Echt he, kutwijfje is hetquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
Veer hielp je net nog en nu weer belachelijk maken? oh oh oh
Alleen de naakte hoofdrolspelers missen een beetje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:31 schreef Gridlok het volgende:
Game of Thrones dit, iedereen backstabbed elkaar.
ik stuur wel Mur.rar naar je opquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen de naakte hoofdrolspelers missen een beetje.
Krijg je nooit DM's?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen de naakte hoofdrolspelers missen een beetje.
Sinds ik weg ben krijg ik helemaal niks meer.quote:
Ruilen voor Tama.rar?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds ik weg ben krijg ik helemaal niks meer.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik niet, ben 24/7 stoned, gaten in m'n kop dit dat.
dat kan je op een aantal manieren lezenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds ik weg ben krijg ik helemaal niks meer.
DM gestuurdquote:
quote:
Haha valt best mee hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoi mag ik je doorverwijzen naar de dokter om je te laten besnijden? gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja doe da pls.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Haha valt best mee hoor![]()
![]()
![]()
zal ik je anders meer pics DMen voor een beter oordeel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bluequote:Op woensdag 19 februari 2014 14:49 schreef Murdera het volgende:
everiebodie sing de song doe da doe da
everiebodie sing de song al de doe da deeeeee
dat hoofd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat hoofd.
Zo zien vrouwen er ook altijd uit na een nacht met mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
mooi voor mijn groot formaat tampledoerisquote:
Zou scheve schaats rijden iddquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:01 schreef wise het volgende:
[..]
mooi voor mijn groot formaat tampledoeris![]()
lekkere meid
quote:
Haha kkquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou scheve schaats rijden idd
Edit: gebruik je btw CB techniek? keihard schreeuwen dat je piemel groot is, wat dan eigenlijk in de praktijk wel mee valt?
val wel mee kwa formaat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou scheve schaats rijden idd
Edit: gebruik je btw CB techniek? keihard schreeuwen dat je piemel groot is, wat dan eigenlijk in de praktijk wel mee valt?
quote:
dat hij eigenlijk toch niet zo groot is, brillemansquote:
Oh sorry verkeerd gelezen denk ik. Komt door vieze glazen in mijn hipstermontuur zonder glazenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:53 schreef wise het volgende:
[..]
dat hij eigenlijk toch niet zo groot is, brillemans
Vragen of 1 van de lamawijven in deze SC ff komt spugen eropquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh sorry verkeerd gelezen denk ik. Komt door vieze glazen in mijn hipstermontuur zonder glazen
Namen willen we..quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
Vragen of 1 van de lamawijven in deze SC ff komt spugen erop
4ebe natuurlijk. Kleine alpaca dat ze isquote:
Hahahaquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:56 schreef wise het volgende:
[..]
4ebe natuurlijk. Kleine alpaca dat ze is
quote:
die zijn tegen de lamp gelopenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:59 schreef BobbyB het volgende:
Waar zijn eigenlijk alle lekkere wijven van de SC gebleven?
Die heb ik weggejaagdquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:59 schreef BobbyB het volgende:
alleen Vas is er nog. WD is vertrokken, en l0t_ ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:59 schreef BobbyB het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |