Wat dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huilen gvd
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, erger.
[..]
Ik werd zondagavond gebeld door een nummer dat ik niet kende. Die pak ik nooit op, zeker niet in een stiltecoupé. Dus ik voegde dat nr. even toe aan whatsapp om de foto te bekijken, dus ik dacht: ken ik niet. Nu kom ik erachter dat dit om opnames ging voor een serieen dat ze mij dus wilden bereiken (Waarschijnlijk) of ik op de set kon komen
![]()
Ik ben geen autist maar wel een onhandige klaphark.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:01 schreef Ticootje het volgende:
Mensen die geen onbekende nummers oppakkenBen je een autist ofzo?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, erger.
[..]
Ik werd zondagavond gebeld door een nummer dat ik niet kende. Die pak ik nooit op, zeker niet in een stiltecoupé. Dus ik voegde dat nr. even toe aan whatsapp om de foto te bekijken, dus ik dacht: ken ik niet. Nu kom ik erachter dat dit om opnames ging voor een serieen dat ze mij dus wilden bereiken (Waarschijnlijk) of ik op de set kon komen
![]()
Acteerrol zelfs geloof ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]Die serie waar je die figurantenrol zou spelen binnenkort?
Lekker lelijk
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben geen autist maar wel een onhandige klaphark.
Wegens een technische storing zijn we momenteel helaas even offline. Hou de site in de gaten, we verwachten snel weer terug te zijn!quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:04 schreef A321456 het volgende:
Bitonic heeft ook de koffers gepakt
quote:The lawyers requested that co-defendants have at least $10000 USD in a Gox account to be listed on the case.
Typisch, precies als de koersen dalenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:04 schreef A321456 het volgende:
Bitonic heeft ook de koffers gepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |