abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2014 @ 09:50:32 #276
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137372751
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:43 schreef bitterend het volgende:
Mijn peuter vindt het hilarisch om snot op mijn kleding te smeren :X :X
Oh bah. Ze kan t beter zelf opeten, lekker zout :P :7

Hier is bijna niks goed momenteel, alles is NEE. En ze wil vooral papa, want mama kan dus niks goed doen bij dr (ze duwt me ook gewoon weg)

Wel kan ze al een heleboel kletsen, en zingen, dansen, springen. O+
En ze heeft een groot bed, maar dat is nog niet zo'n heel erg groot succes, al slaapt ze er wel goed in, maar dan gaat (8> bij dr liggen 's avonds tot ze slaapt. Anders is t geen doen.
's middags slaapt ze niet meer iig.
pi_137373659
Mijn vreet het op, waarbij hij genietend verzucht "mmmmm, letter" }:|

Oh, de stom-fase, daar verheug ik me op! Net als de "jij doet flaaaaauw"-fase O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_137375750
En dan krijg je ook nog de waarom??? fase die is ook zo leuk.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:06:51 #279
30252 Soempie
Procreating
pi_137376099
De waarom-fase is hier al begonnen. ;( :') O+ Ik sta regelmatig met m'n mond vol tanden.

PE, gefeliciteerd! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_137376169
Hier is het vooral "Wat gaan we nu doen?" O+
pi_137378087
Ja ja na bijna 3 jaar is die er dan eindelijk de babykrul bij ean O+
pi_137381977
Haha FR, wij hebben er ook bijna zo lang op moeten wachten. Met als gevold dat L. meestal ondanks roze kleertjes voor een jongetje werd aangezien.

Maar wel een mooie krul. O+
pi_137382102
zo frustrerend he dat ze voor een jongen worden aangezien.
Zo liep ik een keer met ean op een rommelmarkt in een knalroze broek en groen shirt met fel roze letters. Zei iemand ook is hartstikke leuk voor hem hoor. Ik was toen zwanger en hormonaal dus beet haar toe het is een meisje hoor. Die mevrouw :@
pi_137382213
Haha die mevrouw. :D Ik zei ook altijd expres even extra hard: " ja ZE is erg lief hè!" of whatever de context dan ook was. Zelfs met jurkje/rokje aan kregen mensen het voor elkaar om hij te zeggen, dat snapte ik echt niet. :?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 4 maart 2014 @ 15:26:04 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137382377
of dat ze aan je vragen of het een jongetje of meisje terwijl ze een mutsje ophebben waarop duidelijk in et blauw staat BOY :')

Hoewel de buurman van mijn ex een knulletje heeft, dat sprekend een meid is, omdat zijn moeder hem altijd een staartje indoet (rasta haartjes) :') ( maar zij heeft altijd meiden willen hebben en kreeg dus een zoontje :P )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_137382465
Ik vind het ook niet altijd leuk dat ze zo weinig haar heeft. Nu heb ik zelf ook weinig haar en had dus ook heel lang coupe warboel aka jongen. Ik had het bij mijn dochter gewoon graag anders gezien.

een voordeel ze haat haren wassen ed en dat hoeft dus ook niet zo vaak.
pi_137390094
Oooh mag ik even hyperen! Eva krijgt van ons een fiets voor dr verjaardag. Dus ik dacht....ik kijk ook even op marktplaats.
Staat daar zo'n übercute fietsje! Met mienie muis (aldus eva) afbeelding, wit/rood met mandje voorop en poppen zitje achterop O+
In onze woonplaats voor een leuke prijs.
Duimen jullie mee?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:16:40 #288
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137391925
Hoezo duimen? Gewoon bellen en zeggen dat je er nu aankomt met het geld op zak :P

Kan iemand met een oudere peuter mij svp gerust stellen dat die driftbuien en gehuil echt eerder overgaat dan dat ze het huis uit gaan? Word er wat wanhopig van eigenlijk. Niets is goed, eten doet ze niet, maar wel een koekje willen die ze dan dus niet krijgt en opgevolgd door een flinke hysterische driftbui.... :{ Dus please vertel mij even dat het en faaaaaaaaseeeeeeee is -O-
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_137392010
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:16 schreef Susie het volgende:
Hoezo duimen? Gewoon bellen en zeggen dat je er nu aankomt met het geld op zak :P

Kan iemand met een oudere peuter mij svp gerust stellen dat die driftbuien en gehuil echt eerder overgaat dan dat ze het huis uit gaan? Word er wat wanhopig van eigenlijk. Niets is goed, eten doet ze niet, maar wel een koekje willen die ze dan dus niet krijgt en opgevolgd door een flinke hysterische driftbui.... :{ Dus please vertel mij even dat het en faaaaaaaaseeeeeeee is -O-
Is ook een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaseeeeeeeeeeee. Maar wel een lange :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:22:48 #290
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137392221
Euh, ja, niet het antwoord wat ik wil he? Graag met een einddatum :P
pi_137392375
Susie :* einddatum hmmm 18? :D

Mijn peuter wordt hysterisch als iets over haar hoofd moet...shirtje/romper...ze wil echt niks hebben -O-
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 4 maart 2014 @ 20:35:15 #292
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137392707
quote:

als ze haar brood niet opeet en vraagt om een koekje, boterham aanbieden. Weigert ze, antwoorden dat ze dan ook geen honger heeft, maar lekkere trek en dat ze die maar moet bewaren voor het avondeten. klaar. en ja het is een fase .. met een jaar of vijf is het wel over, maar dan blijven ze om brood of crackers zeuren omdat ze in een groeispurt zitten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:26 schreef bitterend het volgende:
Susie :* einddatum hmmm 18? :D

Mijn peuter wordt hysterisch als iets over haar hoofd moet...shirtje/romper...ze wil echt niks hebben -O-
wat hier hielp is (vooral met truien met capuchons) is eerst jezelf aankleden en dan zeggen: kijk , mama ook trui over hoofd, nu jij je wil er toch net zo stoer uitzien?? en als dat niet helpt, dreigen dat je ze in de blote kont meeneemt .. dan willen die van mij ineens héél snel hun kleren aan :') :P >:)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

dinsdag 4 maart 2014 @ 20:38:23 #293
30252 Soempie
Procreating
pi_137392843
Een dubbele babykrul zelfs, FR! O+

Hier laatst ook opeens drama bij het aantrekken van shirts en truien. Bleek dat ik gewoon te gave rompers had gekocht: 'niehieeet de bulldohooozeer wegmaken, mama.' :'(
:')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:41:54 #294
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137392992
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:35 schreef DJMO het volgende:

wat hier hielp is (vooral met truien met capuchons) is eerst jezelf aankleden en dan zeggen: kijk , mama ook trui over hoofd, nu jij je wil er toch net zo stoer uitzien?? en als dat niet helpt, dreigen dat je ze in de blote kont meeneemt .. dan willen die van mij ineens héél snel hun kleren aan :') :P >:)
Die van mij niet :P Die loopt het liefst de hele dag in dr blootje :')
pi_137393026
_O- precies...
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 4 maart 2014 @ 20:45:50 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137393196
bij mij ook hoor, maar in hun blootje naar buiten?? dat durven ze toch niet hoor :P

dinsdag 4 maart 2014 @ 20:59:17 #297
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137393861
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Hier is het vooral "Wat gaan we nu doen?" O+
De hele dag vermaakt willen worden :P
Check!

Mijn kind zingt O+
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 4 maart 2014 @ 21:03:41 #298
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137394116
Luier omdoen...trappen alsof ze Pelle is!

Die is lief Lazy! O+
  dinsdag 4 maart 2014 @ 21:05:53 #299
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137394253
Wat een schattig stemmetje heeft O. Knap hoor O+

Welkom PE en nog gefeliciteerd met je mooie dametje!

Waarom fase hebben we hier nog niet. M weet het nog steeds beter en dat vertelt hij dan ook de hele dag. "Is Jonijntje!, nee, is Daffy. Nee, is Jonijntje :N " Die arme kinderen krijgen nog een identiteitscrisis van hun broer }:|

M ging vandaag een paar keer volledig uit zijn plaat. Vooral als de meiden met zijn speelgoed spelen. En dan met speelgoed dat bewaard is voor de meiden omdat M er te oud voor is. Was echt NIET de bedoeling. Was wel sneu want hij trok dat echt niet. ;( En daar kan hij honderd keer aan moeten wennen, dat veranderd zijn gevoel niet (vooralsnog) niet en dat is wel heel sneu.

En hij had vandaag ook hele verhalen met andere kindjes in de speeltuin. Samen met een (ouder) meisje in een huisje. En maar "hallo" blijven zeggen O+
pi_137396915
quote:

Hmmja maar er stond geen telefoonnummer bij. Alleen email. Daar moet ze dan wel op reageren }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')