Jezus vent, een vinger in je reet. Boehoequote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:14 schreef meth1745 het volgende:
Er is inderdaad twijfel over het nut van screening.
[..]
En ik wil geen vinger in m'n ..., dus ik verkies dat standpunt.![]()
Last van verveling? Ach, DEF, no wonder...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jezus vent, een vinger in je reet. Boehoe
Dat aanpakken gaat dus niet lukken omdat het met die intentie is opgestart.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En daar ga je dus net te ver in.. We hebben veel te danken aan die industrie. Dat die ook corrupt is geworden omdat er veel te grote belangen meespelen is een ander ding en dat mag ook best worden aangepakt.
niemand die natuurlijk de moeite neemt om te kijken in krant.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is het vervelende met Biekje, hij roept wat maar weet eigenlijk niet waarover hij het heeft.
Natuurlijk is de preventieve prostaatcheck van heel groot belang.
.. het storende wordt dus als een hebzuchtige arts (volgens het artikel) uitgaat van dat een test wel goed gaat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:10 schreef oompaloompa het volgende:
nou heb ik toevallig de volkskrant en het gaat om een test die gewoon niet erg goed werkt. Dat in combinatie met het feit dat heel erg veel mannen niet-agressieve prostaatkanker krijgen en gewoon aan andere dingen dood gaan zonder ooit last van die kanker gehad te hebben zorgt voor een situatie waar je inderdaad vraagtekens kunt plaatsen bij het nut van die test.
Nee, geen last van verveling. Als academicus en arts in opleiding vind ik je kleinzerigheid aandoenlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:28 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Last van verveling? Ach, DEF, no wonder...
Je hebt gelijk. Ik ben een luie mod die nooit wat leest.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
niemand die natuurlijk de moeite neemt om te kijken in krant.
Alsof ik net een KLB topic over m'n afkeer van prostaat onderzoek geopend heb.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, geen last van verveling. Als academicus en arts in opleiding vind ik je kleinzerigheid aandoenlijk.
Vet stoer hoor. Wat moet dit bewijzen? Dat ik geen academicus of arts in opleiding ben? En dat jij niet kleinzerig bent met je non-argument tegen een rectaal toucher?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:29 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Alsof ik net een KLB topic over m'n afkeer van prostaat onderzoek geopend heb.![]()
Even kijken, laatste topic dat jij hebt gestart..
SC DEF:
"Nee, want ik heb een pleurishekel aan sinterklaasrijmpjes. "
en
"Ik heb je moeder gisteren geshock en awed
Ik ben er als een Abrahams overheen gewalst. "
- Een militair die moet bewijzen dat ie een echte vent is, misschien omdat ie door een als sinterklaas verklede oom is misbruikt?
of slechts terloopse opmerkingen die niet noodzakelijk een dieper inzicht in jouw psyche geven?
Wat doet het er uberhaupt toe of je academicus bent?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vet stoer hoor. Wat moet dit bewijzen? Dat ik geen academicus of arts in opleiding ben? En dat jij niet kleinzerig bent met je non-argument tegen een rectaal toucher?
Dat ik dus niet een debiel ben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat doet het er uberhaupt toe of je academicus bent?
Nee, maar je reageert wel op een opmerking waar duidelijk een smilie achter stond alsof het iets te betekenen had. En als ik dan enkele van jouw uitspraken aanhaal om m'n punt via een analogie duidelijk te maken: dat je niet elke opmerking op fok serieus moet nemen, dan denk je dat ik iets over je opleidingsniveau insinueer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat ik dus niet een debiel ben.
Het lijkt me niet dat het een wat met het ander te maken heeft, en ook niet met de discussie. Dat gebrek aan onderscheidingsvermogen doet geen hogere opleiding vermoeden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, geen last van verveling. Als academicus en arts in opleiding vind ik je kleinzerigheid aandoenlijk.
Mensen, en dus ook artsen, zijn heel erg slecht in het begrijpen van / gebruiken van probabilities/kansen. Daar hoef je geen hebzucht er voor bij te halen, ook niet hebzuchtige artsen hebben een grote kans de test niet goed te begrijpen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. het storende wordt dus als een hebzuchtige arts (volgens het artikel) uitgaat van dat een test wel goed gaat.
Net als dat een arts de aanname doet dat een CE-certificaat voor kwaliteit staat. Niet is minder waar.
Testen, implantaten, protheses, onderzoeken alles in ons zorg is een ziekelijk criminele farce. Precies zoals undercover werd gesteld het worden niet gedaan/gemaakt/geproduceerd voor de patient. Het gaat om geld verdienen.
Nee, daar heb je volgens mij niet overheen gelezen, dat is de Lambiekje-toevoeging.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Mensen, en dus ook artsen, zijn heel erg slecht in het begrijpen van / gebruiken van probabilities/kansen. Daar hoef je geen hebzucht er voor bij te halen, ook niet hebzuchtige artsen hebben een grote kans de test niet goed te begrijpen. Overigens zie ik in het artikel geen hebzucht genoemd worden, maar misschien heb ik daar overheen gelezen?
Nee er staat in het begin dat het boek gaat over xx, yy, en hebzuchtige artsen maar verder wordt daar niet op ingegaan in het artikel.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, daar heb je volgens mij niet overheen gelezen, dat is de Lambiekje-toevoeging.
En we hebben het over dat artikel toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 10:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee er staat in het begin dat het boek gaat over xx, yy, en hebzuchtige artsen maar verder wordt daar niet op ingegaan in het artikel.
er staat in de krant: hebzuchtige artsen en farmaceutenquote:Op zondag 23 maart 2014 10:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, daar heb je volgens mij niet overheen gelezen, dat is de Lambiekje-toevoeging.
Vind je dat of laat je je gek maken? Hoe ben jij de laatste keer toen je met die door en door verrotte zorg in aanraking kwam behandeld? Door de eerste lijn?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er staat in de krant: hebzuchtige artsen en farmaceuten
er zijn zat meer mensen die vinden dat artsen en onze zorg tot op het bot corrupt is.
Zelf wel eens een dokter opgezocht?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er zijn zat meer mensen die vinden dat artsen en onze zorg tot op het bot corrupt is.
Alsof dat elkaar uitsluitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat ik dus niet een debiel ben.
Is massamedia, dat geloof je per definitie niet, of nu wel opeens........heeee, wat raar en hypocriet.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is de mening van de schrijver van het boek ... niet de censuristische hoernalisten van de volkskrant.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:47 schreef .SP. het volgende:
[..]
Is massamedia, dat geloof je per definitie niet, of nu wel opeens........heeee, wat raar en hypocriet.
Staat nog steeds in de krant gedrukt Biekje, geen censuur van de hoernalisten? (hihihaha een woordgrapje....)quote:Op maandag 24 maart 2014 16:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is de mening van de schrijver van het boek ... niet de censuristische hoernalisten van de volkskrant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |