zolang je het spul redelijk stock laat of goed aanpakt is er niks aan de handquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Duidelijk, ik ben niet zo thuis in de föhn bizz, ik loop er liever omheen, omdat ik wil/moet rijden met mijn auto ipv sleutelen en investeren in parts en accijnzen![]()
Anne d'r föhn (die van d'r auto) is vorig jaar ook vervangen, en toen de rekeningen achteraf opgeteld werden wist ik ook weer meteen waarom ik liever geen turbo's heb.
Mwoh, een v8 met 400PK is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zolang je het spul redelijk stock laat of goed aanpakt is er niks aan de hand
alle turbo's gaan stuk, ook die van td's en zo.
Maar zonder turbo rijden is gewoon echt geen fun![]()
Mwah, ik had best lol in de AMG hoor, en dat was ook maar een 6 pittertjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zolang je het spul redelijk stock laat of goed aanpakt is er niks aan de hand
alle turbo's gaan stuk, ook die van td's en zo.
Maar zonder turbo rijden is gewoon echt geen fun![]()
QFT.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:07 schreef Paladijn het volgende:
En een NA motor heeft wel de voorkeur, mits er een fatsoenlijke loop in het vermogen zit. Turbo is vooral leuk vanwege het goedkope extra vermogen.
Zeker mensen die klagen over de overname en ondertussen nog wel Facebook hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef Dingest het volgende:
Heh, mijn telefoon ondersteunt geen Telegram en nu lig ik 'uit' de groep want iedereen stapt in de nonsens-hyperstress wel over
Ik zou het niet weten, want ik heb geen Facebookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zeker mensen die klagen over de overname en ondertussen nog wel Facebook hebben.
Alweer?!?!?!?!?!quote:
1982 vroeg zijn grap terugquote:
Zo heb ik het ook gedaan. Mooie manier om de lijst eens op te schonen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:28 schreef Dingest het volgende:
Ik werd het gezeik beu en de telefoon is gesloopt. Back to basic met een 20e Samsung met welgeteld bel, SMS en wek-functionaliteit![]()
En zonder contacten want die stonden niet op de simkaart opgeslagen
Ginne ted.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hedde gij nou al een Tinder chickie gehosselt uwe draaibank loaten zien?
dat is vooral ginne tet danquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ginne ted.
Komt wel, even geduld, over 2 weken keert de rust in mijn leven terug denk/hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |