Wel irritant zeg, dat ze een week achterlopen! Heeft dat te maken met ondertiteling of zo??quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:58 schreef DonnaRush het volgende:
Ik moet m`n best doen om een week niet in dit topic te kijken. Ik kijk de aflevering pas volgende week via Netflix.
Ik kijk NUquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:54 schreef DonnaRush het volgende:
Ik kan mezelf niet inhouden. Ik ga om 13:00 kijken.
Nouja. Je weet vooral wie het níet zijnquote:
Dat was toch Cece?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:20 schreef babette21 het volgende:
Ik blijf erbij dat Alison neergemept is door Jason; die moeder heeft het gezien en wilde hem beschermen door het 'lijk' op te ruimen (en het daardoor mogelijk nu ook niet meer op te willen laten graven?). En Melissa weet het ook, daarom schrok die pa zo toen ze het vertelde, Jason is tenslotte zijn zoon.
Het was me niet helemaal duidelijk of Mona nu door het verhaal van Alison op het idee kwam om voor A te gaan spelen of dat ze dat dus altijd al geweest is - die kamer wijst op het laatste, maar misschien was ze toen nog wel "gewoon" crazy obsessed?! Als zij níet über-original-A was, dan zet ik daarvoor ook m'n geld op Jason.
Ik kon het niet heel goed zien, maar.... was die vrouw in dat graf nou moeder DiLaurentis?!??
Die indruk had ik niet. Deze vrouw leek ouder en truttiger. En was Cece die avond niet ook in 't geel?quote:
Lolwat, dat gebeurde toch gewoon in het nu en niet in het verleden?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:24 schreef babette21 het volgende:
Als de echte Mrs. D onder de zoden ligt dat is dat sympathieke mens waar we de laatste weken mee te maken hebben dus diens.... evil twin?!
Oh ja dat kan natuurlijk ook!quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lolwat, dat gebeurde toch gewoon in het nu en niet in het verleden?
Payback is a bitch! Hoop dat ze levend begraven wordt en niet stiekem al dood isquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Oh ja dat kan natuurlijk ook!![]()
Ik dacht dat het een flashback was, zodat we eindelijk wisten wie er wél in dat graf lag (ipv Alison). Klopt ook met de kleding, Mrs. D. had inderdaad op het politiebureau dezelfde kleren aan als in die kuil.
lol dat was ik dus ook aan het checken!quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is gewoon DiLaurentis, en dezelfde kleding als eerder dus dat is gewoon van nu
[ afbeelding ]
Ik heb hem speciaal hiervoor uit de prullenbak gevistquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
lol dat was ik dus ook aan het checken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |