Enge gangquote:
wd is al lang weg, we hebben er wel een semi nieuwe bij tho.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:59 schreef BobbyB het volgende:
Waar zijn eigenlijk alle lekkere wijven van de SC gebleven?
AdoraBellequote:Op woensdag 19 februari 2014 15:59 schreef BobbyB het volgende:
Waar zijn eigenlijk alle lekkere wijven van de SC gebleven?
lol gtfoquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
AdoraBelle![]()
Met haar gloednieuwe kutje.
Ja maar L0t heeft een kindje. En WD is sowieso op internet niet meer actief, op FB ook bijna niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:03 schreef wise het volgende:
[..]
alleen Vas is er nog. WD is vertrokken, en l0t_ ook
watquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
AdoraBelle![]()
Met haar gloednieuwe kutje.
OUDquote:
murdera moet eens die tarrels uit zn haren halen. Dan ziet hij pas de waarheidquote:
alsof jij niet de eerste zou willen zijn om dat chirurgisch hoogstandje tot een kille verwoeste ruïne te verwerkenquote:
Gaat het wel goed met haar?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar L0t heeft een kindje. En WD is sowieso op internet niet meer actief, op FB ook bijna niet.
vrouwen die werkzaamheden aan hun doos en tieten doenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
alsof jij niet de eerste zou willen zijn om dat chirurgisch hoogstandje tot een kille verwoeste ruïne te verwerken
Jezus dudequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
alsof jij niet de eerste zou willen zijn om dat chirurgisch hoogstandje tot een kille verwoeste ruïne te verwerken
1 keer aanraken het stort in als een ongemetselde muur in het gaswinningsgebied in Groningen.quote:
ik schreeuw altijd dat ie bruin is. Niet dat ie groot isquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou scheve schaats rijden idd
Edit: gebruik je btw CB techniek? keihard schreeuwen dat je piemel groot is, wat dan eigenlijk in de praktijk wel mee valt?
hoe komt tie bruin¿quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik schreeuw altijd dat ie bruin is. Niet dat ie groot is
Volgens mij wel.quote:
OK, tmi sws :squote:Op woensdag 19 februari 2014 16:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik schreeuw altijd dat ie bruin is. Niet dat ie groot is
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef wise het volgende:
[..]
1 keer aanraken het stort in als een ongemetselde muur in het gaswinningsgebied in Groningen.
Over 40 jaar wil ik het best overwegen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef Salatrel het volgende:
Wanneer krijg jij een kleintje Bobby?
Inb4 heb ik al
ja hij is eigenlijk meer karamelslagroomvla kleurigquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
OK, tmi sws :s
Maar dat zou ook jokken zijn blijkbaar
[..]
wowquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:10 schreef wise het volgende:
[..]
vrouwen die werkzaamheden aan hun doos en tieten doen
Wat is het verhaal hierachter?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:10 schreef wise het volgende:
[..]
vrouwen die werkzaamheden aan hun doos en tieten doen
quote:
is het ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:25 schreef BobbyB het volgende:
Laat maar, al gevonden. Dacht dat het een travo was.
babypoep dus. Pedohommo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja hij is eigenlijk meer karamelslagroomvla kleurig
babykak is vaak groenig tochquote:
een pot nat johquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee transgender swa. Ken je trannytermen.
Nee karamelkleurslagroom achtig vla dingquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
babykak is vaak groenig toch
Hopjesvlaquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee karamelkleurslagroom achtig vla ding
Lust ik.quote:
Bobbeh!quote:
Lekkah lekkahquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lust ik.
Hopjesvind die snoepjes wel vies.
Hopjes ala aggaquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkah lekkah
Hââgsuh hopjâhs
Beter babykak met sterrenmunttheequote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:45 schreef Salatrel het volgende:
4ebe hou je muil nou eens ik wil Bobby vragen of hij al in zijn nieuwe huisje zit
Ieder zijn gif.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter babykak met sterrenmuntthee
Moet dat?quote:
Alleen het theezakje laten trekken he, niet je ongure lokkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:47 schreef Murdera het volgende:
ik vond die cupcake thee een beetje tegenvallen
Oke, dan koop ik het niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:47 schreef Murdera het volgende:
ik vond die cupcake thee een beetje tegenvallen
had gister wel bijna een dread in mn koffiequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen het theezakje laten trekken he, niet je ongure lokken
Is dit een metafoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen het theezakje laten trekken he, niet je ongure lokken
Nee vanaf 3 maart pasquote:
Hahaquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
had gister wel bijna een dread in mn koffie
Lol, bijnaquote:
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, bijna
Sterkte met verhuizen![]()
Mag ik een gokje doen wie de afdeling inrichting is?
Ik denk Nalaquote:
Die sloopt de inrichting alleen.quote:
Staat op het verlanglijstje voor de housewarming.quote:
ik las inrichtingquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, bijna
MFW ik je wel 's zie posten in CUL.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, bijna
link link linkquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
MFW ik je wel 's zie posten in CUL.
[ afbeelding ]
Hier een link naar een linke Link: http://data2.whicdn.com/images/33892339/large.jpgquote:
Zou je dat een keer in mijn poëziealbum willen schrijven?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat zijn jullie favo subfora eigenlijk?
1. KLB
2. CUL
3. GC
That's it.
[..]
Hier een link naar een linke Link: http://data2.whicdn.com/images/33892339/large.jpg
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
1. KLB
2. CUL
3. GC
That's it.
[..]
Hier een link naar een linke Link: http://data2.whicdn.com/images/33892339/large.jpg
Eijking!quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou je dat een keer in mijn poëziealbum willen schrijven?
quote:
Maar mijn top 3 hè..quote:
VBLquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar mijn top 3 hè..
1. VBL
1. KLB
3. TV of zo
Die idioot is er niet meer. Die live topics zijn altijd wel grappig, zelfde geldt voor TV. KLB kijk ik eigenlijk zelden meer in. Alleen de SC, maar die staat toch in MyAT.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
VBL. Kom er nooit, maar puur en alleen door die stevenmac het idee dat er alleen imbecielen posten
.
Probeer UTO, kk freaks daar, niet normaal hoe creepy die mensen zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
VBL. Kom er nooit, maar puur en alleen door die stevenmac het idee dat er alleen imbecielen posten
.
Je hebt daar zo'n topic met streamverslagen en dat overtreft alle treurigheid. Zit dus zo'n huisvrouw hele dagen die streams te kijken en te noteren wat er gebeurd is. Dit alles vol taalfouten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Probeer UTO, kk freaks daar, niet normaal hoe creepy die mensen zijn.
Hahahaha ja die ja, gatverdamme krijg echt de creeps van dat mens.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt daar zo'n topic met streamverslagen en dat overtreft alle treurigheid. Zit dus zo'n huisvrouw hele dagen die streams te kijken en te noteren wat er gebeurd is. Dit alles vol taalfouten.
quote:Centraal!!!!
Nicoline over de mail die ze van Marc/Humana heeft gehad, 56 kilo weg.
Beste Nicoline meegenomen textiel afgewogen 56 kilo, helaas is er lang niet alles ingeleverd. de 24 t shirts die ze zelf willen bedrukken kosten 2 euro per stuk.
Kleding die ze voor zich zelf kopen komt ten goede aan een meisje in Congo die dan een opleiding Kapster/kleermaakster kan beginnen.
Dan over de container, dat daar veel restafval in gegooid is...........er was een bruin leren bankhoes beschimmeld zat er ook tussen en is in de container verdwenen, Hakim heeft het er weer uit gevist.
bijna 100 mails gekregen van de streamers,
Rienk zegt, .........het is een beschuldiging, we gaan er niet op achter uit laat hem lekker beschuldigen maak je niet druk erom.
Volgens mij kunnen we elkaar allemaal recht in de ogen kijken zegt Nicoline.
Er moet nog 2 euro per t shirt betaald worden
Gio heeft voor 35 euro dingen gekozen, heeft ook het meeste zakgeld, de meeste andere zitten tussen de 10 A 20 euro
Andrea .....Je mag mij doorstrepen, het is allemaal voor de kindjes daar.
Andrea snapt het niet, het geld wat je besteed aan kleren komt ten goede aan het meisje in Congo wordt haar weer vertelt.
Paul stelt voor dat de pot het voor schiet, dat betekent wel dat er mensen zijn die 2 weken dan geen zakgeld krijgen.
Paul heeft geen kleren mee genomen alleen een kist met gereedschap, ik heb geen sok meer.....
Ieder 10 euro pakken uit de pot, 50 euro totaal, wat je daar boven komt van je zakgeld zegt Hakim.
Andrea is hartstikke beledigt zegt ze, en dan heb ik toch ook geen zakgeld meer.
Hakim legt het Andrea weer uit, 10 euro krijg je wat je er boven zit betaal je van je zakgeld........** Oh dan wil ik wel een kussen ** antwoord Andrea.
Zonneboiler, Qurent, offerte hebben ze gekregen, het is iets waar ze geld mee kunnen verdienen, 2 vatten van 100 liter, worden opgewarmd door het zonnedak,besparing 60 euro in de maand, kosten 20 euro in de maand voor hun zelf.
Na de Biomarkt gaat Paul het bestellen.
Miss Montreal is ook over gestemd, 20 maart.......,
Andrea hoor ik weer, ** Wat dacht je van mij dan, ik voel me erg lullig ** die blijft door zeuren over Humana.
Nicoline over worksjop/lezing.kaartjes verkopen blik verruimen, wat wil je leren, horen kennen daar moet iedereen over nadenken, dan gaan Nicoline en Aike er over brainstormen, een professor van geluk ...................In Rotterdam Erasmus Uni werkt echt een Professor Geluk.
Die kan ook een lezing geven.
Nicoline haar idee was dat ze niet alleen met de loods bezig zijn......( zicht verbreden ) alle onderwerpen kunnen, kunst materie ruimtereizen.
Je bent niet verplicht om er heen te gaan als het je niet interesseert ( bewoners )
Boer Sjon komt, Paul moet een paar mannetjes hebben die hem helpen, melkkoeling moet naar de stal gebracht worden, paul mag de aanhanger van Boer Sjon gebruiken, er.komt ook een lading hout, ja natuurlijk zegt Emil......we gaan ff knalle zegt Paul.
Nieuwe bewoners................allemaal gillen en ze stappen de loods in.
Amanda en Joey stellen zich aan iedereen netjes voor.
Vroeger:quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
1. KLB
2. CUL
3. GC
That's it.
Heb volgens mij ook alleen nog maar KLB SC in me history staanquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Vroeger:
MUZ
CUL
ONZ/KLB/whatever ik in de AT tegenkwam
Nu:
KLB SC
KLB SC
KLB SC
quote:
twitter:FransWallage twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 19:06:18Gun iedereen een Gore kankertering kerst wat een grafkankertijd dit sterf!!' Jezus kanker gek reageer retweet
twitter:bernievanjoppen twitterde op zondag 16-02-2014 om 23:11:32luc castaignos is een kanker etter.blijft natuurlijk een kleurling.al is de kleur meer van lego dan een echte negert. reageer retweet
VBL, BIT, ONZquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
1. KLB
2. CUL
3. GC
That's it.
[..]
KLB SCquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
1. KLB
2. CUL
3. GC
That's it.
[..]
Haha dat meende ik niet denk ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aldus de KLB mod.
[..]
R&P, omg.
Die truiquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat een smoelwerk.
Ja soms grappig om daar te lurken al die ellende van anderenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aldus de KLB mod.
[..]
R&P, omg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |