Ja, dat was wel mooi.quote:
Tellen was niet je sterkste vak?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:10 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Want? De waarheid word hier niet gewaardeerd? We hebben nu pas 3 gouden plakken van de 7 afstanden. Dat is ver onder het gemiddelde
Die deed bij WIDM toen ook altijd zo overdreven. Gezien haar achtergrond gun ik het haar wel hoor, maar in interviews... neequote:
Tweequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wil je een klap voor je eikel?
Jij was gewoon een Paul Rabbering hooligan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die deed bij WIDM toen ook altijd zo overdreven. Gezien haar achtergrond gun ik het haar wel hoor, maar in interviews... nee
Rare post inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tellen was niet je sterkste vak?
Kieftquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef Versegeren het volgende:
Vermoeiend persoon die Rintje. Doet me denken aan Wim Kieft.
Negatief ja? Hij zei toch heel realistische dingen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef MaLo het volgende:
Rintje, niet zo negatief.
Je hebt wel een beetje gelijk, maar Kleibeuker was gewoon super.
Heb je een boom in je oog of zo?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:10 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Want? De waarheid word hier niet gewaardeerd? We hebben nu pas 3 gouden plakken van de 7 afstanden. Dat is ver onder het gemiddelde
Ik was wel zeer content met de overwinning van de Rabbergod ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij was gewoon een Paul Rabbering hooligan.
Zit niet met m'n kloten te spelen!quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:10 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Jammer dat Jol niet de Mol was.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was wel zeer content met de overwinning van de Rabbergod ja.Met dank aan Nadja die hem terug in het spel kocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |