- Baanverzorging na paar 4twitter:NOSschaatsen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 17:25:25Loting 5.000 meter damesRit 5 Hozumi - KLEIBEUKERRit 7 WÜST - Sablikova Rit 8 NAUTA - Pechstein#OS2014 reageer retweet
Vond ze zelf ook al niet realistischquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Lag ook niet echt in de verwachting
Persoonlijk record.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:52 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Door alleen de eerste drie kilometer goed te rijden?!
voorlopig staat ze gewoon op zilver hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:52 schreef Versegeren het volgende:
[..]
quote:
Dit is de enige manier voor haar en met een andere tactiek had ze vast niet sneller gereden..quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:52 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Ja, want een PR is echt een kut prestatie...quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:52 schreef Versegeren het volgende:
[..]
ik ook niet, denk ook brons voor Kleibeukerquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch zilver voor Wust zo. Ik zie Nauta geen 6.55 rijden en Pechstein ook niet.
Dat ook. Zondermeer.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geweldige race van sablikovva.
Pechstein?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:54 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Het lekkertje van de 5km gaat van start
Ze is 41, dat is de magische leeftijd deze spelen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:53 schreef Remzz het volgende:
Nu hoopt denk ik iedereen op de hele wereld dat Pechstein gaat falen
Pechstein?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:54 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Pechstein.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:54 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Juf Anoeck?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:54 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
quote:
kwootquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als dat gebeurt stap ik over van #TeamJufAnnouk naar #TeamNautaGodin
dus? waarom neem je dan op?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:53 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Tering wat een race zeg, werd gvd net gebeld :/
Ik zit sowieso al in #TeamNautaGodinquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als dat gebeurt stap ik over van #TeamJufAnnouk naar #TeamNautaGodin
Ze kan beter op goud gaan koersen dan op brons. Weinig verschil in tijd ook verder.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
6:59. Gaat 'm niet worden dus.
goeie tettenquote:
Jij waaghals jij!quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nauta gaat hier geen medalje halen.
Dit heb ik voorspeld
Hoe vaak heb jij de Toto gewonnen in je leven?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nauta gaat hier geen medalje halen.
Dit heb ik voorspeld
Even vaak als jij, nog nooit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij de Toto gewonnen in je leven?
Japan zou het eigenlijk ook wel beter moeten doen op dat gebied.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom gaat ze ook een halve minuut trager dan de mannen.
Nooit, want ik doe maar 1 voorspelling in het jaar (bekerwinnaar)quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij de Toto gewonnen in je leven?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:57 schreef Pandaplint het volgende:
Damn, die IOC foto's![]()
[ afbeelding ]
Ja, die komt van het platteland.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:57 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is behoorlijk wat tandvlees.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:57 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Die van Wust is ook verschrikkelijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:57 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Jij weet de gemiddelde leeftijd van FOK!?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
Carla Zijlstra, half FOK! was nog niet eens geboren toen zij reed.
Na Tonny de Jongquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
Hoeveelste rit zit Annemarie Thomas?
Ik wilde nog inloggen op mijn youtube om een steuntje in de rug voor hem te maken, maar daar zit hij niet op te wachten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
Gaat Sven nog starten vandaag of doet hij niet mee?
Zeker niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:59 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet verkeerd?
Corrie was toen al hoogbejaard.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
arrogante zak dat het isquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde nog inloggen op mijn youtube om een steuntje in de rug voor hem te maken, maar daar zit hij niet op te wachten.
Die heeft de oerknal nog meegemaakt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Corrie was toen al hoogbejaard.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
Ach wat... ik was in m'n jeugd fan van Stien Baas-Kaiser en veel later van Atje Keulen-Deelstraquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:01 schreef golfer het volgende:
Knap dat Sablikova haar titel weer prolongeerd.![]()
Is stel vraagtekens bij... .quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:01 schreef golfer het volgende:
Knap dat Sablikova haar titel weer prolongeert.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:01 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik wou dat Frank Snoeks eens last kreeg van z'n bek.
School is handig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:01 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Is stel vraagtekens bij... .
Dat deed ze alquote:
Een andere zender opzoeken is ook niet moeilijk. Al dat gezeik om de NOS steeds.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:01 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik wou dat Frank Snoeks eens last kreeg van z'n bek.
Diane Valkenburg vindt dit leuk.quote:
Ik heb geen hekel aan de NOS, alleen aan Frank Snoeks en Arno Vermeulenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:02 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Een andere zender opzoeken is ook niet moeilijk. Al dat gezeik om de NOS steeds.
Zat mss wel meer in voor Kbquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:03 schreef -0- het volgende:
Kleibeuker op 11 honderdste brons
Jammer voor Nauta.
Mag graag naar Arno luisteren wanneer het over pingpong gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:03 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan de NOS, alleen aan Frank Snoeks en Arno Vermeulen
Niet te vergelijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:03 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Heel sportief van Wust om blij te zijn met zilver, in tegenstelling tot Kramer gister
In tegenstelling tot Wüst was Kramer de favoriet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:03 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Heel sportief van Wust om blij te zijn met zilver, in tegenstelling tot Kramer gister
Wust had al niet op goud gerekend bij deze rit en dit was voor haar niet de belangrijkste afstand.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:03 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
In tegenstelling tot Wust was goud voor Kramer gister wel realistischquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:03 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mag graag naar Arno luisteren wanneer het over pingpong gaat.
Op de plaatselijke pingpong club noemden ze hem ook wel de Witte Chinees.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mag graag naar Arno luisteren wanneer het over pingpong gaat.
We gaan de remleidingen bij die Canadese en Amerikaanse bobs doorsnijdenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mini sweep
En straks sweepen we de bobslee baan.
Sneue reactiequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:03 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Mooi gifje is ditquote:
Daardoor gaan die bobs toch niet trager?????quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We gaan de remleidingen bij die Canadese en Amerikaanse bobs doorsnijden
De 5km is totaal niet Wüst haar afstand. Hoe anders is dat bij de 10km voor Kramer.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:03 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Dit is wel jammer ja. Beter had ze tegen Kleibeuker gereden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch jammer dat Wust tegen Sablikova moest. Sablikova had een ideaal richtpunt.
Inderdaad. Ook al wint hij niks. Toch pakt hij zequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjinkie pakt nog wel een stuk of drie medailles.
twitter:SochiNYT twitterde op woensdag 19-02-2014 om 16:06:11Stop the presses! Speedskating event not won by Dutch! Czech Martina Sablikova defends title in women's 5000. (Dutch second and third). reageer retweet
Een zeldzaam verschijnselquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
Mooie beelden op de BBC hier van 3 erg blije dames! Tof om te zien!
Yepquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Daardoor gaan die bobs toch niet trager?????
Maar ze had anders ook wel gewonnen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch jammer dat Wust tegen Sablikova moest. Sablikova had een ideaal richtpunt.
een godin is het niet nee.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:SochiNYT twitterde op woensdag 19-02-2014 om 16:06:11Stop the presses! Speedskating event not won by Dutch! Czech Martina Sablikova defends title in women's 5000. (Dutch second and third). reageer retweet
Is ze dan omgebouwd?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
een godin is het niet nee.
Verschil was nog best groot ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar ze had anders ook wel gewonnen.
zeker, en goed opgebouwd van Sablikova ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:04 schreef DeeBee het volgende:
Sablikova nu evenveel goud als Wust en meer dan bijv. Kramer.
Wust reed goed, dacht even dat Sablikova zich op ging blazen door te volgen, maar die rondjes 32 laag waren ziek om het gaat te dichten en ze ging zelf niet de 33'ers in als gevolg... Toprace van Wust met een PR.
Wil je een klap voor je eikel?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef JenHermes het volgende:
Het is gewoon voorbij voor Nederland, inpakken en wegwezen. De aller slechtste OS ooit wat mij betreft voor Nederland. Met zo,n sterk deelnemersveld als wat Nederland heeft, moet je toch gewoon op elke afstand een gouden plak halen! Nederland laat zich de kaas van het brood eten hier door landen waarvan de schaatssport niet in het bloed zit!
er valt niets op af te dingenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Verschil was nog best groot ja.
Terechte winnares dus
Waar heb je dat ventje vandaan gehaald? Das toch niet te geloven joh!quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wil je een klap voor je eikel?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inge Ipenburg is minder irritant dan dit.
Je bent zelf Inge Ipenburg.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inge Ipenburg is minder irritant dan dit.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
zullen eerst even de dopingtests afwachten....praten we dan verder.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef JenHermes het volgende:
Het is gewoon voorbij voor Nederland, inpakken en wegwezen. De aller slechtste OS ooit wat mij betreft voor Nederland. Met zo,n sterk deelnemersveld als wat Nederland heeft, moet je toch gewoon op elke afstand een gouden plak halen! Nederland laat zich de kaas van het brood eten hier door landen waarvan de schaatssport niet in het bloed zit!
Want? De waarheid word hier niet gewaardeerd? We hebben nu pas 3 gouden plakken van de 7 afstanden. Dat is ver onder het gemiddeldequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat was wel mooi.quote:
Tellen was niet je sterkste vak?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:10 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Want? De waarheid word hier niet gewaardeerd? We hebben nu pas 3 gouden plakken van de 7 afstanden. Dat is ver onder het gemiddelde
Die deed bij WIDM toen ook altijd zo overdreven. Gezien haar achtergrond gun ik het haar wel hoor, maar in interviews... neequote:
Tweequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij was gewoon een Paul Rabbering hooligan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die deed bij WIDM toen ook altijd zo overdreven. Gezien haar achtergrond gun ik het haar wel hoor, maar in interviews... nee
Rare post inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tellen was niet je sterkste vak?
Kieftquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef Versegeren het volgende:
Vermoeiend persoon die Rintje. Doet me denken aan Wim Kieft.
Negatief ja? Hij zei toch heel realistische dingen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef MaLo het volgende:
Rintje, niet zo negatief.
Je hebt wel een beetje gelijk, maar Kleibeuker was gewoon super.
Heb je een boom in je oog of zo?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:10 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Want? De waarheid word hier niet gewaardeerd? We hebben nu pas 3 gouden plakken van de 7 afstanden. Dat is ver onder het gemiddelde
Ik was wel zeer content met de overwinning van de Rabbergod ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij was gewoon een Paul Rabbering hooligan.
Zit niet met m'n kloten te spelen!quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:10 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Jammer dat Jol niet de Mol was.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was wel zeer content met de overwinning van de Rabbergod ja.Met dank aan Nadja die hem terug in het spel kocht
Ritsma is ook expert als het gaat om het niet winnen van goud.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Volgens mij bedoelde Ritsma het helemaal niet lullig of zuur. Zo kwam het bij mij helemaal niet over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |