Enge gangquote:
wd is al lang weg, we hebben er wel een semi nieuwe bij tho.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:59 schreef BobbyB het volgende:
Waar zijn eigenlijk alle lekkere wijven van de SC gebleven?
AdoraBellequote:Op woensdag 19 februari 2014 15:59 schreef BobbyB het volgende:
Waar zijn eigenlijk alle lekkere wijven van de SC gebleven?
lol gtfoquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
AdoraBelle![]()
Met haar gloednieuwe kutje.
Ja maar L0t heeft een kindje. En WD is sowieso op internet niet meer actief, op FB ook bijna niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:03 schreef wise het volgende:
[..]
alleen Vas is er nog. WD is vertrokken, en l0t_ ook
watquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
AdoraBelle![]()
Met haar gloednieuwe kutje.
OUDquote:
murdera moet eens die tarrels uit zn haren halen. Dan ziet hij pas de waarheidquote:
alsof jij niet de eerste zou willen zijn om dat chirurgisch hoogstandje tot een kille verwoeste ruïne te verwerkenquote:
Gaat het wel goed met haar?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar L0t heeft een kindje. En WD is sowieso op internet niet meer actief, op FB ook bijna niet.
vrouwen die werkzaamheden aan hun doos en tieten doenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
alsof jij niet de eerste zou willen zijn om dat chirurgisch hoogstandje tot een kille verwoeste ruïne te verwerken
Jezus dudequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
alsof jij niet de eerste zou willen zijn om dat chirurgisch hoogstandje tot een kille verwoeste ruïne te verwerken
1 keer aanraken het stort in als een ongemetselde muur in het gaswinningsgebied in Groningen.quote:
ik schreeuw altijd dat ie bruin is. Niet dat ie groot isquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou scheve schaats rijden idd
Edit: gebruik je btw CB techniek? keihard schreeuwen dat je piemel groot is, wat dan eigenlijk in de praktijk wel mee valt?
hoe komt tie bruin¿quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik schreeuw altijd dat ie bruin is. Niet dat ie groot is
Volgens mij wel.quote:
OK, tmi sws :squote:Op woensdag 19 februari 2014 16:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik schreeuw altijd dat ie bruin is. Niet dat ie groot is
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef wise het volgende:
[..]
1 keer aanraken het stort in als een ongemetselde muur in het gaswinningsgebied in Groningen.
Over 40 jaar wil ik het best overwegen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef Salatrel het volgende:
Wanneer krijg jij een kleintje Bobby?
Inb4 heb ik al
ja hij is eigenlijk meer karamelslagroomvla kleurigquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
OK, tmi sws :s
Maar dat zou ook jokken zijn blijkbaar
[..]
wowquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:10 schreef wise het volgende:
[..]
vrouwen die werkzaamheden aan hun doos en tieten doen
Wat is het verhaal hierachter?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:10 schreef wise het volgende:
[..]
vrouwen die werkzaamheden aan hun doos en tieten doen
quote:
is het ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:25 schreef BobbyB het volgende:
Laat maar, al gevonden. Dacht dat het een travo was.
babypoep dus. Pedohommo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja hij is eigenlijk meer karamelslagroomvla kleurig
babykak is vaak groenig tochquote:
een pot nat johquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee transgender swa. Ken je trannytermen.
Nee karamelkleurslagroom achtig vla dingquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
babykak is vaak groenig toch
Hopjesvlaquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee karamelkleurslagroom achtig vla ding
Lust ik.quote:
Bobbeh!quote:
Lekkah lekkahquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lust ik.
Hopjesvind die snoepjes wel vies.
Hopjes ala aggaquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkah lekkah
Hââgsuh hopjâhs
Beter babykak met sterrenmunttheequote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:45 schreef Salatrel het volgende:
4ebe hou je muil nou eens ik wil Bobby vragen of hij al in zijn nieuwe huisje zit
Ieder zijn gif.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter babykak met sterrenmuntthee
Moet dat?quote:
Alleen het theezakje laten trekken he, niet je ongure lokkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:47 schreef Murdera het volgende:
ik vond die cupcake thee een beetje tegenvallen
Oke, dan koop ik het niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:47 schreef Murdera het volgende:
ik vond die cupcake thee een beetje tegenvallen
had gister wel bijna een dread in mn koffiequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen het theezakje laten trekken he, niet je ongure lokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |