abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137758286
You never know. Ben benieuwd wat ze op de E3 laten zien (en speelbaar hebben).
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_137802028
Credits van Mario gehaald. Topspel _O_

Niet te moeilijk en gigantisch veel variatie in de levels. Was die 50e dubbel en dwars waard. Zo ff kijken hoe lang ik volgens het dagboek nodig heb gehad
  zondag 16 maart 2014 @ 16:51:18 #128
8369 speknek
Another day another slay
pi_137804322
Ik verwacht dat Zelda crossgen wordt, net als met de GC en Wii, dus in 2016.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_137805477
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:51 schreef speknek het volgende:
ik hoop het toch niet, krijg je van die taferelen dat het devteam zich moet inhouden of de hardware niet ten volle benut.
pi_137814145
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:51 schreef speknek het volgende:
Dan al een nieuwe console?

Zou een slechte zaak zijn, wie koop dat ding dan. Wii U is dan nog maar een jaar of 3 a 4 oud. Iedereen zit lekker met zijn PS/XBOX en 3rd party wacht lekker weer af of dat ding gaat verkopen. Ondertussen hebben alle Wii U bezitters iets van "krijg lekker de griep" als ze zo snel de Wii U opgeven.

Resultaat: weer een slecht verkopende console.

Nintendo moet gewoon alle zeilen bijzetten om de Wii U te redden. Is met de 3DS ook gelukt toch?

Ben benieuwd wat ze gaan doen. Want die klachten over weinig games gelden nog steeds wel een beetje. We hebben nu in februari DK gehad en in mei (3 maanden later) volgt Mario Kart als volgende grote spel. Tussendoor he-le-maal niks!

Ik werk ondertussen wel lekker verder met mijn Wii U, Wii en 3DS spelletjes die ik nog niet heb gespeeld, maar ik kan me goed voorstellen dat niemand dat ding nu wil hebben. Ze moeten Zelda eigenlijk een maand na Mario Kart brengen en dan de maand daarna nog Super Smash. Dan creëer je misschien wat momentum om dat ding aan de man te brengen. Maar ik denk dat het niet gaat lukken.

Pokemon MMO of gewoon een 3D Pokemon op de Wii U zou de redding zijn en denk ik ook de enige redding. Gewoon een beetje kindjesconsole/familieconsole worden weer en hopen dat de 3rd party dan terug komt of zorgen dat iedereen een Wii U naast zijn PS4/XBOX heeft. Maar dan moet dat ding goedkoper worden denk ik.

Ik hoop niet dat ze ooit alleen maar spelletjes gaan ontwikkelen en de eigen console opgeven. Ik denk dat ze dan kwaliteit gaan verliezen.
  zondag 16 maart 2014 @ 20:45:25 #131
8369 speknek
Another day another slay
pi_137815217
3DS is gered omdat third parties wel moeten, hij verkoopt stukken beter dan de Vita. Maar de installbase van de Wii U is te klein om AAA development gaande te houden. Nintendo moet allemaal topgames afleveren om het tij te kunnen keren, maar zou veel te veel verlies per game maken. Ik denk dat ze hem gracieus laten sterven, met een paar goeie games en vier jaar na de introductie (dat is een redelijke tijd voor een console), zodat niemand echt boos wordt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_137815763
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:45 schreef speknek het volgende:
3DS is gered omdat third parties wel moeten, hij verkoopt stukken beter dan de Vita. Maar de installbase van de Wii U is te klein om AAA development gaande te houden. Nintendo moet allemaal topgames afleveren om het tij te kunnen keren, maar zou veel te veel verlies per game maken. Ik denk dat ze hem gracieus laten sterven, met een paar goeie games en vier jaar na de introductie (dat is een redelijke tijd voor een console), zodat niemand echt boos wordt.
Dit wordt de laatste console van nintendo. Het gaat veelste slecht met dit bedrijf. Waarschijnlijk gaan ze zich hierna alleen maar richten op handheld, dat is de enige tak dienog redelijk verkoopt.
  zondag 16 maart 2014 @ 20:57:55 #133
8369 speknek
Another day another slay
pi_137816176
Nou ik denk dat een soort console wel integraal deel wordt van hun QoL tak. Als dat dan net zo succesvol wordt als hun 'derde pilaar' de Nintendo DS, dan vermoed ik dat traditionele gameconsole eruit gaat, maar anders moeten ze erin blijven. Want de handheld heeft niet genoeg mindshare van zichzelf om te blijven bestaan; hun consoles zijn in zekere zin de reclame voor de handheld. Zonder mindshare zijn ze helemaal verloren aan iTunes en GooglePlay.
pi_137818700
Er wordt ook best wat geroddeld over 'Nintendo Fusion' zag ik. Iets van console en handheld in een ofzo. Dan zouden ze beiden echt gaan koppelen. Ben best benieuwd naar het project, al zal het nog een tijd duren voordat we daar iets over horen.

Maar stel dat Nintendo ooit alleen software zou gaan verkopen. Dan krijg je helemaal lompe verkoopcijfers voor Mario Kart of Super Smash als ze die op zowel Xbox als PS uit zouden brengen. Ben alleen heel bang dat de kwaliteit af zou nemen. Kijk maar naar Sega. Die poepen jaarlijks een gedrocht van Sonic uit, terwijl Sonic op de Megadrive echt geweldig was _O_
pi_137828941
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nintendo moet gewoon alle zeilen bijzetten om de Wii U te redden. Is met de 3DS ook gelukt toch?
Er is geen concurrent op gaming handgeld gebied. Al krijgen Ze het lastiger met smartphones en tablets natuurlijk.

quote:
Pokemon MMO of gewoon een 3D Pokemon op de Wii U zou de redding zijn en denk ik ook de enige redding. Gewoon een beetje kindjesconsole/familieconsole worden weer en hopen dat de 3rd party dan terug komt of zorgen dat iedereen een Wii U naast zijn PS4/XBOX heeft. Maar dan moet dat ding goedkoper worden denk ik.
want je wil alleen kiddiegames? Pokémon mmo gaat gewoon niet gebeuren.

Als ze willen zorgen dat mensen een Wii u ernaast hebben moeten ze in een markt gaan zitten waar Sony en Microsoft een stuk beter zitten. En een nieuwe console uitbrengen die qua specs mee kan draaien. Er komt geen multiplatform game meer uit voor Wii u, die next-gen only is. Gelukkig zijn de currentgens nog wel een tijdje aanwezig, maar zelfs daar schiet het nu niet op. Watchdogs schiet me te binnen, maar dat is de enige grote titel.
pi_137847219
Ik wil niet alleen maar games voor kindjes. Maar als je daarmee de verkoopcijfers omhoog trekt, gaat dat misschien ook 3rd party aantrekken, dat is het enige dat ik ermee wil zeggen. Nintendo heeft natuurlijk ook onterecht een kindjesimago door het uiterlijk van de spellen. Vrolijke kleuren enzo terwijl de zelfbenoemde "hardcore gamer" donkere kleurtjes wil.

Puur onzin wat mij betreft, ik vind die kleuren juist heerlijk, maar er is gewoon veel minder markt voor. De Wii U heeft op het moment veel betere spellen dan PS4 en Xbox, maar toch komt dat ding niet aan de man.

En iedereen roept idd dat Pokemon niet naar de Wii U zal komen. Maar het zou het ding wel in een klap redden, zeker als er dan een bundel komt. Jammer dat Nintendo dat anders ziet.
pi_137848326
Vanmiddag ZombiU gekocht voor ¤10,- bij de Dixons. Had 'm al eens eerder gekocht, uitgespeeld, en verkocht. Maar had daar achteraf toch een beetje spijt van...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 17 maart 2014 @ 18:41:51 #139
424277 gallade.
Pokemon Master
pi_137852098
PS Vita :')
H H
pi_137854556
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:41 schreef gallade. het volgende:
PS Vita :')
Qua games loopt de PSVita inderdaad achter maar qua techniek kan Nintendo wel het een en ander leren van Sony. Nintendo moet weer eens komen met een handheld met een echt goed scherm en een goede speaker want die van de 3DS vind ik meer dan ondermaats.
pi_137855595
Ik vind het prima. Gameplay >>>>> graphics
pi_137863169
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Als het allebei kan: graag.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 12:30:19 #143
400505 Seikcid
Since 1922
pi_137879113
De meest eenvoudige methode om het aantal WiiU bezitters te laten stijgen is de huidige relatief grote groep 3DS-gebruikers te verleiden.

Koppel die dingen fatsoenlijk, maak alle 3DS-games speelbaar op de gamepad. Sta lokale multiplayer toe met de gamepad en een 3DS, met één cartridge etc.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 19 maart 2014 @ 19:20:44 #144
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_137934430
Ben nu sinds een paar dagen met Donkey Kong TF bezig. Wat een spel zeg! Heb al veel moeten vloeken bij de 2de eindbaas.
Het ziet er schitterend uit en de levels zijn pittig. Ik denk alleen niet dat ik de volle 100% zal gaan halen.
Zelfs de muziek vind ik erg goed, terwijl ik er niet warm van werd toen ik enkele YouTube filmpjes had gezien. Je moet echt aan het spel deelnemen om ervan te kunnen genieten vind ik.
pi_137944154
Net op internet gelezen wat je moet doen om de allerlaatste wereld bij Mario vrij te spelen. Dat ga ik dus mooi niet doen :')

Kwam 17 sterren te kort voor de 240 net, ff terug naar wat eerdere leveltjes om die te halen...
pi_137954889
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
dan ga je ervan hit dat de gameplay minder is op de andere consoles. Wat klinklare onzin is :P

Ik heb nu een Wii u, voor 180 euro inclusief twee spellen. Kon ik niet laten liggen.

Ondertussen brandt de ps3 nog overuren. Want graphics + gameplay :P
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:54:43 #147
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_137956791
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Net op internet gelezen wat je moet doen om de allerlaatste wereld bij Mario vrij te spelen. Dat ga ik dus mooi niet doen :')

Kwam 17 sterren te kort voor de 240 net, ff terug naar wat eerdere leveltjes om die te halen...
Ik vond het echt gaaf om telkens nieuwe werelden voor de neus te krijgen. Ik ben pas met de volgende wereld verder gegaan wanneer ik alle sterren, vlaggen en stempels had, dus de allerlaatste wereld werd meteen unlocked voor mij. Alleen dat allerlaatste level ga ik niet halen. Veels te moeilijk. Ook die challenges heb ik maar voor 70% gehaald. Na 2 uurtjes vond ik het wel mooi geweest :)
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:57:06 #148
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_137956832
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 02:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

dan ga je ervan hit dat de gameplay minder is op de andere consoles. Wat klinklare onzin is :P

Ik heb nu een Wii u, voor 180 euro inclusief twee spellen. Kon ik niet laten liggen.

Ik speel meer op de Wii U dan mijn Xbox. Maar die heeft mijn vrouw eigenlijk vooral in gebruik.
pi_137972042
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 02:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

Oh nee, dat wil ik niet impliceren, maar er wordt geklaagd over de 3DS t.o.v. de Vita m.b.t. de techniek. De Vita is een veel mooier apparaat maar de 3DS heeft veel meer kwaliteitsspelletjes. Al twijfelde ik recentelijk wel een Vita (of PS3) te kopen, maar dat gewoon omdat ik dan Final Fantasy 7-10 daarop kan spelen. Ik bedoelde slechts dat je niet moet zeuren over de graphics als de gameplay geweldig is, al is het natuurlijk fijn om beide te hebben. Ik weet nog wel dat ik mijn ogen uit keek toen ik de Wii U kocht en Mass Effect 3 ging spelen. Echt schitterend en ook geweldige gameplay.
pi_137985759
Ik helemaal terug gerend voor sterren, kom ik erachter dat in in Mushroomworld een mystery house a 10 sterren over had geslagen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')