quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Wordt een zomer reisleider en daarna verbaas je je nergens meer overquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb 'zon, zuipen, ziekenhuis' op staan. Ongelooflijk dat er zoveel jongeren zijn dat mensen zich zo kapot zuipen
Kromme zin is kromquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb 'zon, zuipen, ziekenhuis' op staan. Ongelooflijk dat er zoveel jongeren zijn dat mensen zich zo kapot zuipen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mee was gegaan
Nou ja zegquote:
Ik zei ook niet dat het me verbaastquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wordt een zomer reisleider en daarna verbaas je je nergens meer over
Hmm ja nu je het zegtquote:
tof programma maar iddquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
Hoezo? Ik kan wel gewoon lang douchen hoor..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Gezien jouw gevoelige huidje denk ik van niet.
De gedachte daarentegen is wel
Ik val op harige mannen met buik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
Weet niet wat ik van de OP-babe vind trouwens.... ze heeft wel iets, maar ook net niet of zo.
Volgens mij hebben alle mannen een buikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik val op harige mannen met buik.
Heb ik ook. Ruikt zooo lekker.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
Hmm, een lekker fris opgemaakt bed.
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ruikt zooo lekker.
Kan niet wachten tot het weer mooi weer is zodat je het s ochtends buiten kan ophangen en savonds er weer op.
Kan morgen wel even langs lopen hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoeveel mooier wil je het hebben?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het weer mooi weer is zodat je het s ochtends buiten kan ophangen en savonds er weer op.
'Harige' mannen. Jij bent kaalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan morgen wel even langs lopen hoorwelke afdeling zit je?
Ik hou van knuffelbare, zachte buiken. Niet van wasbordjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle mannen een buik
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
oh ook warm? Als in goed warm....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan wel gewoon lang douchen hoor..
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle mannen een buik
Zondag had ik gewoon de ramen voor, tussendeuren en balkondeur openquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koffie bij goliath?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan morgen wel even langs lopen hoorwelke afdeling zit je?
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ook warm? Als in goed warm....
In dat geval. Morgen na het sporten ga ik weer.... dan heb ik ook weer tijd om te scheren enzo.... een wildernis is er niks bij.
Huh?quote:
Mag die in een spoiler? Mijn ogen doen ineens pijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
At your service.
....kijkt naar beneden....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik hou van knuffelbare, zachte buiken. Niet van wasbordjes.
Mijn MI.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In dat geval. Morgen na het sporten ga ik weer.... dan heb ik ook weer tijd om te scheren enzo.... een wildernis is er niks bij.
Voorspelbaarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
At your service.
Ik ben morgen om 10:30 thuis. Oke tot morgen in mijn douchequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaIk douche regelmatig heel warm en lekker lang
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn MI.Eigenlijk zou je een stoel onder de douche moeten hebben, veel makkelijker bij het scheren.
Tot morgenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben morgen om 10:30 thuis. Oke tot morgen in mijn douche
Bovenop mn hoofd wel ja, dat is zo'n beetje de enige plek waar geen haar groeit (en op mn rug - gelukkig).quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Harige' mannen. Jij bent kaal
Zo'n bejaardenstoel.quote:
Ik ben 3 weken ziek geweest. Dus do the mathquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn MI.Eigenlijk zou je een stoel onder de douche moeten hebben, veel makkelijker bij het scheren.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor, heb tot 3u een afspraak in N'gein, kan daarna wel ff binnenvallenquote:
Scheelt wel een hoop duizelingen en tijdelijk pijnlijke nekken/ruggen..quote:
Oh, hier was het droogquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huh?
Nou vandaag regende het hier gewoon en de temperatuur was ook maar net aan 7 graden. Dan droogt mijn was niet buiten .....
Goliath gaat om drie uur dicht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja hoor, heb tot 3u een afspraak in N'gein, kan daarna wel ff binnenvallen
Jaquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bovenop mn hoofd wel ja, dat is zo'n beetje de enige plek waar geen haar groeit (en op mn rug - gelukkig).
Ook goedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Goliath gaat om drie uur dicht.
Gutenberg dan?
quote:
Slaap lekker damesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tweede nacht zonder wiet weer. Slaap lekker![]()
Ik doe ook weleens mannenkapsels maken met shampoo inclusief bakkebaarden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
Overigens ga ik gewoon met mijn dikke reet op het doucheputje zitten. Omdat het kan. En ik plak washandjes tegen de muur EN ik maak
Hanekammen met mijn shampoo haren.
Douchen is so much fun![]()
Trusten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Een datequote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hihihi das ook leuk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik doe ook weleens mannenkapsels maken met shampoo inclusief bakkebaarden.
[..]
Trusten.
Wacht ff, ik dacht dat je kinderen had, niet dat je er een wasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
Overigens ga ik gewoon met mijn dikke reet op het doucheputje zitten. Omdat het kan. En ik plak washandjes tegen de muur EN ik maak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Succesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik googlede op snipper en deze is wel gepasterquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met deze:
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wacht ff, ik dacht dat je kinderen had, niet dat je er een was
Leven is al fucking serieus genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen tijd ook wel weer ff met de neus op de feiten gedrukt.
Ik ga slapen. Morgen wel een beetje uitgerust zijn vpor het sporten.trusten mupkes
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leven is al fucking serieus genoeg
Ik ga slapen. Morgen wel een beetje uitgerust zijn vpor het sporten.trusten mupkes
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trustequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
Ik doe altijd bellen blazen en dan gebruik ik mn hand en decolleté als blaasring zeg maarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ja dat is ook tofquote:Op woensdag 19 februari 2014 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe altijd bellen blazen en dan gebruik ik mn hand en decolleté als blaasring zeg maar
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dan heb ik altijd de grootste lol
Goedemorgenquote:
Met wie?quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:41 schreef Buurpoes het volgende:
Goedemorgen!!
Ik heb vandaag een date
Kuukeltjequote:
Daarom ga ik zo naar bedquote:
Dat doe ik toch wel. Geen radio ontvangst binnen en kunnen niet streamenquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Vast en zeker.
Ik verwacht zoiets:
[ afbeelding ]
[..]
Lekker je eigen muziek draaien
Oh ja, fucked up is dat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ik toch wel. Geen radio ontvangst binnen en kunnen niet streamen
Ik wil ook weekend en naar bedquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarom ga ik zo naar bed. Nachtdienst gehad
.
Ow en weeeekend.
Goedemorgen mensjens.
Ik ben al bijna op mn werk gekquote:
Oh, damn. Mijn labjas ligt in t andere gebouw. *trapt brommer aan*quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Vast en zeker.
Ik verwacht zoiets:
[ afbeelding ]
[..]
Lekker je eigen muziek draaien
Om het iets te nuanceren, ik moet zondagochtend om 7 uur weer beginnen aan mijn 6 daagse werkweekquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil ook weekend en naar bed
Oneerlijk dit
Je zit niet in DDW vandaag?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oh, damn. Mijn labjas ligt in t andere gebouw. *trapt brommer aan*
Ach, mijn muziek kunnen ze toch niet verdragenquote:
Het is alweer bijna weekend gekquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben al bijna op mn werk gek
Oh, nee, dan laat maar.. Nog 5 dagen werken en dan kan ik ook uitslapen tot ik een nieuw baan hebquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om het iets te nuanceren, ik moet zondagochtend om 7 uur weer beginnen aan mijn 6 daagse werkweek.
En je bent welkom om erbij te kruipen zometeen.
dat duurt nog 3 dagen werken gekquote:
aah, dacht dat juist in DDW alles nu ondergebracht was.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jawel. Jas ligt in de ponskaart.
Wat luister jij zoal dan? Hetzelfde als op je housewarming? Dat is best prima te verdragen namelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, mijn muziek kunnen ze toch niet verdragen.
En nu kan ik ook ongestoord 2 oortjes in doen
Vandaag is al bijna voorbij en dan nog maar 1quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat duurt nog 3 dagen werken gek
Ja dat bijvoorbeeld, of nog wat harder. Of totaal iets anders, wat nu op staat, keiharde gitarenquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat luister jij zoal dan? Hetzelfde als op je housewarming? Dat is best prima te verdragen namelijk.
Of zit je nu racegeluiden van Alfa's te luisteren?
Slaap lekker over vijf dagenquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, nee, dan laat maar.. Nog 5 dagen werken en dan kan ik ook uitslapen tot ik een nieuw baan heb
Helaas, sommige mensen moeten werken
Contract wordt niet verlengd?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, nee, dan laat maar.. Nog 5 dagen werken en dan kan ik ook uitslapen tot ik een nieuw baan heb
Helaas, sommige mensen moeten werken
quote:
De labs op de begane grond zijn nog in gebruik. En daar ligt mijn jas. Maar die wil ik buiten het lab toch niet gebruiken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, dacht dat juist in DDW alles nu ondergebracht was.
Dat word een ziekmelding gok ikquote:
Neuquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat word een ziekmelding gok ik.
weer hele nacht wakker?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word zo moe van mezelf
Niet de hele nacht. Heb wel 3 uur geslapen. Maar een heel actieve droom gehad en verder weer veelste veel liggen nadenken. Ik moet echt iets vinden op dat teveel nadenkenquote:
Heb je al geprobeerd om je te focussen op je ademhaling zodra je merkt dat je gedachtes afdwalen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet de hele nacht. Heb wel 3 uur geslapen. Maar een heel actieve droom gehad en verder weer veelste veel liggen nadenken. Ik moet echt iets vinden op dat teveel nadenken
Nu ga ik in ieder geval even meditatie proberen.
Je hebt een vriend nodigquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet de hele nacht. Heb wel 3 uur geslapen. Maar een heel actieve droom gehad en verder weer veelste veel liggen nadenken. Ik moet echt iets vinden op dat teveel nadenken
krijg je daar nu les in oid?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee joh, nog meer zorgen.quote:
Smooth.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:49 schreef PeuRac het volgende:
Als iemand nog verjaardagscadeaus zoekt voor me http://shop.carthrottle.com/
stickers of een shirtje?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:49 schreef PeuRac het volgende:
Als iemand nog verjaardagscadeaus zoekt voor me http://shop.carthrottle.com/
Stickers, niet dat ik ze op mn auto ga plakken trouwensquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
stickers of een shirtje?
of mis ik iets?
Uiteraard.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om je te focussen op je ademhaling zodra je merkt dat je gedachtes afdwalen?
Nee, absoluut no fucking wayquote:
Heb daar 2 jaar geleden een cursus voor gehad. Heb nu nog begeleidende cd's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |