films? docus?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Bah, nu ga ik morgen op mijn vrije dag pas 's avonds trainen
Maar dan kende da gevoel wel mag ik nu mag ik nu mag ik nu
Dus moet maar eens fuckin laat slapen zodat de halve dag alvoorbij is als ik wakker word
Alleen wat kan zo'n eenzame blob als ik nu zo snachts doen zielig achter een pctje
Ik ben meer van de seriesquote:
ik ben ook van series ... en films hahaquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik ben meer van de series
Maar Suits begint maart pas en door the newsroom ben ik ook al heen
Breaking Bad, Shield TWD en al die zooi allemaal al afgezien
Misschien toch eens aan spartacus beginnen
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet willen, maar aan de andere kant zou mijn leven dan ook niet opeens voorbij zijn.
Om even verder door te gaan op die probleemwijken.
Je moet geen MEers pesten hehe :p
Ik kwam er nog goed vanaf, een maat van mij had een tand eruit, nog eentje werd vertrappelt door een paard en weer een ander werd klemgereden tussenME busjes.
Zelf stond ik alleen maar vooraan en was onderdeel van de zwarte doos, ben er nog goed vanaf gekomen. Zou het zo nog een keer doen.ik snap dit echt niet, waarom zou je dat als vrouw/jong meisje willen ondergaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
true detective maatjequote:Op woensdag 19 februari 2014 23:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik ben meer van de series
Maar Suits begint maart pas en door the newsroom ben ik ook al heen
Breaking Bad, Shield TWD en al die zooi allemaal al afgezien
Misschien toch eens aan spartacus beginnen
betogers ook, die krijgen gewoon de kogelquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha sick
ME'ers worden in ukraine anders flink gepest
straks komt rusland ff huishouden, dan is het helemaal afgelopen met het feestquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
betogers ook, die krijgen gewoon de kogel
Ja normaal wel films maar beetje concentratieproblemen "overtrained" misschienquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik ben ook van series ... en films haha
dan zou ik zeker weten aan spartacus beginnen
Rome is ook echt aanradertje..wel kort maar zeker gaaf.
Zal eens 1e deel eens downloadenquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:08 schreef seto het volgende:
[..]
true detective maatje
beste serie van het moment
torrentje gezetquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:08 schreef seto het volgende:
[..]
true detective maatje
beste serie van het moment
dat dit kan in nederlandquote:
Ja lekker thuis veilig op de bank mijn nagels doen zeker?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik snap dit echt niet, waarom zou je dat als vrouw/jong meisje willen ondergaan
nee gewoon energie en focus op school richten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja lekker thuis veilig op de bank mijn nagels doen zeker?
Ik leef maar 1 keer.
hahah deze maaltijd kost echt 1,25 ofzo omgerekend lolquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Nou ik zit aan de crackers met een pot pindakaas en een pak melk dus wanna trade?
Best lekker.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:17 schreef dreamerbulk het volgende:
Roeien met de riemen die je hebt-maaltijd ...
[ afbeelding ]
dit is alles wat ik nog in huis had ... goeie combi
met franse mosterdsaus is eigenlijk alles lekkerquote:
Inderdaar crackers vullen niet zoals brood dus kan je er veel meer van opquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahah deze maaltijd kost echt 1,25 ofzo omgerekend lol
we bulken weer lekker povertyzo hoort het ..crackers en PK is best goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |