Moet je toch echt eens kijken wat een onesie nou eigenlijk isquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:29 schreef BasEnAad het volgende:
Oh een huispak
Ik zie het verschil met een trainingspak niet echt dus boeien.
Ik heb er mensen mee op straat zien lopen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
Wie zit je er in rondlopen dan? Who cares.
Dat is wel fucking ernstig, als het tenminste niet ludiek bedoeld was.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb er mensen mee op straat zien lopen.
Leek er niet op.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is wel fucking ernstig, als het tenminste niet ludiek bedoeld was.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:50 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb er hier 1 van
http://www.jumpinjammerz.com
wel alleen voor thuis uiteraard
Koetsjiekoetsjie... Das schattig!quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:52 schreef RipMcPants het volgende:
[ afbeelding ]
Zie deze baas eens shinen in zijn onesie, dan!
Bij vrouwen bij alle wc-mogelijkheden toch of gebruik jij een plasgoot?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:28 schreef MsMessy het volgende:
TS er zijn twee antwoordmogelijkheden: Ja en Nee. Je krijgt ze beide gegarandeerd met zo'n vraag, dus waarom überhaupt zo'n topic?
Ik vind het een kledingstuk voor in huis, niet op straat en het lijkt me godsonhandig als je moet kakken. Maar dat is mijn 2 centen.
Ik sprak even in het geval van de TS. Voor vrouwen is het helemaal een gedoe inderdaad en hoe lekker warm en comfy het ook mag zijn, dat gestress als je nu toch echt naar de wc moet zie ik niet zittenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij vrouwen bij alle wc-mogelijkheden toch of gebruik jij een plasgoot?Ik weet wel dat jaren geleden(we spreken ergens rondom 1990) zulke eendelige dingen als pyjama erg in waren ik ik er ook eentje had, wat heb ik geleden in de winter op de wc.
Ik val nooit in herhaling met kleding dus ik sla over, bovendien zijn die dingen gewoon spuuglelijk als ze ook nog dieren moeten voorstellen, Primark heeft daar een handje van.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik sprak even in het geval van de TS. Voor vrouwen is het helemaal een gedoe inderdaad en hoe lekker warm en comfy het ook mag zijn, dat gestress als je nu toch echt naar de wc moet zie ik niet zitten![]()
Voor je het weet zie je eruit als een van de verloren jongens van Peter Panquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik val nooit in herhaling met kleding dus ik sla over, bovendien zijn die dingen gewoon spuuglelijk als ze ook nog dieren moeten voorstellen, Primark heeft daar een handje van.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Voor je het weet zie je eruit als een van de verloren jongens van Peter Pan![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:52 schreef RipMcPants het volgende:
[ afbeelding ]
Zie deze baas eens shinen in zijn onesie, dan!
Gay zou ik niet zeggen, maar het wordt wel als vreemd beschouwd door sommigen. Heb zelf een grijze en een cobaltblauwe. De eerste om thuis te chillen, de tweede voor festivals ed.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:24 schreef HenkBinkerbui het volgende:
Is het gay om als man een onesie te dragen? Wil er namelijk een kopen, maar ben bang dat het als gay wordt gezien.
Hier staan er wat te koop en zijn goedkoop ook nog maarja.. ik twijfel..
onesie
http://onesiekopen.nk
Http://zalando.nl
'sommigen'?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Gay zou ik niet zeggen, maar het wordt wel als vreemd beschouwd door sommigen. Heb zelf een grijze en een cobaltblauwe. De eerste om thuis te chillen, de tweede voor festivals ed.
Er zijn wel meer dingen stom, als je het echter alleen thuis aandoet lijkt me dat niet zo'n probleem. Meer dan genoeg mensen die op een luie zondag gewoon relaxte kleding willen dragen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:05 schreef bloempjuh het volgende:
Onesies zijn echt heel stom. NIET DOEN!
Die kleine ukkie in zijn penguin-outfit is trouwens wel enorm schattig. <3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |