Vervelendquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef Tally het volgende:
Schiet mij maar lek. Een tijdje geleden vertelde ik dat de oudste panisch is van het potje. Gisteravond riep ze door de babyfoon dat ze op het potje moest. En idd ging ze plassen. Net waren we uit en zei ze: Mama ik moet naar de wc. En idd ze ging plassen op de wc. Nu zijn we nog bij mijn schoonouders (ze heeft vanmiddag geslapen dus die krijg ik met geen mogelijkheid naar bed) en ze plast alles zo onder dat heel dr kleding nat is.
Oma heeft altijd wat liggen en gelukkig gebeurt het hier en niet net in het restaurant. Maar waarom zo moeilijk doen in zo'n restaurant op de wc terwijl ze net zat te spelen NAAST een potje.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:19 schreef bitterend het volgende:
[..]
Vervelendhad je geen extra kleding bij je zeker?
te druk in haar spel om het aan te komen voelen wellicht?? Heeft geert ook nog wel eens last van helaas (meestal op de pszquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Oma heeft altijd wat liggen en gelukkig gebeurt het hier en niet net in het restaurant. Maar waarom zo moeilijk doen in zo'n restaurant op de wc terwijl ze net zat te spelen NAAST een potje.
Mijne zei vorige week: Mama ik heb een gehaktbal voor je gemaakt. Ik ging er vanuit dat het in het keukentje was dat midden in de kamer stond zei ze: Neehej in mn luier!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:34 schreef bitterend het volgende:
Baby van 10 maanden op het potjetof!!
Hier geeft ze het niet altijd aan...soms zeg ik "R heb je gepoept?" dan roept ze nee en rent ze wegen andere keren komt ze naar me toe met de mededeling dat er poep in haar luier zit!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijne zei vorige week: Mama ik heb een gehaktbal voor je gemaakt. Ik ging er vanuit dat het in het keukentje was dat midden in de kamer stond zei ze: Neehej in mn luier!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:37 schreef Tally het volgende:
Hij was nog lekker warm zei ze met een boevenhoofd
Ah ja, slim om eten in te vriezen! Daarvoor ga ik m'n man lief aankijken. We hebben een grote vriezer, dus die kan hij vast wel vullen (ik kook eigenlijk nooit en zag daar al wat tegenop).quote:Op zondag 2 maart 2014 13:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Soemp. Mijn man was laatst 5 dagen weg. Ik was ook wel "bang" voor dat laatste stukje dag. Maar ik denk doordat je weet dat je moet, wil het wel lukken, ik vond toch dat potje energie nog wel. Eigenlijk had ik nu minder gemopper bij het avondeten en naar bed brengen dan normaal. Nu is mijn oudste 6, dus die kan ook zelf genoeg doen. Met een kleintje is het wel weer even meer aanpoten misschien.
Daan heeft verder weinig gemerkt dat pap weg was. Alleen af en toe een "papa werken", maar dat was misschien 3 keer.
Ik had makkelijk eten, de week ervoor iets teveel gekookt voor nood in de vriezer gestopt. Eten voorbereid op de momenten dan Daan sliep en Chris op school zat.
Herkenbaar inderdaadquote:Op zondag 2 maart 2014 18:27 schreef Soempie het volgende:
En ik denk dat je gelijk hebt. Ik merk dat ik het vaak makkelijker vind als ik vooraf al weet dat ik het zelf moet doen. Het kost vaak meer energie als ik denk dat m'n man wel helpt, terwijl hij net iets anders heeft bedacht.
http://www.ikea.com/nl/nl(...)hte+matrasbeschermerquote:Op zondag 2 maart 2014 19:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog een vraag voor de mama's met al zindelijke peuters of die er mee bezig zijn.
Wat leggen jullie als bescherming op het matras? Er ligt nu een gewone molton onder het hoeslaken maar die houdt geen plas tegen. Nu heb ik nog wel de molton die helemaal waterdicht is van mijn kraamtijd maar die vond ik zelf onwijs zweten.
en dan welke van de 4?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl(...)hte+matrasbeschermer
zijn ideaal!
in dat geval, de tweede laatste dusquote:Op zondag 2 maart 2014 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
en dan welke van de 4?
ze slaapt trouwens in een gewoon bed 90x200
de kinderen van Papabear (15 en 13) slapen er ook, en onlangs heb ik er zelf even op gelegen (omdat PB niet te stoppen was met snurkenquote:
de skydda gebruik je net als een gewone matrashoes, die andere moet je er met een elastiekje omheen vouwen. blijft niet zo fijn zitten als de skyddaquote:Op zondag 2 maart 2014 19:36 schreef ferrari_rood het volgende:
dat snap ik.
bedankt ik wil dinsdag toch naar de Ikea gaan.
skydda dus?
en wat is dan het verschil met de 2e? omdat daarbij staat voor kinderen vanaf 24mnd
ah oke.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
de skydda gebruik je net als een gewone matrashoes, die andere moet je er met een elastiekje omheen vouwen. blijft niet zo fijn zitten als de skydda
Zo herkenbaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Herkenbaar inderdaad
Als je er op voorbereid bent dan lukt het prima maar als mijn man vertraging heeft dan ben ik aan het eind van mijn latijnen dat terwijl man om 18:30 uur thuis komt en de kinderen om 19:00 uur in bed liggen... Sowieso werkt bij mij alles een stuk beter als ik dingen van te voren plan (in mijn hoofd). Zoals FR al zegt maar ook hoe ik het wel aan pakken (wanneer de auto inruimen, kinderen een voor een naar de auto of met de buggy etc).
quote:
even quotenquote:Op maandag 3 maart 2014 08:23 schreef pessie het volgende:
Wij hebben ook de skydda hogt. NaNathaNathan heeft denk ik eeen keer of 8 in zz'n bbed gepgeplast afafgelopenafgelopen jjaar. Hij doe het priprima alsals plas cvangnet vvind ik
Hier vindt ie alles stom...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:14 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie vindt ons geregeld stom. Vooral als ze iets niet mag.
Oh bah. Ze kan t beter zelf opeten, lekker zoutquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:43 schreef bitterend het volgende:
Mijn peuter vindt het hilarisch om snot op mijn kleding te smeren![]()
Is ook een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaseeeeeeeeeeee. Maar wel een langequote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:16 schreef Susie het volgende:
Hoezo duimen? Gewoon bellen en zeggen dat je er nu aankomt met het geld op zak![]()
Kan iemand met een oudere peuter mij svp gerust stellen dat die driftbuien en gehuil echt eerder overgaat dan dat ze het huis uit gaan? Word er wat wanhopig van eigenlijk. Niets is goed, eten doet ze niet, maar wel een koekje willen die ze dan dus niet krijgt en opgevolgd door een flinke hysterische driftbui....Dus please vertel mij even dat het en faaaaaaaaseeeeeeee is
als ze haar brood niet opeet en vraagt om een koekje, boterham aanbieden. Weigert ze, antwoorden dat ze dan ook geen honger heeft, maar lekkere trek en dat ze die maar moet bewaren voor het avondeten. klaar. en ja het is een fase .. met een jaar of vijf is het wel over, maar dan blijven ze om brood of crackers zeuren omdat ze in een groeispurt zitten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:16 schreef Susie het volgende:
Hoezo duimen? Gewoon bellen en zeggen dat je er nu aankomt met het geld op zak![]()
Kan iemand met een oudere peuter mij svp gerust stellen dat die driftbuien en gehuil echt eerder overgaat dan dat ze het huis uit gaan? Word er wat wanhopig van eigenlijk. Niets is goed, eten doet ze niet, maar wel een koekje willen die ze dan dus niet krijgt en opgevolgd door een flinke hysterische driftbui....Dus please vertel mij even dat het en faaaaaaaaseeeeeeee is
wat hier hielp is (vooral met truien met capuchons) is eerst jezelf aankleden en dan zeggen: kijk , mama ook trui over hoofd, nu jij je wil er toch net zo stoer uitzien?? en als dat niet helpt, dreigen dat je ze in de blote kont meeneemt .. dan willen die van mij ineens héél snel hun kleren aanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:26 schreef bitterend het volgende:
Susieeinddatum hmmm 18?
![]()
Mijn peuter wordt hysterisch als iets over haar hoofd moet...shirtje/romper...ze wil echt niks hebben
Die van mij nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:35 schreef DJMO het volgende:
wat hier hielp is (vooral met truien met capuchons) is eerst jezelf aankleden en dan zeggen: kijk , mama ook trui over hoofd, nu jij je wil er toch net zo stoer uitzien?? en als dat niet helpt, dreigen dat je ze in de blote kont meeneemt .. dan willen die van mij ineens héél snel hun kleren aan![]()
![]()
De hele dag vermaakt willen wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Hier is het vooral "Wat gaan we nu doen?"
Hmmja maar er stond geen telefoonnummer bij. Alleen email. Daar moet ze dan wel op reagerenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:16 schreef Susie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |