quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Wordt een zomer reisleider en daarna verbaas je je nergens meer overquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb 'zon, zuipen, ziekenhuis' op staan. Ongelooflijk dat er zoveel jongeren zijn dat mensen zich zo kapot zuipen
Kromme zin is kromquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb 'zon, zuipen, ziekenhuis' op staan. Ongelooflijk dat er zoveel jongeren zijn dat mensen zich zo kapot zuipen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mee was gegaan
Nou ja zegquote:
Ik zei ook niet dat het me verbaastquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wordt een zomer reisleider en daarna verbaas je je nergens meer over
Hmm ja nu je het zegtquote:
tof programma maar iddquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
Hoezo? Ik kan wel gewoon lang douchen hoor..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Gezien jouw gevoelige huidje denk ik van niet.
De gedachte daarentegen is wel
Ik val op harige mannen met buik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
Weet niet wat ik van de OP-babe vind trouwens.... ze heeft wel iets, maar ook net niet of zo.
Volgens mij hebben alle mannen een buikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik val op harige mannen met buik.
Heb ik ook. Ruikt zooo lekker.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
Hmm, een lekker fris opgemaakt bed.
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ruikt zooo lekker.
Kan niet wachten tot het weer mooi weer is zodat je het s ochtends buiten kan ophangen en savonds er weer op.
Kan morgen wel even langs lopen hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoeveel mooier wil je het hebben?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het weer mooi weer is zodat je het s ochtends buiten kan ophangen en savonds er weer op.
'Harige' mannen. Jij bent kaalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan morgen wel even langs lopen hoorwelke afdeling zit je?
Ik hou van knuffelbare, zachte buiken. Niet van wasbordjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle mannen een buik
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
oh ook warm? Als in goed warm....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan wel gewoon lang douchen hoor..
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle mannen een buik
Zondag had ik gewoon de ramen voor, tussendeuren en balkondeur openquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koffie bij goliath?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan morgen wel even langs lopen hoorwelke afdeling zit je?
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ook warm? Als in goed warm....
In dat geval. Morgen na het sporten ga ik weer.... dan heb ik ook weer tijd om te scheren enzo.... een wildernis is er niks bij.
Huh?quote:
Mag die in een spoiler? Mijn ogen doen ineens pijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
At your service.
....kijkt naar beneden....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik hou van knuffelbare, zachte buiken. Niet van wasbordjes.
Mijn MI.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In dat geval. Morgen na het sporten ga ik weer.... dan heb ik ook weer tijd om te scheren enzo.... een wildernis is er niks bij.
Voorspelbaarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
At your service.
Ik ben morgen om 10:30 thuis. Oke tot morgen in mijn douchequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaIk douche regelmatig heel warm en lekker lang
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn MI.Eigenlijk zou je een stoel onder de douche moeten hebben, veel makkelijker bij het scheren.
Tot morgenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben morgen om 10:30 thuis. Oke tot morgen in mijn douche
Bovenop mn hoofd wel ja, dat is zo'n beetje de enige plek waar geen haar groeit (en op mn rug - gelukkig).quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Harige' mannen. Jij bent kaal
Zo'n bejaardenstoel.quote:
Ik ben 3 weken ziek geweest. Dus do the mathquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn MI.Eigenlijk zou je een stoel onder de douche moeten hebben, veel makkelijker bij het scheren.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor, heb tot 3u een afspraak in N'gein, kan daarna wel ff binnenvallenquote:
Scheelt wel een hoop duizelingen en tijdelijk pijnlijke nekken/ruggen..quote:
Oh, hier was het droogquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huh?
Nou vandaag regende het hier gewoon en de temperatuur was ook maar net aan 7 graden. Dan droogt mijn was niet buiten .....
Goliath gaat om drie uur dicht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja hoor, heb tot 3u een afspraak in N'gein, kan daarna wel ff binnenvallen
Jaquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bovenop mn hoofd wel ja, dat is zo'n beetje de enige plek waar geen haar groeit (en op mn rug - gelukkig).
Ook goedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Goliath gaat om drie uur dicht.
Gutenberg dan?
quote:
Slaap lekker damesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tweede nacht zonder wiet weer. Slaap lekker![]()
Ik doe ook weleens mannenkapsels maken met shampoo inclusief bakkebaarden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
Overigens ga ik gewoon met mijn dikke reet op het doucheputje zitten. Omdat het kan. En ik plak washandjes tegen de muur EN ik maak
Hanekammen met mijn shampoo haren.
Douchen is so much fun![]()
Trusten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Een datequote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hihihi das ook leuk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik doe ook weleens mannenkapsels maken met shampoo inclusief bakkebaarden.
[..]
Trusten.
Wacht ff, ik dacht dat je kinderen had, niet dat je er een wasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
Overigens ga ik gewoon met mijn dikke reet op het doucheputje zitten. Omdat het kan. En ik plak washandjes tegen de muur EN ik maak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Succesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik googlede op snipper en deze is wel gepasterquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met deze:
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wacht ff, ik dacht dat je kinderen had, niet dat je er een was
Leven is al fucking serieus genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen tijd ook wel weer ff met de neus op de feiten gedrukt.
Ik ga slapen. Morgen wel een beetje uitgerust zijn vpor het sporten.trusten mupkes
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leven is al fucking serieus genoeg
Ik ga slapen. Morgen wel een beetje uitgerust zijn vpor het sporten.trusten mupkes
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trustequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
Ik doe altijd bellen blazen en dan gebruik ik mn hand en decolleté als blaasring zeg maarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ja dat is ook tofquote:Op woensdag 19 februari 2014 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe altijd bellen blazen en dan gebruik ik mn hand en decolleté als blaasring zeg maar
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dan heb ik altijd de grootste lol
Goedemorgenquote:
Met wie?quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:41 schreef Buurpoes het volgende:
Goedemorgen!!
Ik heb vandaag een date
Kuukeltjequote:
Daarom ga ik zo naar bedquote:
Dat doe ik toch wel. Geen radio ontvangst binnen en kunnen niet streamenquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Vast en zeker.
Ik verwacht zoiets:
[ afbeelding ]
[..]
Lekker je eigen muziek draaien
Oh ja, fucked up is dat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ik toch wel. Geen radio ontvangst binnen en kunnen niet streamen
Ik wil ook weekend en naar bedquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarom ga ik zo naar bed. Nachtdienst gehad
.
Ow en weeeekend.
Goedemorgen mensjens.
Ik ben al bijna op mn werk gekquote:
Oh, damn. Mijn labjas ligt in t andere gebouw. *trapt brommer aan*quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Vast en zeker.
Ik verwacht zoiets:
[ afbeelding ]
[..]
Lekker je eigen muziek draaien
Om het iets te nuanceren, ik moet zondagochtend om 7 uur weer beginnen aan mijn 6 daagse werkweekquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil ook weekend en naar bed
Oneerlijk dit
Je zit niet in DDW vandaag?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oh, damn. Mijn labjas ligt in t andere gebouw. *trapt brommer aan*
Ach, mijn muziek kunnen ze toch niet verdragenquote:
Het is alweer bijna weekend gekquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben al bijna op mn werk gek
Oh, nee, dan laat maar.. Nog 5 dagen werken en dan kan ik ook uitslapen tot ik een nieuw baan hebquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om het iets te nuanceren, ik moet zondagochtend om 7 uur weer beginnen aan mijn 6 daagse werkweek.
En je bent welkom om erbij te kruipen zometeen.
dat duurt nog 3 dagen werken gekquote:
aah, dacht dat juist in DDW alles nu ondergebracht was.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jawel. Jas ligt in de ponskaart.
Wat luister jij zoal dan? Hetzelfde als op je housewarming? Dat is best prima te verdragen namelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, mijn muziek kunnen ze toch niet verdragen.
En nu kan ik ook ongestoord 2 oortjes in doen
Vandaag is al bijna voorbij en dan nog maar 1quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat duurt nog 3 dagen werken gek
Ja dat bijvoorbeeld, of nog wat harder. Of totaal iets anders, wat nu op staat, keiharde gitarenquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat luister jij zoal dan? Hetzelfde als op je housewarming? Dat is best prima te verdragen namelijk.
Of zit je nu racegeluiden van Alfa's te luisteren?
Slaap lekker over vijf dagenquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, nee, dan laat maar.. Nog 5 dagen werken en dan kan ik ook uitslapen tot ik een nieuw baan heb
Helaas, sommige mensen moeten werken
Contract wordt niet verlengd?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, nee, dan laat maar.. Nog 5 dagen werken en dan kan ik ook uitslapen tot ik een nieuw baan heb
Helaas, sommige mensen moeten werken
quote:
De labs op de begane grond zijn nog in gebruik. En daar ligt mijn jas. Maar die wil ik buiten het lab toch niet gebruiken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, dacht dat juist in DDW alles nu ondergebracht was.
Dat word een ziekmelding gok ikquote:
Neuquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat word een ziekmelding gok ik.
weer hele nacht wakker?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word zo moe van mezelf
Niet de hele nacht. Heb wel 3 uur geslapen. Maar een heel actieve droom gehad en verder weer veelste veel liggen nadenken. Ik moet echt iets vinden op dat teveel nadenkenquote:
Heb je al geprobeerd om je te focussen op je ademhaling zodra je merkt dat je gedachtes afdwalen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet de hele nacht. Heb wel 3 uur geslapen. Maar een heel actieve droom gehad en verder weer veelste veel liggen nadenken. Ik moet echt iets vinden op dat teveel nadenken
Nu ga ik in ieder geval even meditatie proberen.
Je hebt een vriend nodigquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet de hele nacht. Heb wel 3 uur geslapen. Maar een heel actieve droom gehad en verder weer veelste veel liggen nadenken. Ik moet echt iets vinden op dat teveel nadenken
krijg je daar nu les in oid?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee joh, nog meer zorgen.quote:
Smooth.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:49 schreef PeuRac het volgende:
Als iemand nog verjaardagscadeaus zoekt voor me http://shop.carthrottle.com/
stickers of een shirtje?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:49 schreef PeuRac het volgende:
Als iemand nog verjaardagscadeaus zoekt voor me http://shop.carthrottle.com/
Stickers, niet dat ik ze op mn auto ga plakken trouwensquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
stickers of een shirtje?
of mis ik iets?
Uiteraard.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om je te focussen op je ademhaling zodra je merkt dat je gedachtes afdwalen?
Nee, absoluut no fucking wayquote:
Heb daar 2 jaar geleden een cursus voor gehad. Heb nu nog begeleidende cd's.quote:
In je alfa of volvo met "v-tec just kicked in yoo"quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stickers, niet dat ik ze op mn auto ga plakken trouwensPast niet echt.
Ik rij Lanciaquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
In je alfa of volvo met "v-tec just kicked in yoo"
Mja, het slapen vind ik nu niet het grootste probleem. Dat mijn hoofd bomvol zit met gedachten die ik niet meer bij lijk te houden, dát is op het moment mijn probleem. Dat slapen kan me echt gestolen worden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klote is dat
Dat het niet lukt.
De punten die jou het meest dwars liggen, zie je geen mogelijkheid daar aan te werken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, het slapen vind ik nu niet het grootste probleem. Dat mijn hoofd bomvol zit met gedachten die ik niet meer bij lijk te houden, dát is op het moment mijn probleem. Dat slapen kan me echt gestolen worden.
Ik weet niet wat me dwarsligt. Ik kan geen vat krijgen op mn gedachten lijkt het.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
De punten die jou het meest dwars liggen, zie je geen mogelijkheid daar aan te werken?
Maar er zullen wel terugkerende gedachtes tussen zitten neem ik aan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet wat me dwarsligt. Ik kan geen vat krijgen op mn gedachten lijkt het.
Mja, sommige. Kan er weinig mee alleenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
Maar er zullen wel terugkerende gedachtes tussen zitten neem ik aan?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, sommige. Kan er weinig mee alleen
Nijmegen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stiltehuis voor studenten in Nijmegen gevondenKost maar 40 euro voor studenten
![]()
Aangemeld, nu hopen dat er gauw een weekend bekend wordt gemaakt
Ik heb helemaal niets met Nijmegen, eigenlijk. Maar dat daar een stiltehuis is dat me alles kan bieden waar ik op het moment naar op zoek ben.. dat vind ik wel fijnquote:
ik zie welke prioriteiten je stelt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:09 schreef PeuRac het volgende:
Nog 50min om te eten en een presentatie voor te bereiden, dan snel omkleden en in de auto springen.
Lekkere planning heb ik weer
Is nog een belangrijke presentatie ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
ik zie welke prioriteiten je stelt.
Neequote:Op woensdag 19 februari 2014 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft er iemand een nieuwe hamstring voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2014 12:38:12 ]
op je bakkes gaan en een heup brekenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:36 schreef rival het volgende:
Maandag schaatsen in olympisch stadion![]()
Wa kos da eigenlijk?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:36 schreef rival het volgende:
Maandag schaatsen in olympisch stadion![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op je bakkes gaan en een heup breken
Ham, jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft er iemand een nieuwe hamstring voor me?
Toch maar in die auto van je moeder blijven rijden dan. Heeft lekkere makkelijke in/uitstapquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer
Ik lijk wel een kerel van 80
Met spoilerquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:41 schreef PeuRac het volgende:
Oh en heb anders nog wel een Hyundai AtoZ automaat in de aanbieding, in de heuze Spirit uitvoering, MET spoiler!
En ik geloof niet dat die auto ooit harder heeft gereden dan 80quote:
Hihaho.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ham, ja
String, ook wel ergens in de gevonden voorwerpen bak hier op school..
Nieuw? Dat denk ik niet
Skills bezittenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op je bakkes gaan en een heup breken
Vond ik bij die GTV ook nog wel meevallen. Reed laatst mee in een 320d Touring, maar die was toch echt lager. Daar kon ik niet fatsoenlijk uit komenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch maar in die auto van je moeder blijven rijden dan. Heeft lekkere makkelijke in/uitstap
Vond ik ook, en lijkt me super om dat in het stadion te doenquote:
Ja snowboarden ga ik binnenkort ook doen... lijkt me vet moeilijk maar wel leuk om te proberenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Vond ik ook, en lijkt me super om dat in het stadion te doen
En bestel net kaartjes voor een dag snowboarden in bottrop, leuke agenda
Ik heb veel gehoord over de skibaan in bottrop. Is hij echt zo goed?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Vond ik ook, en lijkt me super om dat in het stadion te doen
En bestel net kaartjes voor een dag snowboarden in bottrop, leuke agenda
Nice!quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Kreeg een berichtje dat er een kaartje voor me klaarlag, dus nog beter
Was best pittig inderdaad de eerste keer op dat bord. Maar op dag 2 ging ik al gewoon met de hel;e groep mee.. het is best te doen je moet gewoon wat lef hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja snowboarden ga ik binnenkort ook doen... lijkt me vet moeilijk maar wel leuk om te proberen
Ik ga weleens naar zoetermeer en die baan is ergens in de 300 meter oid...quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb veel gehoord over de skibaan in bottrop. Is hij echt zo goed?
Oh dat heb ik welquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
Was best pittig inderdaad de eerste keer op dat bord. Maar op dag 2 ging ik al gewoon met de hel;e groep mee.. het is best te doen je moet gewoon wat lef hebben
Nice. Pas in landgraaf geweest die is 500 meter. Was ook heel gaaf.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
Was best pittig inderdaad de eerste keer op dat bord. Maar op dag 2 ging ik al gewoon met de hel;e groep mee.. het is best te doen je moet gewoon wat lef hebben
[..]
Ik ga weleens naar zoetermeer en die baan is ergens in de 300 meter oid...
Deze is 640 meter, dus ik verwacht dat ie een stuk leuker is
Je moet je gewicht op je voorste been zetten, dat is stiekem het enige.... Maar dat voelt onnatuurlijk want je wilt juist naar achteren gaan leunenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel![]()
Moet vast goedkomen...
Ik heb via vakantieveiling 2x 2 kaartjes geregeld net...quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nice. Pas in landgraaf geweest die is 500 meter. Was ook heel gaaf.
De prijzen in bottrop zijn echt belachelijk laag in vergelijking met snowworld
Snowworld was voor 3 uur vrij+1 testles+materiaal rond de ¤65,-quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb via vakantieveiling 2x 2 kaartjes geregeld net...
2 voor 32 en 2 voor 40... Normaal is dat 33 euro p.p. (hele dag incl onbeperkt eten en drinken)
Volgens mij was snowworld idd een stuk duurder,....
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet je gewicht op je voorste been zetten, dat is stiekem het enige.... Maar dat voelt onnatuurlijk want je wilt juist naar achteren gaan leunen
Ja je staat op een helling en ipv dat compenseren moet je juist meeleunen..... Maar anders kan je geen bocht maken....quote:
Zonder die testles scheelt het wel al een hoop natuurlijk....quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
Snowworld was voor 3 uur vrij+1 testles+materiaal rond de ¤65,-
Dat is net als met motor rijden in de bocht, dan wil je ook tegen leunen terwijl het beter is om mee te leunenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja je staat op een helling en ipv dat compenseren moet je juist meeleunen..... Maar anders kan je geen bocht maken....
Het "grappige" is dat als je wat in paniek raakt je naar achteren gaat leunen, en dus de boel verkloot..
Dan ga je maar harder en harder en op een gegeven moment moet je je dan maar laten vallen ofzo
Bottrop is veel toffer dan Landgraaf.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nice. Pas in landgraaf geweest die is 500 meter. Was ook heel gaaf.
De prijzen in bottrop zijn echt belachelijk laag in vergelijking met snowworld
Daar willen sommige mensen ook weleens tegen leunen ja.... hinderlijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is net als met motor rijden in de bocht, dan wil je ook tegen leunen terwijl het beter is om mee te leunen
Toch?
Waarom pleurt de rest mee?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:14 schreef ActualFantasy het volgende:
Bottrop is wel euk, maar de lift naar boven is vet drama....
Als er daar iemand pleurt, pleurt de rest mee. En je doet er welgeteld 14 minuten over...
Het is zon loopband.. Zeg maar zoals bij Schiphol, maar dan iets omhoog... Alleen het rott eis dat je aan allebei de kanten een cm of 15 over hebt van de band... ene kant muur, andere kant meter hoge leuning...quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom pleurt de rest mee?
pffff 14 minuten is wel lang
Die was 7 euro extra.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Zonder die testles scheelt het wel al een hoop natuurlijk....
Wtf zolangquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:14 schreef ActualFantasy het volgende:
Bottrop is wel euk, maar de lift naar boven is vet drama....
Als er daar iemand pleurt, pleurt de rest mee. En je doet er welgeteld 14 minuten over...
Ja, je hebt er twee naast elkaar. We maakten er weleens een wedstrijd van.. Kijken welke sneller ging, en waar niemand ging liggen vallen...quote:
Of ze leunen niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Daar willen sommige mensen ook weleens tegen leunen ja.... hinderlijk
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:22 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ja, je hebt er twee naast elkaar. We maakten er weleens een wedstrijd van.. Kijken welke sneller ging, en waar niemand ging liggen vallen...
Nee, dit was afgelopen week. Heerlijke vakantie gehad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zijn die foto's nu op je vakantiebestemming?
Ik wil dat er nu sneeuw ligt en dan deze zon erbij
Dat wordt lachen dusquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:18 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Het is zon loopband.. Zeg maar zoals bij Schiphol, maar dan iets omhoog... Alleen het rott eis dat je aan allebei de kanten een cm of 15 over hebt van de band... ene kant muur, andere kant meter hoge leuning...
Dus als er eentje dwars ligt....
Het verleer je nooitquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Die was 7 euro extra.
Ik moest die wel doen kijken of ik Het nog kon
Heel erg mee eens. het is niet te vergelijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:20 schreef ActualFantasy het volgende:
Er gaat niks boven echte sneeuw...
http://imgur.com/3MQSbCl
http://imgur.com/MTDu8qR
Ja, een keer mezelf verschrikkelijk zeer gedaan. Die loopbband stopt namelijk niet.... En als je dan overdwars ligt...met je skies die niet uitgaan...quote:
Dat klopt wel ja. Maar eens per jaar is nog wel op te brengen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Heel erg mee eens. het is niet te vergelijken.
Maar de prijzen ook niet
Ouchquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:26 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ja, een keer mezelf verschrikkelijk zeer gedaan. Die loopbband stopt namelijk niet.... En als je dan overdwars ligt...met je skies die niet uitgaan...
In december weerquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:26 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Maar eens per jaar is nog wel op te brengen.
Gewoon zorgen dat er niemand achterop kanquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
iets minder, maar nog steeds hinderlijk
Ik was de enige met een motor, ik vond het wel gezellig iemand meequote:Op woensdag 19 februari 2014 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er niemand achterop kan
Ohja, eerst zeuren op anderen die vallen en dan zelf ook gaan liggen. Tsss...quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:26 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ja, een keer mezelf verschrikkelijk zeer gedaan. Die loopbband stopt namelijk niet.... En als je dan overdwars ligt...met je skies die niet uitgaan...
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ohja, eerst zeuren op anderen die vallen en dan zelf ook gaan liggen. Tsss...
Hmm goed puntquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was de enige met een motor, ik vond het wel gezellig iemand mee
[..]
[..]
Dag meneer logicaquote:
Jij was er niet bij, jij hield toch niet van die witte meuk ? Misschien viel ik wel DOOR die andere....quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je valt gewoon DOOR de mand.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:45 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Jij was er niet bij, jij hield toch niet van die witte meuk ? Misschien viel ik wel DOOR die andere....
*maakt notitie bij naam Buurpoes*
Het gaat wel .. Hoe is het met jou.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hey LoLaLang niet gesproken, hoe is het?
Verrassend goed eigenlijk, heb je raad vorig jaar opgevolgd en ben begonnen als sportinstructeurquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat wel .. Hoe is het met jou.
Had ik een paar ritjes gemaakt met vrienden, allemaal bang....quote:
En je doet ook niet aan korfbal?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:52 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ik heb geen mand, ben geen poes.
1 dag per jaar maar..... Maar die mand heeft geen bodem dus daar kun je niet doorzakken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En je doet ook niet aan korfbal?
*wilde gok*
Whehehehe, mooi is datquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Had ik een paar ritjes gemaakt met vrienden, allemaal bang....
Ben ik daarna met mijn nichtje een rondje gaan rijden en op de A7 de 200 aangetikt...
Nichtje: kon ie niet harder ofzo?
Daarom val je ook door de mand, jochie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:58 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
1 dag per jaar maar..... Maar die mand heeft geen bodem dus daar kun je niet doorzakken.
Dat heb ik voor het eerst in mijn vakantie ook gedaan. 210 gehaald. We gingen op vakantie met een polo bluemotion, maar een vos besloot een einde aan zijn leven te maken via de bumper van onze auto.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Had ik een paar ritjes gemaakt met vrienden, allemaal bang....
Ben ik daarna met mijn nichtje een rondje gaan rijden en op de A7 de 200 aangetikt...
Nichtje: kon ie niet harder ofzo?
Jochie... ??quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daarom val je ook door de mand, jochie.
Dat was 265 op de teller bij mij, met 600cc/107pk....quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehehe, mooi is dat
Ik heb m nog niet eens getopt, zelfs niet toen ik in DE was
Zo'n nieuwe a klasse? das geen strafquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:03 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Dat heb ik voor het eerst in mijn vakantie ook gedaan. 210 gehaald. We gingen op vakantie met een polo bluemotion, maar een vos besloot een einde aan zijn leven te maken via de bumper van onze auto.
Leenauto in zelfde klasse volgens de verzekering... Mercedes A180.... Die ging veel harder... Jammer dat we wel twee keer moesten tanken op de heenreis...
Taal freak.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daarom val je ook door de mand, jochie.
Vuile boekhouder!quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:04 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Jochie... ??
Uit mijn notities die ik bij jou naam heb staan, staat er toch echt het volgende "Onderdeurtje"
Haha toch nog iemand die wat met mijn goedbedoelde adviezen doetquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Verrassend goed eigenlijk, heb je raad vorig jaar opgevolgd en ben begonnen als sportinstructeurHeb ook een eigen huisje nu dus alles gaat voorspoedig. Hoezo gaat wel?
Ik zou niet weten wat ik theoretisch kan halen. Zelfde vermogen, maar 1000cc v-twinquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was 265 op de teller bij mij, met 600cc/107pk....
Jij hebt meer cc toch?
Nee, zeker niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Zo'n nieuwe a klasse? das geen straf
Ik wil dat altijd weten, ff de top aantikkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik theoretisch kan halen. Zelfde vermogen, maar 1000cc v-twin
Mooiquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:09 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
http://imgur.com/RI1b9OT
Oeeeeeeeeeeehhhh what does this button dooooquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:11 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Moest hem helaas wel weer inleveren...
http://imgur.com/TuUua8U
Is mij nog niet gelukt. Enige keer dat ik een poging waagde was in Duitsland, met 20kg bepakking en toen was er ineens een filequote:Op woensdag 19 februari 2014 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil dat altijd weten, ff de top aantikken
Dus voorspoedige tijden komen eraan. Ja jij was toch degene die mij het zetje gaf. Bedankt daarvoor nogquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haha toch nog iemand die wat met mijn goedbedoelde adviezen doet
Mwah beetje rotperiode achter de rug meer niet.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dus voorspoedige tijden komen eraan. Ja jij was toch degene die mij het zetje gaf. Bedankt daarvoor nog![]()
je moet dat natuurlijk wel ergens overzichtelijk doenquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is mij nog niet gelukt. Enige keer dat ik een poging waagde was in Duitsland, met 20kg bepakking en toen was er ineens een file
Oh ik zag het van ver aankomen hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
je moet dat natuurlijk wel ergens overzichtelijk doen
Met de familie alles goed? en de kids?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop hetNou graag gedaan hoor
ohh oke, zo vatte ik hem op.. ik vond het al gevaarlijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik zag het van ver aankomen hoorniet dat ik ineens halsoverkop moest remmen.
Tss, ik rij nooit gevaarlijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
ohh oke, zo vatte ik hem op.. ik vond het al gevaarlijk
Ja prima. Zijn gangetje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Met de familie alles goed? S. en K.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nou ik kom echt niet ver.quote:
Dat is wel een lekker nummerquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:10 schreef Tamashii het volgende:
Volgens mij is het een remix op Robyn- with every heartbeat.
Zekerquote:
Schiet lekker opquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanmorgen naar de fysio geweest, massage gehad, resultaat.... ook last van m'n kuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |