quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Zij heeft het afgemaakt. Had nauwelijks geslapen, zware presentatie (welke briljant goed ging trouwens) en daarna 'ff' een drankje met t poesje uit de buurt. Dat liep alleen een beetje uitquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buurpoes heeft je kapot gemaakt?
Mooie afsluiter van de dagquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zij heeft het afgemaakt. Had nauwelijks geslapen, zware presentatie (welke briljant goed ging trouwens) en daarna 'ff' een drankje met t poesje uit de buurt. Dat liep alleen een beetje uit
Was het lekker?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zij heeft het afgemaakt. Had nauwelijks geslapen, zware presentatie (welke briljant goed ging trouwens) en daarna 'ff' een drankje met t poesje uit de buurt. Dat liep alleen een beetje uit
Ga jij verhuizen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen en overmorgen verhuizen en dus sjouwen en slepen.
Dus leek het mij een geniaal idee om vandaag mijn rug te overbelasten![]()
Ik hoop dat ik morgen mijn bed nog wel kan uitkomen
Uhu, "ik heb geen relatie met mijn scharrel".quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, opa is paar maanden terug overleden en nu eindelijk is alles rond met de erfenis dus we moeten zijn huis leeg gaan halen en de spullen bij diverse familieleden neerzetten.quote:
Uhm, soms he. Heel soms is een grapje zo ongepast als je eenmaal de reden van iets weetquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhu, "ik heb geen relatie met mijn scharrel".
Wie gelooft je nu nog?
nee, die gaat nog komen. Scharrel aan de kant zettenquote:
quote:
Dus kan je weer een fokster van je lijstje afstrepen... nice one Peuquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, die gaat nog komen. Scharrel aan de kant zetten
[..]![]()
![]()
Mja, die wist ik dus niet, anders had ik de grap niet gemaaktquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, opa is paar maanden terug overleden en nu eindelijk is alles rond met de erfenis dus we moeten zijn huis leeg gaan halen en de spullen bij diverse familieleden neerzetten.
Gelukkig krijg ik de zwaarste dingen en woon ik als enige in een flat zonder lift
[..]
Uhm, soms he. Heel soms is een grapje zo ongepast als je eenmaal de reden van iets weet
Dat weet ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, die wist ik dus niet, anders had ik de grap niet gemaakt
Whehehe, succesquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Moet een nieuwe lijst gaan regelenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus kan je weer een fokster van je lijstje afstrepen... nice one Peu
Als je wil... je mag d'r zo overnemenquote:
Alsof ik iets wil waar jij in hebt staan roerenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je wil... je mag d'r zo overnemenIk word d'r alleen niet geil van
Oeh, wie allemaal?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus kan je weer een fokster van je lijstje afstrepen... nice one Peu
Jij ookquote:
Jeetje, dat klinkt best plechtig.quote:
De wat?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Een man die de casting couch niet kent, onmogelijk toch?
Niet geil van je eigen scharrel?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je wil... je mag d'r zo overnemenIk word d'r alleen niet geil van
3x gezien eerste paar keer was de situatie nog spannend, de laatste keer was er geen spanning meer en eigenlijk ook geen opwinding.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet geil van je eigen scharrel?
Was dat die van Tinder?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
3x gezien eerste paar keer was de situatie nog spannend, de laatste keer was er geen spanning meer en eigenlijk ook geen opwinding.
Jaquote:
Een leugenaar, noemen we die ook wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Een man die de casting couch niet kent, onmogelijk toch?
Echt hequote:Op woensdag 19 februari 2014 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een leugenaar, noemen we die ook wel.
Welke film ga je kijken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, zo nog even naar de supermarkt, want een film kijken zonder snacks is niks
No Strings Attached, straks op RTL5, maar ik download 'm even zodat ik geen reclame hebquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke film ga je kijken?
Ik moet ook nog even zorgen voor filmpjes voor dit weekend denk ik.
Wat? Ik doe niks!!quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buurpoes heeft je kapot gemaakt?
Autch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach, gaat vast wel over voor ik een jochie benquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, gaat vast wel over voor ik een jochie ben
Godver, hier gaat mijn reputatie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Godver, hier gaat mijn reputatie.
Leugenaar.
Whut?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax, wat lees ik nou. Heb je complication aan liggen duwen?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut?
Nee hoorNiet eens een flauw idee hoe ze dr uit ziet
Ik zou best willen daten hoor
Ja weet ik het. Niemand vertelt mij dat soort dingen, moet het altijd maar zelf uit zien te vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut?
Nee hoorNiet eens een flauw idee hoe ze dr uit ziet
Ik zou best willen daten hoor
"Geen flauw idee hoe ze eruit ziet" en "ik zou best willen daten" spreekt elkaar een beetje tegenquote:
Nouja, als je iemand verder aardig lijkt te vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Geen flauw idee hoe ze eruit ziet" en "ik zou best willen daten" spreekt elkaar een beetje tegen
Een gokje wagen kan altijdquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Geen flauw idee hoe ze eruit ziet" en "ik zou best willen daten" spreekt elkaar een beetje tegen
Faxie vind elke vrouw op FOK! aardig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als je iemand verder aardig lijkt te vinden.
Soort van blind date.
Bleef het maar bij Fok! alleenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Faxie vind elke vrouw op FOK! aardig.
Dat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Faxie vind elke vrouw op FOK! aardig.
En hoe liep dat af?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich.
Maar ik zou het best voor kunnen stellen dat je iemand wilt daten waarvan je niet weet hoe ze er uit ziet.
Heb het ook 2 keer gehad.
Nou, dat bedoel ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich.
Maar ik zou het best voor kunnen stellen dat je iemand wilt daten waarvan je niet weet hoe ze er uit ziet.
Heb het ook 2 keer gehad.
Die hebben ook liefde nodigquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik
Hmm, nee dank je. 2x iets via een andere site gedaan en 2x waren het zeekoeien
Een niet gedate, want vriendje.quote:
Wist niet dat je van die hoge eisen hadquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik
Hmm, nee dank je. 2x iets via een andere site gedaan en 2x waren het zeekoeien
Klopt, maar niet van mijquote:
Mijn eisen zijn stiekem nog best hoog als het om potentieel relatiemateriaal gaatquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat je van die hoge eisen had
Ow, relatiemateriaal. Ik dacht gewoon een cumbucket.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar niet van mij
[..]
Mijn eisen zijn stiekem nog best hoog als het om potentieel relatiemateriaal gaat
1) ze moet jou leuk vindenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar niet van mij
[..]
Mijn eisen zijn stiekem nog best hoog als het om potentieel relatiemateriaal gaat
Like what?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar niet van mij
[..]
Ben je niet de enige in. Ik mis ook alles nu ik zo druk ben met mijn eigen bedrijfje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja weet ik het. Niemand vertelt mij dat soort dingen, moet het altijd maar zelf uit zien te vinden.
Nou ja daar gelden die eisen ook wel voor, maar in iets mindere matequote:Op woensdag 19 februari 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, relatiemateriaal. Ik dacht gewoon een cumbucket.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1) ze moet jou leuk vinden
2) echt bestaan
Nog meer eisen?
Vanwaar die 1,75m? Dus iemand van 1,80m is te groot?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja daar gelden die eisen ook wel voor, maar in iets mindere mate
[..]
Niet langer dan om en nabij 1,75m, donker haar, slank (klein buikje mag), goede billen en borsten. Karakter vind ik moeilijk om te omschrijven, ik moet met haar kunnen lachen. Zodra ik een gesprek zonder awkward stiltes kan voeren dan zit het meestal wel goed. Mensen die mij kennen weten dat ik daar wel moeite mee heb.
Klinkt eigenlijk wel standaardMaar bovenstaand + mijn kledingvoorkeur bij vrouwen kom ik niet vaak tegen
Hij is nog jong.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:36 schreef Fascination het volgende:
Kleur haar als vereiste noemen.!
Klinkt allemaal een beetje oppervlakkig.
Ja, want zodra ze iets met een hak aan trekt is ze groter dan ik en dat vind ik niks.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vanwaar die 1,75m? Dus iemand van 1,80m is te groot?
Gohquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:36 schreef Fascination het volgende:
Kleur haar als vereiste noemen.!
Klinkt allemaal een beetje oppervlakkig.
Platte schoenen zijn niet sexy.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Dame uitzoeken die geen hakken draagt
Ja en? Van mij apart draagt ze kistenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Platte schoenen zijn niet sexy.
Ja boeiend, we hadden het over mijn eisenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Van mij apart draagt ze kisten
Eindelijk een verstandige man.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Van mij apart draagt ze kisten
Dat is flauwekul natuurlijk, het ligt helemaal aan de persoon in kwestie. Zo vaak gezien dat vrouwen die beweerden niet op blonde mannen te vallen, opeens verliefd werden op een blonde vent.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
GohEn ik val niet op blond, opgelost slotje.
Wat ik dus zei, karakter is moeilijk te omschrijven.
Kom eens met jouw eisen dan.
Dat wordt foreveralone fasquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is flauwekul natuurlijk, het ligt helemaal aan de persoon in kwestie. Zo vaak gezien dat vrouwen die beweerden niet op blonde mannen te vallen, opeens verliefd werden op een blonde vent.
karakter kun je best wat over zeggen, hoor. Evenals levensinstelling.
Een vrouwelijke vrouw met min of meer hetzelfde gevoel voor humor en intelligentie als ik. Er moet een klik zijn, ze moet een eigen mening hebben, geen dramaqueen zijn en een goed karakter hebben. Liefst ook positief ingesteld.
Just making a point here.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja boeiend, we hadden het over mijn eisen
Ja sws.quote:
Tja, dat zul je inderdaad net zien. Neemt niet weg dat mijn voorkeur uit gaan naar donker. Sterker nog, volgens mij ken ik geen enkele blonde vrouw op TGND na. Ik kan het me zo niet bedenken in ieder geval.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is flauwekul natuurlijk, het ligt helemaal aan de persoon in kwestie. Zo vaak gezien dat vrouwen die beweerden niet op blonde mannen te vallen, opeens verliefd werden op een blonde vent.
Een vrouwelijke vrouw met min of meer hetzelfde gevoel voor humor en intelligentie als ik. Er moet een klik zijn, ze moet een eigen mening hebben, geen dramaqueen zijn en een goed karakter hebben. Liefst ook positief ingesteld.
Want? Ik wil niet mensen in hokjes stoppen, maar dames die kisten dragen hebben vaak een dergelijk karakter/levenswijze/kledingstijl waar ik niet op val.quote:
Gewoon met alle andere foreveralones van FOK! een flat kopen zodat we altijd bij elkaar langs kunnen.quote:
Soort van Loft....quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon met alle andere foreveralones van FOK! een flat kopen zodat we altijd bij elkaar langs kunnen.
Maar ik wel, ik val juist niet op tutjes met hakjes enzoquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, dat zul je inderdaad net zien. Neemt niet weg dat mijn voorkeur uit gaan naar donker. Sterker nog, volgens mij ken ik geen enkele blonde vrouw op TGND na. Ik kan het me zo niet bedenken in ieder geval.
Een karakter beschrijf je imo niet met 'goed' of 'slecht'. Iedereen wilt iemand met een goed karakter, maar dat zegt verder niks over hoe ze verder is.
Humor is erg belangrijk, komt dat niet redelijk overeen, dan wordt het ook niks. Dat was ook wat ik aan gaf.
[..]
Want? Ik wil niet mensen in hokjes stoppen, maar dames die kisten dragen hebben vaak een dergelijk karakter/levenswijze/kledingstijl waar ik niet op val.
Oh god, moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon met alle andere foreveralones van FOK! een flat kopen zodat we altijd bij elkaar langs kunnen.
Nou, een stel hakken in bed, of een stel kisten maakt nog wel een verschil hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker boeiend of het hakken of kisten zijn, gaat toch uit..
Ik ervaar dit als een afwijzing.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, moet er niet aan denken.
Dan zitten we met Schenkie, tingkoppie, Comp_Lex en meer van zulke types daar. Dat overleef ik niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ervaar dit als een afwijzing.
Ow god, Schenkiequote:Op woensdag 19 februari 2014 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan zitten we met Schenkie, tingkoppie, Comp_Lex en meer van zulke types daar. Dat overleef ik niet.
Ik ken jouw humor verder niet. Maar de rest van de beschrijving past aardig bij een lesbische vriendin van me. Ze zijn er dus wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aan kisten blijft meer hangen. Bah, zand in bed.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:05 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Nou, een stel hakken in bed, of een stel kisten maakt nog wel een verschil hoor.
Haha.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow god, Schenkie. Heeft geloof ik ook al meer dan een jaar niet gepost ofzo.
Aan de positieve kant: we zitten dan ook met de Bradster.
Hoho, je hebt degelijk geklede dames en tutjesquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik wel, ik val juist niet op tutjes met hakjes enzo
Je moet je bedschoenen ook gescheiden houden van je loopschoenen....quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Aan kisten blijft meer hangen. Bah, zand in bed.
Niet echt, bij de voordeur gaan ze al uit namelijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:05 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Nou, een stel hakken in bed, of een stel kisten maakt nog wel een verschil hoor.
Je moet gewoon geen schoenen aanhebben in bedquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:11 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Je moet je bedschoenen ook gescheiden houden van je loopschoenen....
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen schoenen aanhebben in bed
Kan best opwindend zijn, een paar mooie pumps...quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen schoenen aanhebben in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:13 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
[..]
Kan best opwindend zijn, een paar mooie pumps...Die wil ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
You only live once, but if you do it well, once will be enough
Schenkie geband?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.Schenkie is volgens mij nog steeds geband.
[..]
[..]
Kan best opwindend zijn, een paar mooie pumps...Vind ik ook, maar dat is niet in bed. In bed is het kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halloquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:13 schreef Uiltje90 het volgende:
*komt onder steen vandaan gekropen*
![]()
Klopt, maar goed op wat voor type ik val maakt toch niet uit zolang ze niet op mij vallenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoho, je hebt degelijk geklede dames en tutjes. Zo'n plamuurhoofd moet ik ook niet
Maar ja, ieder z'n ding zou ik maar zeggen
Ja,tuurlijk zijn ze er wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ken jouw humor verder niet. Maar de rest van de beschrijving past aardig bij een lesbische vriendin van me. Ze zijn er dus wel.
En dat kan dan niet?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schenkie geband?
Jammer dat ze niet alle bans meer openbaar maken in MED. Mooie tijden waren dat.
Ach, alleen zijn is zo erg nog niet. Kan in ieder geval al mijn vrienden zien wanneer ik wil, kan gamen wanneer ik wil, kan drinken wanneer ik wil, geen gezeik aan mijn hoofd om de kleinste dingen, geen oneindige familiebezoeken meer, hoef niet meer slank te zijn
[..]
[..]
Kan best opwindend zijn, een paar mooie pumps...Ik vind de rest veel boeiender dan die pumpsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Misschien dat er ergens een vrouw is die wel chill is om een relatie mee te hebben, maar tot op heden valt dat vies tegen.quote:
Het is een leuk totaalplaatje inderdaad. Maar ja, die foto is er om gemaaktquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind de rest veel boeiender dan die pumps
[..]
[..]
Kan best opwindend zijn, een paar mooie pumps...Veel te hoog en te lomp. Vind ik, hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Mja, het is zo erg als je het zelf maakt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien dat er ergens een vrouw is die wel chill is om een relatie mee te hebben, maar tot op heden valt dat vies tegen.
Je hoeft er niet op te lopen.... *bloos*quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Veel te hoog en te lomp. Vind ik, hè.
Tuurlijk, moet ze gelijk verlaten bij het same shit different day gebeuren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, het is zo erg als je het zelf maakt.
Voor die pumps? Die doen mij nietsquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:16 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Het is een leuk totaalplaatje inderdaad. Maar ja, die foto is er om gemaakt
Nee, ik bedoel de hele foto. de benen, de kousen, de jarretels, de pumps.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor die pumps? Die doen mij niets
Die kont is mooiquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:19 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de hele foto. de benen, de kousen, de jarretels, de pumps.
Shenkie knegtquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan zitten we met Schenkie, tingkoppie, Comp_Lex en meer van zulke types daar. Dat overleef ik niet.
Damn. Ik word weer single. Zoveel voordelen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schenkie geband?
Jammer dat ze niet alle bans meer openbaar maken in MED. Mooie tijden waren dat.
Ach, alleen zijn is zo erg nog niet. Kan in ieder geval al mijn vrienden zien wanneer ik wil, kan gamen wanneer ik wil, kan drinken wanneer ik wil, geen gezeik aan mijn hoofd om de kleinste dingen, geen oneindige familiebezoeken meer, hoef niet meer slank te zijn
Nee.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.Dat is overigens Sjinkie.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn. Ik word weer single. Zoveel voordelen.
Hoe kom je erop zo'n naam?quote:
Zorg dan ook even dat je op vrouwen valt, dan kunnen we daten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kun je ook in de foreveralone flat wonen nu Fas niet wil.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Fera x Fas, mijn OTPquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zorg dan ook even dat je op vrouwen valt, dan kunnen we daten.
Soms zou ik dat wel willen, geloof me. Maar mannen zijn gewoon te lekker.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zorg dan ook even dat je op vrouwen valt, dan kunnen we daten.
Ik ga echt niet in zo'n kneuzenflat wonen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kun je ook in de foreveralone flat wonen nu Fas niet wil.
[..]
Fera x Fas, mijn OTP
Wat zeg je voor rare dingen. Je bent nog steeds ziek?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms zou ik dat wel willen, geloof me. Maar mannen zijn gewoon te lekker.
Een flat met de Bradster, Schenkie, MLIG en BGtje. Godver wat een bazenflatquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga echt niet in zo'n kneuzenflat wonen.
Wel zo hygienisch!quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet echt, bij de voordeur gaan ze al uit namelijk
Ik ben altijd ziek.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zeg je voor rare dingen. Je bent nog steeds ziek?
Dan sta ik zeker weten permanent droog. Droog als de Sahara.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een flat met de Bradster, Schenkie, MLIG en BGtje. Godver wat een bazenflat
Sahara doet me sinds 2,5 jaar altijd denken aan Heloefquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan sta ik zeker weten permanent droog. Droog als de Sahara.
Waarom kiezen als je allebei kan doen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
Soms zou ik dat wel willen, geloof me. Maar mannen zijn gewoon te lekker.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom kiezen als je allebei kan doen?
Van vrouwen word ik gewoon niet warm..quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom kiezen als je allebei kan doen?
Ik geloof meteen dat het niet voor iedereen is weggelegd. Datzelfde gevoel heb ik namelijk bij mannen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
Van vrouwen word ik gewoon niet warm..
Goeie vraag. Ik kijk altijd naar het totaalplaatje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
Wat vind je het lekkerst aan een man, Fera?
Dit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Van vrouwen word ik gewoon niet warm..
O hai.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik kijk altijd naar het totaalplaatje.Maar gezicht is toch wel het belangrijkste. En het moet geen push-over zijn. Daar heb ik een hekel aan.
Jij was op zich prima wat dat betreft.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat het niet voor iedereen is weggelegd. Datzelfde gevoel heb ik namelijk bij mannen.
Jij bent geen man, jij bent een superman!quote:
Whut waar?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
Ik had al een voorzet gegeven aan fax maar ze wou niet echt
Weleens van een blind date gehoord?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees even verder voordat je reageert.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weleens van een blind date gehoord?
Als jij voortaan eerst nadenktquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees even verder voordat je reageert.
Je zou bijna denken dat het aan jou ligt.quote:
Bijna ja....biiiijjjnaquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het aan jou ligt.
Even fappen, daar word je slaperig vanquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:46 schreef PeuRac het volgende:
En dan lig je gewoon nog steeds niet in bed![]()
(snoep met veel suiker en kleurstoffen geven een lekkere boost)
Oh, ook zonder fappen lukt me dat wel. Ben al bijna 40u wakkerquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even fappen, daar word je slaperig van
Jeetje man, Sesamstraat was al 5u geledenquote:
Serieus? Ik wist niet dat dat om 6 uur kwamquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje man, Sesamstraat was al 5u geleden
Ja toch? Calculated guess.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus? Ik wist niet dat dat om 6 uur kwam
Nederland 3? Was het vroeger altijd iig. Ergens tussen 5 en 7u.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik wilde even in de tv gids kijken maar daar kan ik het niet in vinden
Ik zie het alleen om 14:15 staanquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nederland 3? Was het vroeger altijd iig. Ergens tussen 5 en 7u.
Dat is best vroegquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie het alleen om 14:15 staan
Waar heb ik gezegd dat ik ging slapen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is best vroeg![]()
Trouwens, ging jij niet slapen?
Naughty boyquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik ging slapen?
Dat impliceerde je.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik ging slapen?
Nee ik zei alleen dat het laat was. Al valt eigenlijk ook wel mee en bedoelde ik dat de tijd snel gingquote:
Lidl.quote:
Ma-vrij ned1 om 1730quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus? Ik wist niet dat dat om 6 uur kwam
Ik heb daar ook gesolliciteerd maar ze willen mij niet.quote:
Succes, maar ik gun je wat beters.quote:
Verkoopmedewerker. Beetje allround in de winkel. Ik hoop op weinig kassa, want dat vind ik normaal gesproken niks. Ben liever een werkpaard dat veel sjouwt en dergelijke.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat ga je daar dan precies doen?
Succes in ieder geval
Hoe komt het?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb daar ook gesolliciteerd maar ze willen mij niet.
Dat zit er voorlopig niet in.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Succes, maar ik gun je wat beters.
'Uw profiel komt niet overeen met het profiel wat wij zoeken'quote:
Goede instellingquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkoopmedewerker. Beetje allround in de winkel. Ik hoop op weinig kassa, want dat vind ik normaal gesproken niks. Ben liever een werkpaard dat veel sjouwt en dergelijke.Maar wat ik ook moet doen, ik pak het toch wel aan.
Waarom zou je te duur zijn dan? Te oud? Ik ben zelf 22. Maar ik heb inderdaad wel ervaring, ook al is het niet heel erg veel. Een half jaar in een Super de Boer.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
'Uw profiel komt niet overeen met het profiel wat wij zoeken'
Ik heb denk Ik te weinig relevante werkervaring en misschien te duur.
Lijkt me gewoon tof om weer te gaan werken. Weer iets nuttigs te doen. Opstaan met een bepaald doel. En ik kan lekker op de fiets.quote:
Hoezo maar een half jaar?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou je te duur zijn dan? Te oud? Ik ben zelf 22. Maar ik heb inderdaad wel ervaring, ook al is het niet heel erg veel. Een half jaar in een Super de Boer.
Ik heb 0 ervaring met supermarktwerk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou je te duur zijn dan? Te oud? Ik ben zelf 22. Maar ik heb inderdaad wel ervaring, ook al is het niet heel erg veel. Een half jaar in een Super de Boer.
Daarna ging ik verhuizen.quote:
Goede keuze, veel doorgroeikansen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkoopmedewerker. Beetje allround in de winkel. Ik hoop op weinig kassa, want dat vind ik normaal gesproken niks. Ben liever een werkpaard dat veel sjouwt en dergelijke.Maar wat ik ook moet doen, ik pak het toch wel aan.
Ook hoor!quote:
Dat heb ik tot nu toe nog niet gehoord van mensen die er werken. Ik ken mensen die er al jaren werken en het heel erg prettig vinden daar. Wel zwaar en fysiek, maar niet zoals jij zegt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goede keuze, veel doorgroeikansen.
Maar bij lidl doe je alles, dus zowel in de winkel als kassa.
Hou er wel rekening mee dat het Duits is en ze veel van je verwachten.
Ze verwachten dat je werk voor alles gaat. Dus dat je afspraken en dergelijke gewoon op het allerlaatste moment afzegt omdat je opeens moet werken.
Veel houden die werkdruk niet vol.
Als je bij Antwerpen ofzo gaat studeren weet ik nog wel een slaapplekjequote:Op donderdag 20 februari 2014 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe nog niet gehoord van mensen die er werken. Ik ken mensen die er al jaren werken en het heel erg prettig vinden daar. Wel zwaar en fysiek, maar niet zoals jij zegt.Ik zie het wel.
Kan goed zijn dat ik in september weer opstap. Ben van plan om te studeren, maar het kan zijn dat het niet in de buurt is.
ja tochquote:
Helaas. Zal of Leeuwarden of Velp worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je bij Antwerpen ofzo gaat studeren weet ik nog wel een slaapplekje
Velp? Wat moet je daar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas. Zal of Leeuwarden of Velp worden.
Komt een vis bij de dokterquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ja toch
vertel eens wat leuks
Owquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben er assistent-bedrijfsleider geweest.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe nog niet gehoord van mensen die er werken. Ik ken mensen die er al jaren werken en het heel erg prettig vinden daar. Wel zwaar en fysiek, maar niet zoals jij zegt.Ik zie het wel.
Kan goed zijn dat ik in september weer opstap. Ben van plan om te studeren, maar het kan zijn dat het niet in de buurt is.
Studeren.quote:
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben er assistent-bedrijfsleider geweest.
Voor de gewone medewerkers is de druk wel minder. En het ligt er ook wel aan wie je als bedrijfsleider en rayonmanager hebt.
Maar ze betalen niet slecht en het werk op zich is ook niet verkeerd.
Decolletequote:Op donderdag 20 februari 2014 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben benieuwd.Heb je nog tips voor het gesprek eventueel?
Ik denk dat het dan toch Leeuwarden wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is echt op steenworpafstand van m'n werk
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan toch Leeuwarden wordt.
Gewoon jezelf zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben benieuwd.Heb je nog tips voor het gesprek eventueel?
Twee weken maar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn.
Je krijgt sowieso 2 weken proeftijd, mocht je uitgenodigt worden dan nemen ze je meestal ook aan.
Maar een kort rokje en goede inkijk kan natuurlijk nooit kwaad he
Goed plan. Slaap lekker!quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
Hm misschien toch maar eens slapen
Trusten
Was toen in ieder geval wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee weken maar?Dat is vrij kort voor een proeftijd.
Velp! Zonder twijfel...quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ging wel netjes tijd op naar bed?quote:
Ik weet niet hoe laat ik ben begonnen met slapen, ik werd rond 01:30 wakker op de bankquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ging wel netjes tijd op naar bed?
Ik heb wel een enorm leuke avond gehad
Oh en ik wil dit hebben:![]()
Ben je toen gelijk doorgerold naar je bed en daar verder geslapen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat ik ben begonnen met slapen, ik werd rond 01:30 wakker op de bank
Wat heb je gedaan gister?
Succes!quote:
Via de badkamer naar bedquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je toen gelijk doorgerold naar je bed en daar verder geslapen?
Leuke avond met een vriendin.
Heerlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Via de badkamer naar bed
Uiteraard meteen verder slapen
leuk
Komt goed, 2 bakken thee en ik heb nergens meer last vanquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je toen gelijk doorgerold naar je bed en daar verder geslapen?
Leuke avond met een vriendin.
[..]
Succes!
* LovelyLady flinke mok thee aangeeft......
Hoppaquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed, 2 bakken thee en ik heb nergens meer last van
Maar tot die tijd heb ik hoofdpijnquote:
Hup, thee tanken danquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar tot die tijd heb ik hoofdpijn
Is nog heetquote:
Dan ga ik over mn nek, is ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Werkt twee glazen water niet gewoon?
Uh nee, tenzij het een hobby van je isquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik over mn nek, is ook niet de bedoeling
Lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:57 schreef PeuRac het volgende:
Kort maar zo lekker geslapen![]()
Nu ook lekker aan de koffieen weinig doen
Ging jij nou ook naar WOTE trouwens?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:12 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die geen verstand van iets hebben en vervolgens maar iets doen![]()
Hoiquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:12 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die geen verstand van iets hebben en vervolgens maar iets doen![]()
Jazekerquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ging jij nou ook naar WOTE trouwens?
Hoi.quote:
Lijkt mij wel jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi.
Een binnendiameter van 500 ipv 600mm maakt nogal veel uit als je daar je spullen doorheen wil gooien
Om maar een voorbeeld te noemen.
Mooi. Ik neem ook nog iemand meequote:Op donderdag 20 februari 2014 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toppie
Heb vriendinnetje ook overgehaald om te gaan
Jep. Stel je voor dat de spullen er niet doorheen kunnen. Het is een bestaand vat dus productie moet stil gelegd worden. Duur grapje als het niet blijkt te passenquote:
Oepsquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep. Stel je voor dat de spullen er niet doorheen kunnen. Het is een bestaand vat dus productie moet stil gelegd worden. Duur grapje als het niet blijkt te passen
Zij ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi. Ik neem ook nog iemand mee
Nah ben nu een mailtje aan het maken met correcte ID's. Moet zeggen dat dit wel een apart dingetje is, maar als je het niet weet doe dan niet lukraak watquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
OepsAl gemeld aan zijn/haar meerdere?
Okequote:Op donderdag 20 februari 2014 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
P., ik had het haar al gevraagd
Jep, kaartje is al geregeldquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke
Heeft ze al een kaartje, het gaat hard. Tivoli is al uitverkocht trouwens
Yeah! dat kaartje van jou heb ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, kaartje is al geregeld
Heb er wel zin inen die zondag erna Halestorm
Kloptquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Yeah! dat kaartje van jou heb ik
Nee WOTE is paradiso.. zo mooiquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt
Is dat ook in Paradiso? Daar ben ik nog nooit geweest
Oh nicequote:Op donderdag 20 februari 2014 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee WOTE is paradiso.. zo mooi
En Halestorm is in de Melkweg
Volgende week ga ik ook naar de Melkweg
Nee, heb zin om te doen. Een casual afspraak of zoquote:
Kom dan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, heb zin om te doen. Een casual afspraak of zo
Huh?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, heb zin om te doen. Een casual afspraak of zo
Dat wordt wel heel kort, heb om 16u weer een afspraak. Heb nu alleen geen zin om wat te doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huh?
Nou mocht je zin hebben in koffie ik ben thuis.
klaag dan niet dat je je verveeltquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wordt wel heel kort, heb om 16u weer een afspraak. Heb nu alleen geen zin om wat te doen.
Daarom verveel ik me nu nog welquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klaag dan niet dat je je verveelt![]()
beterje afspraken plannen.quote:
Dat ligt aan de studie. Is niet dezelfde opleiding namelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 03:54 schreef yats het volgende:
[..]
Velp! Zonder twijfel...
Ik duik er ook maar eens in na een prima avondje uitgaan...
Daar had ik geen inspraak in helaas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beterje afspraken plannen.
Als je die nu had gehad danwas je waarschijnlijk de rest vd dag vrij.
Das jammer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar had ik geen inspraak in helaas.
Koud en nat, ga morgen welquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das jammer.
Rondje rennen op de hei. Hup
Waarom niet? Zou alleen niet met de auto gaan, dat is echt ruk namelijkquote:
Harryquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij werkt weer. Bleek toch verzopen te zijn.
Oja en een lege accu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |