan spelen. Ik bedoelde slechts dat je niet moet zeuren over de graphics als de gameplay geweldig is, al is het natuurlijk fijn om beide te hebben. Ik weet nog wel dat ik mijn ogen uit keek toen ik de Wii U kocht en Mass Effect 3 ging spelen. Echt schitterend en ook geweldige gameplay.quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan ga je ervan hit dat de gameplay minder is op de andere consoles. Wat klinklare onzin is
Ik heb nu een Wii u, voor 180 euro inclusief twee spellen. Kon ik niet laten liggen.
Ondertussen brandt de ps3 nog overuren. Want graphics + gameplay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |