Je hoort ze vaak zeggen dat ze blij zijn dat ze nog leven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vind ik een behoorlijk gedurfde uitspraak
ja dus?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je hoort ze vaak zeggen dat ze blij zijn dat ze nog leven.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha sick
ME'ers worden in ukraine anders flink gepest
Was een oefeningquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Snap niet waarom je niet naar de ME/Politie zou luisteren in Nederland
Ik denk dat het toch wat anders is als jij levensbedreigend ziek bent geweest en je nog leeft maar wel met een ledemaat minder.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja dus?
ik ben nu ook heel blij dat ik leef , maar misschien denken andere mensen daar anders over
ligt ook beetje aan de kwaliteit des levens die je hebt, en wat voor bezigheden je hebt denk ik ..
weet je nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch wat anders is als jij levensbedreigend ziek bent geweest en je nog leeft maar wel met een ledemaat minder.
Wat mag je allemaal doen dan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vond het echt heel stoer leuk om te doen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet willen, maar aan de andere kant zou mijn leven dan ook niet opeens voorbij zijn.
Om even verder door te gaan op die probleemwijken.
Je moet geen MEers pesten hehe :p
Ik kwam er nog goed vanaf, een maat van mij had een tand eruit, nog eentje werd vertrappelt door een paard en weer een ander werd klemgereden tussenME busjes.
Zelf stond ik alleen maar vooraan en was onderdeel van de zwarte doos, ben er nog goed vanaf gekomen. Zou het zo nog een keer doen.dit moet toch wel voldoende zijn voor toegang tot het keldertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik zou het ook niet willen, maar aan de andere kant zou mijn leven dan ook niet opeens voorbij zijn.
Ik kwam er nog goed vanaf, een maat van mij had een tand eruit, nog eentje werd vertrappelt door een paard en weer een ander werd klemgereden tussenME busjes.
Zelf stond ik alleen maar vooraan en was onderdeel van de zwarte doos, ben er nog goed vanaf gekomen. Zou het zo nog een keer doen.lkkrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
-Als demonstrant mag je blokken/autobanden gooien.quote:
films? docus?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Bah, nu ga ik morgen op mijn vrije dag pas 's avonds trainen
Maar dan kende da gevoel wel mag ik nu mag ik nu mag ik nu
Dus moet maar eens fuckin laat slapen zodat de halve dag alvoorbij is als ik wakker word
Alleen wat kan zo'n eenzame blob als ik nu zo snachts doen zielig achter een pctje
Ik ben meer van de seriesquote:
ik ben ook van series ... en films hahaquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik ben meer van de series
Maar Suits begint maart pas en door the newsroom ben ik ook al heen
Breaking Bad, Shield TWD en al die zooi allemaal al afgezien
Misschien toch eens aan spartacus beginnen
[..]
Zelf stond ik alleen maar vooraan en was onderdeel van de zwarte doos, ben er nog goed vanaf gekomen. Zou het zo nog een keer doen.ik snap dit echt niet, waarom zou je dat als vrouw/jong meisje willen ondergaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
true detective maatjequote:Op woensdag 19 februari 2014 23:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik ben meer van de series
Maar Suits begint maart pas en door the newsroom ben ik ook al heen
Breaking Bad, Shield TWD en al die zooi allemaal al afgezien
Misschien toch eens aan spartacus beginnen
betogers ook, die krijgen gewoon de kogelquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha sick
ME'ers worden in ukraine anders flink gepest
straks komt rusland ff huishouden, dan is het helemaal afgelopen met het feestquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
betogers ook, die krijgen gewoon de kogel
Ja normaal wel films maar beetje concentratieproblemen "overtrained" misschienquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik ben ook van series ... en films haha
dan zou ik zeker weten aan spartacus beginnen
Rome is ook echt aanradertje..wel kort maar zeker gaaf.
Zal eens 1e deel eens downloadenquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:08 schreef seto het volgende:
[..]
true detective maatje
beste serie van het moment
torrentje gezetquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:08 schreef seto het volgende:
[..]
true detective maatje
beste serie van het moment
dat dit kan in nederlandquote:
Ja lekker thuis veilig op de bank mijn nagels doen zeker?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik snap dit echt niet, waarom zou je dat als vrouw/jong meisje willen ondergaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |