quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Zij heeft het afgemaakt. Had nauwelijks geslapen, zware presentatie (welke briljant goed ging trouwens) en daarna 'ff' een drankje met t poesje uit de buurt. Dat liep alleen een beetje uitquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buurpoes heeft je kapot gemaakt?
Mooie afsluiter van de dagquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zij heeft het afgemaakt. Had nauwelijks geslapen, zware presentatie (welke briljant goed ging trouwens) en daarna 'ff' een drankje met t poesje uit de buurt. Dat liep alleen een beetje uit
Was het lekker?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zij heeft het afgemaakt. Had nauwelijks geslapen, zware presentatie (welke briljant goed ging trouwens) en daarna 'ff' een drankje met t poesje uit de buurt. Dat liep alleen een beetje uit
Ga jij verhuizen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen en overmorgen verhuizen en dus sjouwen en slepen.
Dus leek het mij een geniaal idee om vandaag mijn rug te overbelasten![]()
Ik hoop dat ik morgen mijn bed nog wel kan uitkomen
Uhu, "ik heb geen relatie met mijn scharrel".quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, opa is paar maanden terug overleden en nu eindelijk is alles rond met de erfenis dus we moeten zijn huis leeg gaan halen en de spullen bij diverse familieleden neerzetten.quote:
Uhm, soms he. Heel soms is een grapje zo ongepast als je eenmaal de reden van iets weetquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhu, "ik heb geen relatie met mijn scharrel".
Wie gelooft je nu nog?
nee, die gaat nog komen. Scharrel aan de kant zettenquote:
quote:
Dus kan je weer een fokster van je lijstje afstrepen... nice one Peuquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, die gaat nog komen. Scharrel aan de kant zetten
[..]![]()
![]()
Mja, die wist ik dus niet, anders had ik de grap niet gemaaktquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, opa is paar maanden terug overleden en nu eindelijk is alles rond met de erfenis dus we moeten zijn huis leeg gaan halen en de spullen bij diverse familieleden neerzetten.
Gelukkig krijg ik de zwaarste dingen en woon ik als enige in een flat zonder lift
[..]
Uhm, soms he. Heel soms is een grapje zo ongepast als je eenmaal de reden van iets weet
Dat weet ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, die wist ik dus niet, anders had ik de grap niet gemaakt
Whehehe, succesquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Moet een nieuwe lijst gaan regelenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus kan je weer een fokster van je lijstje afstrepen... nice one Peu
Als je wil... je mag d'r zo overnemenquote:
Alsof ik iets wil waar jij in hebt staan roerenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je wil... je mag d'r zo overnemenIk word d'r alleen niet geil van
Oeh, wie allemaal?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus kan je weer een fokster van je lijstje afstrepen... nice one Peu
Jij ookquote:
Jeetje, dat klinkt best plechtig.quote:
De wat?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Een man die de casting couch niet kent, onmogelijk toch?
Niet geil van je eigen scharrel?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je wil... je mag d'r zo overnemenIk word d'r alleen niet geil van
3x gezien eerste paar keer was de situatie nog spannend, de laatste keer was er geen spanning meer en eigenlijk ook geen opwinding.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet geil van je eigen scharrel?
Was dat die van Tinder?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
3x gezien eerste paar keer was de situatie nog spannend, de laatste keer was er geen spanning meer en eigenlijk ook geen opwinding.
Jaquote:
Een leugenaar, noemen we die ook wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Een man die de casting couch niet kent, onmogelijk toch?
Echt hequote:Op woensdag 19 februari 2014 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een leugenaar, noemen we die ook wel.
Welke film ga je kijken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, zo nog even naar de supermarkt, want een film kijken zonder snacks is niks
No Strings Attached, straks op RTL5, maar ik download 'm even zodat ik geen reclame hebquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke film ga je kijken?
Ik moet ook nog even zorgen voor filmpjes voor dit weekend denk ik.
Wat? Ik doe niks!!quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buurpoes heeft je kapot gemaakt?
Autch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach, gaat vast wel over voor ik een jochie benquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, gaat vast wel over voor ik een jochie ben
Godver, hier gaat mijn reputatie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Godver, hier gaat mijn reputatie.
Leugenaar.
Whut?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax, wat lees ik nou. Heb je complication aan liggen duwen?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut?
Nee hoorNiet eens een flauw idee hoe ze dr uit ziet
Ik zou best willen daten hoor
Ja weet ik het. Niemand vertelt mij dat soort dingen, moet het altijd maar zelf uit zien te vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut?
Nee hoorNiet eens een flauw idee hoe ze dr uit ziet
Ik zou best willen daten hoor
"Geen flauw idee hoe ze eruit ziet" en "ik zou best willen daten" spreekt elkaar een beetje tegenquote:
Nouja, als je iemand verder aardig lijkt te vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Geen flauw idee hoe ze eruit ziet" en "ik zou best willen daten" spreekt elkaar een beetje tegen
Een gokje wagen kan altijdquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Geen flauw idee hoe ze eruit ziet" en "ik zou best willen daten" spreekt elkaar een beetje tegen
Faxie vind elke vrouw op FOK! aardig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als je iemand verder aardig lijkt te vinden.
Soort van blind date.
Bleef het maar bij Fok! alleenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Faxie vind elke vrouw op FOK! aardig.
Dat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Faxie vind elke vrouw op FOK! aardig.
En hoe liep dat af?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich.
Maar ik zou het best voor kunnen stellen dat je iemand wilt daten waarvan je niet weet hoe ze er uit ziet.
Heb het ook 2 keer gehad.
Nou, dat bedoel ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich.
Maar ik zou het best voor kunnen stellen dat je iemand wilt daten waarvan je niet weet hoe ze er uit ziet.
Heb het ook 2 keer gehad.
Die hebben ook liefde nodigquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik
Hmm, nee dank je. 2x iets via een andere site gedaan en 2x waren het zeekoeien
Een niet gedate, want vriendje.quote:
Wist niet dat je van die hoge eisen hadquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik
Hmm, nee dank je. 2x iets via een andere site gedaan en 2x waren het zeekoeien
Klopt, maar niet van mijquote:
Mijn eisen zijn stiekem nog best hoog als het om potentieel relatiemateriaal gaatquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat je van die hoge eisen had
Ow, relatiemateriaal. Ik dacht gewoon een cumbucket.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar niet van mij
[..]
Mijn eisen zijn stiekem nog best hoog als het om potentieel relatiemateriaal gaat
1) ze moet jou leuk vindenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar niet van mij
[..]
Mijn eisen zijn stiekem nog best hoog als het om potentieel relatiemateriaal gaat
Like what?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar niet van mij
[..]
Ben je niet de enige in. Ik mis ook alles nu ik zo druk ben met mijn eigen bedrijfje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja weet ik het. Niemand vertelt mij dat soort dingen, moet het altijd maar zelf uit zien te vinden.
Nou ja daar gelden die eisen ook wel voor, maar in iets mindere matequote:Op woensdag 19 februari 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, relatiemateriaal. Ik dacht gewoon een cumbucket.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1) ze moet jou leuk vinden
2) echt bestaan
Nog meer eisen?
Vanwaar die 1,75m? Dus iemand van 1,80m is te groot?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja daar gelden die eisen ook wel voor, maar in iets mindere mate
[..]
Niet langer dan om en nabij 1,75m, donker haar, slank (klein buikje mag), goede billen en borsten. Karakter vind ik moeilijk om te omschrijven, ik moet met haar kunnen lachen. Zodra ik een gesprek zonder awkward stiltes kan voeren dan zit het meestal wel goed. Mensen die mij kennen weten dat ik daar wel moeite mee heb.
Klinkt eigenlijk wel standaardMaar bovenstaand + mijn kledingvoorkeur bij vrouwen kom ik niet vaak tegen
Hij is nog jong.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:36 schreef Fascination het volgende:
Kleur haar als vereiste noemen.!
Klinkt allemaal een beetje oppervlakkig.
Ja, want zodra ze iets met een hak aan trekt is ze groter dan ik en dat vind ik niks.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vanwaar die 1,75m? Dus iemand van 1,80m is te groot?
Gohquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:36 schreef Fascination het volgende:
Kleur haar als vereiste noemen.!
Klinkt allemaal een beetje oppervlakkig.
Platte schoenen zijn niet sexy.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Dame uitzoeken die geen hakken draagt
Ja en? Van mij apart draagt ze kistenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Platte schoenen zijn niet sexy.
Ja boeiend, we hadden het over mijn eisenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Van mij apart draagt ze kisten
Eindelijk een verstandige man.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Van mij apart draagt ze kisten
Dat is flauwekul natuurlijk, het ligt helemaal aan de persoon in kwestie. Zo vaak gezien dat vrouwen die beweerden niet op blonde mannen te vallen, opeens verliefd werden op een blonde vent.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
GohEn ik val niet op blond, opgelost slotje.
Wat ik dus zei, karakter is moeilijk te omschrijven.
Kom eens met jouw eisen dan.
Dat wordt foreveralone fasquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is flauwekul natuurlijk, het ligt helemaal aan de persoon in kwestie. Zo vaak gezien dat vrouwen die beweerden niet op blonde mannen te vallen, opeens verliefd werden op een blonde vent.
karakter kun je best wat over zeggen, hoor. Evenals levensinstelling.
Een vrouwelijke vrouw met min of meer hetzelfde gevoel voor humor en intelligentie als ik. Er moet een klik zijn, ze moet een eigen mening hebben, geen dramaqueen zijn en een goed karakter hebben. Liefst ook positief ingesteld.
Just making a point here.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja boeiend, we hadden het over mijn eisen
Ja sws.quote:
Tja, dat zul je inderdaad net zien. Neemt niet weg dat mijn voorkeur uit gaan naar donker. Sterker nog, volgens mij ken ik geen enkele blonde vrouw op TGND na. Ik kan het me zo niet bedenken in ieder geval.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is flauwekul natuurlijk, het ligt helemaal aan de persoon in kwestie. Zo vaak gezien dat vrouwen die beweerden niet op blonde mannen te vallen, opeens verliefd werden op een blonde vent.
Een vrouwelijke vrouw met min of meer hetzelfde gevoel voor humor en intelligentie als ik. Er moet een klik zijn, ze moet een eigen mening hebben, geen dramaqueen zijn en een goed karakter hebben. Liefst ook positief ingesteld.
Want? Ik wil niet mensen in hokjes stoppen, maar dames die kisten dragen hebben vaak een dergelijk karakter/levenswijze/kledingstijl waar ik niet op val.quote:
Gewoon met alle andere foreveralones van FOK! een flat kopen zodat we altijd bij elkaar langs kunnen.quote:
Soort van Loft....quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon met alle andere foreveralones van FOK! een flat kopen zodat we altijd bij elkaar langs kunnen.
Maar ik wel, ik val juist niet op tutjes met hakjes enzoquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, dat zul je inderdaad net zien. Neemt niet weg dat mijn voorkeur uit gaan naar donker. Sterker nog, volgens mij ken ik geen enkele blonde vrouw op TGND na. Ik kan het me zo niet bedenken in ieder geval.
Een karakter beschrijf je imo niet met 'goed' of 'slecht'. Iedereen wilt iemand met een goed karakter, maar dat zegt verder niks over hoe ze verder is.
Humor is erg belangrijk, komt dat niet redelijk overeen, dan wordt het ook niks. Dat was ook wat ik aan gaf.
[..]
Want? Ik wil niet mensen in hokjes stoppen, maar dames die kisten dragen hebben vaak een dergelijk karakter/levenswijze/kledingstijl waar ik niet op val.
Oh god, moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon met alle andere foreveralones van FOK! een flat kopen zodat we altijd bij elkaar langs kunnen.
Nou, een stel hakken in bed, of een stel kisten maakt nog wel een verschil hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker boeiend of het hakken of kisten zijn, gaat toch uit..
Ik ervaar dit als een afwijzing.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, moet er niet aan denken.
Dan zitten we met Schenkie, tingkoppie, Comp_Lex en meer van zulke types daar. Dat overleef ik niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ervaar dit als een afwijzing.
Ow god, Schenkiequote:Op woensdag 19 februari 2014 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan zitten we met Schenkie, tingkoppie, Comp_Lex en meer van zulke types daar. Dat overleef ik niet.
Ik ken jouw humor verder niet. Maar de rest van de beschrijving past aardig bij een lesbische vriendin van me. Ze zijn er dus wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aan kisten blijft meer hangen. Bah, zand in bed.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:05 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Nou, een stel hakken in bed, of een stel kisten maakt nog wel een verschil hoor.
Haha.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow god, Schenkie. Heeft geloof ik ook al meer dan een jaar niet gepost ofzo.
Aan de positieve kant: we zitten dan ook met de Bradster.
Hoho, je hebt degelijk geklede dames en tutjesquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik wel, ik val juist niet op tutjes met hakjes enzo
Je moet je bedschoenen ook gescheiden houden van je loopschoenen....quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Aan kisten blijft meer hangen. Bah, zand in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |