http://www.houseofeinstein.com/kledingadvies/quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Donkerblond. Blauwe ogen, lenzen. Draag thuis alleen soms een bril (zwart).quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:27 schreef drakin het volgende:
Wat is je haarkleur Robby? Want daar moet je natuurlijk ook rekening mee houden.
O en de kleur van je ogen en of je een bril draagt want de kleur van het montuur is zeker ook belangrijk om rekening mee te houden.
hmmm roze!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Donkerblond. Blauwe ogen, lenzen. Draag thuis alleen soms een bril (zwart).
En dit is dus hoe het niet moet. Raar bij elkaar geraapt zooitje. Jij bent gewoon verblind door zijn rok en zwaard.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:44 schreef drakin het volgende:
Kijk roze truitjes kunnen prima als je er maar de juiste kleding bij draagt.
En hij heeft hier groene sokken aan, dus roze past goed bij groen!
[ afbeelding ]
Ik heb 3 roze shirtsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:44 schreef drakin het volgende:
Kijk roze truitjes kunnen prima als je er maar de juiste kleding bij draagt.
En hij heeft hier groene sokken aan, dus roze past goed bij groen!
[ afbeelding ]
Zoietsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef wyccie het volgende:
Heb je een plaatje van de broek, wat voor schoenen draag je?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zoiets
[ afbeelding ]
Ik heb suede laarsjes, donkerbeige, en ook zwarte 'sneakers'.
Dit inderdaad. Deze kleur gaat prima.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:17 schreef wyccie het volgende:
Blauwe capuchonsweater?
Of zoek je een andere stijl? Zoek je een overhemd?
Met die kleur groen kan best veel eigenlijk. Ik dacht dat je grasgroen bedoelde.
Ik heb nog wel een leuk lichtblauw overhemd ja, bedankt iig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:17 schreef wyccie het volgende:
Blauwe capuchonsweater?
Of zoek je een andere stijl? Zoek je een overhemd?
Met die kleur groen kan best veel eigenlijk. Ik dacht dat je grasgroen bedoelde.
Draag jij dat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef wyccie het volgende:
Zwart met rood geblokt overhemd, beetje houthakkerslook. Ook heel hip.
Colourorgasm?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:34 schreef drakin het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat paars verschrikkelijk goed staat bij die kleur groen.
Ik heb een jas in die kleur en paste een paar paarse handschoenen, niet gekocht maar de kleur was echt heel mooi bij elkaar.
Niet alles in de natuur is om aan te zienquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:46 schreef Lemans24 het volgende:
Complementair is vast OK, maar met groen en blauw past alles, zijn immers de meest voorkomende kleuren in de natuur.
Is dat niet bruin?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:46 schreef Lemans24 het volgende:
Complementair is vast OK, maar met groen en blauw past alles, zijn immers de meest voorkomende kleuren in de natuur.
Bruin staat natuurlijk ook fantastisch bij Groen, maar veel mensen willen bruin in kleine details zoals een riem wel, maar niet in een complete trui of blouse.quote:
Op iedere natuurfoto is het vrijwel alleen groen en blauw, wat de klok slaat. Of alleen blauw, of alleen groen.quote:
Jepquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Je had die foto toch al? Alleen dan zonder kleuren?
Cool, die sigaret.quote:
Mooie foto van een mooie vrouw. Jammer van de sigaret. En de scherpe knieën natuurlijk.quote:
100% afknapper voor mij.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat jullie je "druk" kunnen maken om een sigaret...
En het korte haar. En bijna geen voorgevel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mooie foto van een mooie vrouw. Jammer van de sigaret. En de scherpe knieën natuurlijk.
Gewoon een lief meisje, hoop ik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Komt Lemans weer met zijn eisenlijst
Ben benieuwd wat voor godin je hebt opgepikt op Tinder.
Ja. Als ze dan ook nog gewoon mooi en interessant is, leuk in bed en niet rookt, ben ik blij hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is uiteindelijk waar het allemaal om draait; liefde.
Ik hoop het voor je.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja. Als ze dan ook nog gewoon mooi en interessant is, leuk in bed en niet rookt, ben ik blij hoor.
Als het een foto van nu is, heb je misschien gelijk. Al kan ik me er dan nog niet druk om maken. Maar de foto is gemaakt in een tijd dat roken niet werd gezien als een misdaad...quote:
Smaken verschillen, RobbyGod.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:58 schreef Robby87 het volgende:
Dat lijkt me eng, om altijd alles goed te bedoelen. Ben je soms de dochter van de dalai lama.
Lemans je hebt geen smaak, hier word ik niet vrolijk van.
Je hebt gelijk. Audrey Hepburn namelijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als het een foto van nu is, heb je misschien gelijk. Al kan ik me er dan nog niet druk om maken. Maar de foto is gemaakt in een tijd dat roken niet werd gezien als een misdaad...
Vooral het einde was prachtigquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Captain Phillips is een aanrader, zat de hele film op het puntje van mijn stoel.
Enne... opgericht in fucking 2009quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:36 schreef Lemans24 het volgende:
OK, net nu ik weer een paar maanden op Whatsapp zit, neemt Facebook het over... Geen advertenties please, jullie hebben het beloofd!
19 miljard dollar, 450 miljoen gebruikers, maximaal 50 werknemers. Ongelooflijk.
Niet slecht hè, bijna 70 miljard per werknemer per jaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Enne... opgericht in fucking 2009
Ik ga mijn zoon koste wat het koste opleiden tot app-makerquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Niet slecht hè, bijna 70 miljard per werknemer per jaar.
(55 werknemers, blijkbaar)
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vooral het einde was prachtig![]()
Wederom fantastisch geacteerd door Tom Hanks
Hij had toch al een BAFTA gewonnen voor beste bijrol?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Die Somaliërs ook. Eén van hen is ook genomineerd voor beste bijrol bij de academy awards hoorde ik.
Aan het voetballen denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef dyonvbaal het volgende:
FF, ik heb de eerste helft gemist... maar wat is Ajax aan het doen...
Ik wil ook rijk worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Niet slecht hè, bijna 70 miljard per werknemer per jaar.
(55 werknemers, blijkbaar)
Maar erg goed hun best doen ze niet...quote:
Moet je daar je best voor doen dan? Gewoon een beetje rondrennen en tegen een bal schoppen. En soms doen alsof iemand je tackelt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar erg goed hun best doen ze niet...
Als je met 3-0 achter staat dan doet 1 team dat beetje rondrennen en schoppen toch beter dan het andere team...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moet je daar je best voor doen dan? Gewoon een beetje rondrennen en tegen een bal schoppen. En soms doen alsof iemand je tackelt.
Is hij niet al dood? En dan nog... hij zal genoeg geld hebbenquote:
Dat is wel heel cheesyquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben al rijk want ik ben gelukkig.
Genees mij dan ben ik ook gelukkig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Geluk is rijkdom. Ik ben al rijk want ik ben gelukkig.
Ik weet het. Vind jij geld zo belangrijk dan?quote:
Oei, oorontsteking? Ben je al naar de huisarts geweest?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Genees mij dan ben ik ook gelukkig.
Ik hoor bijna niks meer met mijn linkeroor en sowieso voelt alles dicht
Ik kan niet oordelen over iets wat ik niet heb, geen idee dus. Nu niet in elk geval.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik weet het. Vind jij geld zo belangrijk dan?
Haha, goed punt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen over iets wat ik niet heb, geen idee dus. Nu niet in elk geval.
Nee morgen, 2 dagen geleden kwam er nog vocht en bloed uit maar nu zit het dus helemaal dicht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oei, oorontsteking? Ben je al naar de huisarts geweest?
Daar moet je niet zo lang mee wachten. Een oorontsteking kan je gehoor ook blijvend aantasten, kun je beter zsm behandelen. Beterschap iig!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee morgen, 2 dagen geleden kwam er nog vocht en bloed uit maar nu zit het dus helemaal dicht.
Er staat juist overal als je geen koorts hebt dat het vanzelf over moet gaan. Dus ze liegen allemaal?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar moet je niet zo lang mee wachten. Een oorontsteking kan je gehoor ook blijvend aantasten, kun je beter zsm behandelen. Beterschap iig!
Als hij nou een kilt gaat dragen is alles in één keer opgelost.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef drakin het volgende:
O en tussendoor ook nog gelukkig willen zijn.
Helpt dat tegen oorontsteking dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als hij nou een kilt gaat dragen is alles in één keer opgelost.
Hm ik dacht dat bij volwassenen meestal wel antibiotica werd gegeven, vooral als er bloed en vocht uit komt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Er staat juist overal als je geen koorts hebt dat het vanzelf over moet gaan. Dus ze liegen allemaal?
Jij heb @#% binnen no-time een 600% winst gemaakt op een bubble-asset, dat doe je ook nooit meer na in je leven!quote:
Tegen de tijd dat hij daar klaar voor is, bestaan apps niet meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga mijn zoon koste wat het koste opleiden tot app-maker
Zet er even bij dat jij het verschrikkelijk vind...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Lemans24 het volgende:
En materialisme is verschrikkelijk.
Hebzucht is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Lemans24 het volgende:
En materialisme is verschrikkelijk.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zet er even bij dat jij het verschrikkelijk vind...
Ik snap Bronson niet...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Deze is iets lastiger)
Wat is rare suiker?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag laatst nog iets over thee bij de keuringsdienst van waarden. Blijkt dus dat Lipton gewoon stukjes rare suiker in die theezakjes mietert.
Was een soort kauwgom, met een sucrose gehalte van 90% ofzo.quote:
In zwarte thee!?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was een soort kauwgom, met een sucrose gehalte van 90% ofzo.
Ik drink al maanden zwarte Lipton thee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
En dat zit blijkbaar in alle Lipton thee, of in ieder geval in de 'gewone' thee (waar die reclame van is) en in de groene thee.
Ja was best interessant. Ik drink allerlei soorten thee maar die rommel hoef ik er niet in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik drink al maanden zwarte Lipton thee.
Wat doet suiker überhaupt in thee?
Moet die aflevering maar eens gaan kijken!
Mijn thee (maar dan in dozen van 40)quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ook in deze, die in die reclame gepromoot wordt als 'gewone thee'.
[ afbeelding ]
Ajax heeft 92 minuten lang voetballes gekregen. Volledig weggespeeld, pijnlijk...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef dyonvbaal het volgende:
FF, ik heb de eerste helft gemist... maar wat is Ajax aan het doen...
Dat weet ik niet, maar je kunt het zien als je het zakje openmaakt. Zijn kleine bruine korrels, een soort caramel achtig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef drakin het volgende:
Zit dat er dan altijd al in? Ik heb die thee nog liggen, maar die is al wel oud omdat ik te weinig thee drink.
Sterkte, lemans.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Mijn thee (maar dan in dozen van 40)
![]()
![]()
![]()
Nee!!!!
Daar hebben ze niks over gezegd. Weet ook niet waar de overige 10% van die korrels uit bestaat, dat hebben ze ook niet gezegd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Lemans24 het volgende:
Ik gebruik minimaal twee van die zakjes per dag (vier koppen). Is het ongezond, volgens de KvW?
Maar dat was kinderspelquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jij heb @#% binnen no-time een 600% winst gemaakt op een bubble-asset, dat doe je ook nooit meer na in je leven!
Dit was mijn 20.000e post.quote:
Een liefdevolle toch?quote:
Ben je nog steeds verliefd Dyon.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Nog 1 potje fifa, en dan ga ik maar weer eens slapen...
Ja, maar zeer zeldzaam. Gebeurd de meeste mensen nooit in hun leven, 600% winst, op een substantieel bedrag.quote:
Rare vraag, maar ja... hoezo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds verliefd Dyon.
Oh, nee het is niet raar bedoeld, maar juist heel empatisch. Ik probeer me voor te stellen hoe je je voelt, fijn toch? (hoe je je voelt, niet dat ik me in je inleef)quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Rare vraag, maar ja... hoezo?
Haha. Misschien zit het niet in de jouwe.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef Lemans24 het volgende:
Ik proef niks zoets aan de bruine korrels...
Ja dat voelt inderdaad fijn jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, nee het is niet raar bedoeld, maar juist heel empatisch. Ik probeer me dat voor te stellen hoe je je voelt, fijn toch?
Wel apart gezicht eigenlijk, de inhoud van zo'n zakje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha. Misschien zit het niet in de jouwe.
Misschien zit het niet in de muntthee, dat heeft natuurlijk al een vrij sterke smaak dus dan hebben ze die extra smaakstof misschien niet nodig?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef drakin het volgende:
Ik kan ook niks vinden, heb groene mintthee en gewone zwarte thee(oude) opengemaakt, de laatste lijkt wat op die foto van lemans maar dan net wat kleiner gemaakt en ietsjes donkerder.
En dan denken dat er geen guns inzittenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef DragonFodder het volgende:
Stop,or my mom will shoot. De trailer was leuk, de film niet.
Hier zie ik het ook niet nee..quote:
Zat het ook in andere merken? Ik heb nog een kast vol thee, vooral fair trade dankzij een kerstpakket.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier zie ik het ook niet nee..
Zou wat zijn als het juist in fair trade zit!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Zat het ook in andere merken? Ik heb nog een kast vol thee, vooral fair trade dankzij een kerstpakket.
Dat weet ik niet. Ik heb zelf ook veel fair trade thee van oxfam, maar daar heb ik nog niks in gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Zat het ook in andere merken? Ik heb nog een kast vol thee, vooral fair trade dankzij een kerstpakket.
Fair trade blijkt tenslotte ook niet helemaal fair te zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als het juist in fair trade zit!
Ja, jij nog wat te delen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef DragonFodder het volgende:
Wat is dit, het libellemforum?
Het fotografieforum.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef DragonFodder het volgende:
Wat is dit, het libellemforum?
... good luck.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Good night...
Ik ben George Clooney niet...quote:
't is dat je het zegt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben George Clooney niet...
Eh, nee. Niks eigenlijk. Mijn leven is erg vanille momenteelquote:
Wel prima, relatieve rust. Alleen wel jammer drie paar van onze vrienden gaan scheiden.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wel prima, relatieve rust. Alleen wel jammer drie paar van onze vrienden gaan scheiden.
Toch jammer dat mensen eeuwig trouw zweren, om vervolgens achter te komen dat het toch teveel gevraagd is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dat is jammer ja.. 7 year itch? Nee zijn zeker al veel langer samen?
Een paar idd rond de 7, de anderen zitten op 10, 11 jaar. En allemaal kinderenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Zou best kunnen kloppen ja.. Verdrietig hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Een paar idd rond de 7, de anderen zitten op 10, 11 jaar. En allemaal kinderen![]()
Volgens mij zijn kinderen helemaal niet goed voor je relatie...
Ik prijs me steeds gelukkiger in mijn situatie...quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Een paar idd rond de 7, de anderen zitten op 10, 11 jaar. En allemaal kinderen![]()
Ik heb anders een prima relatie met mijn kindquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het huwelijks is sowieso voor idioten en mensen die in sprookjes geloven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
Toch jammer dat mensen eeuwig trouw zweren, om vervolgens achter te komen dat het toch teveel gevraagd is.
Hoezo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het huwelijks is sowieso voor idioten en mensen die in sprookjes geloven.
Het is het mooiste wat me ooit is overkomenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zou alleen trouwen om mijn vrouw die dag van haar leven te gunnen, maar ik hoop stiekem dat de toekomstige moeder van mijn kinderen dat niet nodig heeft, en genoeg aan mij heeft om gelukkig te zijn. Maar dat is misschien een illusie?quote:
Overkomen? Won je de lotto met als prijs een huwelijk?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het is het mooiste wat me ooit is overkomen
En daarom worden ook steeds minder huwelijken afgesloten. Het krijgt steeds minder waarde als zóveel mensen voor een easy/hard escape kiezen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, zoveel mensen hoeven niet te trouwen. Het trekt mij ook niet zo, maar ik begrijp niet wat het te maken heeft met sprookjes en idioten. Als je niet gelooft in een langdurige relatie kun je net zo goed helemaal geen relatie aangaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zou alleen trouwen om mijn vrouw die dag van haar leven te gunnen, maar ik hoop stiekem dat de toekomstige moeder van mijn kinderen dat niet nodig heeft, en genoeg aan mij heeft om gelukkig te zijn. Maar dat is misschien een illusie?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Overkomen? Won je de lotto met als prijs een huwelijk?
Een huwelijk is voor mij niet per se inherent aan een langdurige relatie, dus ik snap de link die je legt niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Als je niet gelooft in een langdurige relatie kun je net zo goed helemaal geen relatie aangaan.
Geloof je daar echt in?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, zoveel mensen hoeven niet te trouwen. Het trekt mij ook niet zo, maar ik begrijp niet wat het te maken heeft met sprookjes en idioten. Als je niet gelooft in een langdurige relatie kun je net zo goed helemaal geen relatie aangaan.
Slaap lekker dragon.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ga slapen, naast mijn echtgenote. Welterusten schatjes! Allemaal een aai over de bol van ome Dragon.
Wat is er dan zo idioot aan een huwelijk? Of bedoel je gewoon de poespas van de trouwdag?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Een huwelijk is voor mij niet per se inherent aan een langdurige relatie, dus ik snap de link die je legt niet.
In langdurige relaties?quote:
Alles.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is er dan zo idioot aan een huwelijk?
Wat is daar voor nodig?quote:
Je legt er toch geen verantwoording voor af? Je verklaart het alleen, en ja dat is ook wel aanstellerig, maar ook wel leuk om je liefde en relatie te vieren met je familie en vrienden lijkt me.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Alles.
Dat je in het openbaar verantwoording aflegt om echt van iemand te houden, aanstellerig gedrag.
Ik bedoel meer in de zin van: Tegenwoordig zijn heel veel mensen vooral bezig met zichzelf. Ik ken mensen om me heen die 3x per jaar in een nieuwe relatie stappenquote:
Voor een succesvolle langdurige relatie? Daar heb ik geen antwoord op.quote:
Verliefd zijn is ook relatief.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de zin van: Tegenwoordig zijn heel veel mensen vooral bezig met zichzelf. Ik ken mensen om me heen die 3x per jaar in een nieuwe relatie stappen
Knap hoor, 3x per jaar verliefd worden. Tis mij nooit gelukt.
Ik ben ook tegen. Meerdere mensen in mijn vriendengroep oorspronkelijk ook, maar ze zijn toch gaan trouwen, ivm kinderen. Regelgeving is vreemd hoor, geregistreerd partnerschap is niet altijd voldoende...quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik dus ook, dat ik wel zal omslaan eenmaal het zover is. Dat is dus wat verliefdheid met je doet, je wordt er blind vanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef Lemans24 het volgende:
Meerdere mensen in mijn vriendengroep oorspronkelijk ook, maar ze zijn toch gaan trouwen, ivm kinderen.
Drie potentiele partners per jaar tegenkomen, lukt mij al niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de zin van: Tegenwoordig zijn heel veel mensen vooral bezig met zichzelf. Ik ken mensen om me heen die 3x per jaar in een nieuwe relatie stappen
Knap hoor, 3x per jaar verliefd worden. Tis mij nooit gelukt.
Nee, was voor sommigen echt ivm regelgeving. Hadden ze de keuze gehad, waren ze geregistreerd partner geworden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik dus ook, dat ik wel zal omslaan eenmaal het zover is. Dat is dus wat verliefdheid met je doet, je wordt er blind van
Mij ook niet. Zelfs niet als ik regelmatig uit ga.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Drie potentiele partners per jaar tegenkomen, lukt mij al niet.
Maar dat heb ik eerder gezegd hè...
Wat is de hele zin? Zo kun je het niet zeggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:08 schreef Robby87 het volgende:
Kan een spellingnazi dit even checken:
Is het:
...die de borsten omhoog duwt
of
...die de borsten omhoog duwen.
?
"Een dikke map ligt op haar schoot die haar borsten omhoog duwt bij het buigen."quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is de hele zin? Zo kun je het niet zeggen natuurlijk.
De map duwt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
"Een dikke map ligt op haar schoot die haar borsten omhoog duwt bij het buigen."
Copyright Robby87, maar dat begrijp je.
De nieuwe 7-year itch is bepaald op ongeveer 3jaar... vooruitgang van technologie en zoquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Niks literairs aan, is voor een script die mijn toekomst gaat bepalen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Dan is het duwt inderdaad, want map is enkelvoud.
Literair hoogstandje hoor.
Hm, 3 jaar was bij mij geen hekelpunt geloof ik. Mijn vorige relatie eindigde wel nagenoeg precies na 7 jaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De nieuwe 7-year itch is bepaald op ongeveer 3jaar... vooruitgang van technologie en zo
Natuurlijk, dat hoef je toch niet te vragen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niks literairs aan, is voor een script die mijn toekomst gaat bepalen.
Jaloers op de dikke tetten?
*Melancholische muziek wordt ingestart*
Een script kan toch ook literair zijn? Anders wordt het pulp of actie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niks literairs aan, is voor een script die mijn toekomst gaat bepalen.
Jaloers op de dikke tetten?
*Melancholische muziek wordt ingestart*
Tja, 3 jaar klopte wel...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De nieuwe 7-year itch is bepaald op ongeveer 3jaar... vooruitgang van technologie en zo
Oh dat woord bestaat niet eens. Een moeilijk punt danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, 3 jaar was bij mij geen hekelpunt geloof ik. Mijn vorige relatie eindigde wel nagenoeg precies na 7 jaar.
Ik heb jouw borsten nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Natuurlijk, dat hoef je toch niet te vragen?
Een script is veel, maar literair zeker niet. Per definitie niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:19 schreef Lemans24 het volgende:
Een script kan toch ook literair zijn? Anders wordt het pulp of actie.
Niks gemist.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb jouw borsten nog nooit gezien.
Huh? Een toneekstuk wel, volgens mijn boekje hier (hoe word ik een succesvol schrijver).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb jouw borsten nog nooit gezien.
[..]
Een script is veel, maar literair zeker niet. Per definitie niet.
Ik heb het over een filmscript.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Huh? Een toneekstuk wel, volgens mijn boekje hier (hoe word ik een succesvol schrijver).
Haha, 'het'.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:21 schreef Robby87 het volgende:
We hadden het al over theezakjes vanavond, valt het (ze) in die categorie?
Zeker, als je het hebt over structuren en dergelijke. Maar niet met geschreven filmtaal, vermoed ik. Ik heb nog nooit een toneelscript gelezen, dus ik kan er niet over oordelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Snap ik, maar heeft toch overeenkomsten met een toneelscript?
Nee, dat doen alleen schrijvers die niet vertrouwen op hun kwaliteiten. Dit script heeft dat niet nodig. Een enkel stel omhoog geduwde borsten is genoeg om een heel spel van lust en intrige te veroorzaken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:38 schreef Lemans24 het volgende:
Gaat het over een filmschrijver die geilt op z'n fictieve personages?
Dat is een stijlkeuze.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Er mist een w in je onderschrift, robby.
Hm, mooi hoor. Worden de betreffende tetten nog omschreven door de voiceover? Of zoom je bruusk in?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, dat doen alleen schrijvers die niet vertrouwen op hun kwaliteiten. Dit script heeft dat niet nodig. Een enkel stel omhoog geduwde borsten is genoeg om een heel spel van lust en intrige te veroorzaken.
Mijn dank aan de vrouwtjes is groot (met grote tetten).
Het berust deel op waarheid, maar is het is mooi verpakt in de gedachtewereld van het hoofdpersonage.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee, die grote omhoog geduwde tetten.
Heel taalpuristisch gezien duwt nu haar schoot haar borsten omhoog.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:09 schreef Robby87 het volgende:
"Een dikke map ligt op haar schoot die haar borsten omhoog duwt bij het buigen."
Copyright Robby87, maar dat begrijp je.
Als het ooit verfilmd gaat worden zul je het wetenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:58 schreef drakin het volgende:
Staat er nog wat interessants in die map? En waarom een map, wie heeft er nou nog een map op schoot liggen?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef Sands het volgende:
Net bij de huisarts geweest en volgens hem heb ik de ergste acute middenooronsteking die hij in maanden had gezien.
Wat een geluk heb ik weer...
Hoe, in vredesnaam, loop je zoiets op, in Nederland!?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef Sands het volgende:
Net bij de huisarts geweest en volgens hem heb ik de ergste acute middenooronsteking die hij in maanden had gezien.
Wat een geluk heb ik weer...
Zijn oren moet wennen aan het drukverschil als hij eens een keer buiten is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hoe, in vredesnaam, loop je zoiets op, in Nederland!?
Ik heb de raarste verhalen gehoord in het (verre) buitenland, maar de ergste acute middenoorontsteking sinds maanden, in Nederland!?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Robby87 het volgende:
Zijn oren moet wennen aan het drukverschil als hij eens een keer buiten is.
Die mijn huisarts had gezienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hoe, in vredesnaam, loop je zoiets op, in Nederland!?
Ik heb de raarste verhalen gehoord in het (verre) buitenland, maar de ergste acute middenoorontsteking sinds maanden, in Nederland!?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zijn oren moet wennen aan het drukverschil als hij eens een keer buiten is.
Hij was blijkbaar al helemaal rood, dus morgen ben ik dood?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef wyccie het volgende:
Vleesetende bacterie. Eet zo je hele middenoor eruit.
Wanneer is de begrafenis?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:23 schreef Sands het volgende:
[..]
En dan jarenlang niet ziek geweest en dan is dit nu het einde?
Waarschijnlijk a.s. donderdag, ik ben nu de muziek aan het selecteren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wanneer is de begrafenis?![]()
Ik neem gele bloemen met rode stippen mee.
Die sowiesoquote:
Die kan er ook nog wel bij.quote:
Ik was een jaar of 16 toen ik nog regelmatig naar Pokemon keek. En Dragonball Z natuurlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nostalgie... lijkt de jaren '80 wel
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was een jaar of 16 toen ik nog regelmatig naar Pokemon keek. En Dragonball Z natuurlijk
Dat was echt na mijn tijd hoor.quote:
Namek Sagaquote:
Hoe oud ben jij dan?quote:
quote:
Ditquote:
Gohan voor en tijdens de Cell sagaquote:
quote:
quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Maar zit dat eerste nummer ook in Shrek?
Met jou op een eiland?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Maar zit dat eerste nummer ook in Shrek?
Ik kan niet wachtenquote:
Dus?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:40 schreef Robby87 het volgende:
Jongens wat is dit voor gedoe.
Het is zaterdagavond for christ sake.
Had vanavond gekund, paar minuten, omdat we beiden in dezelfde stad zijn, in dezelfde straat zelfs. Met andere mensen erbij.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je nou al gedate met het tinder meisje, lemans? Of is er al iets gepland?
Ah ja, begrijpelijk. Beter een beetje de tijd nemen inderdaad, zo gehaast is niks lijkt me. Hou je ons wel op de hoogte?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Had vanavond gekund, paar minuten, omdat we beiden in dezelfde stad zijn, in dezelfde straat zelfs. Met andere mensen erbij.
We vonden dat een leuk idee, maar ook dat we het goed moeten doen, niet even tussendoor in de drukte. Dus een andere keer maar!
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:40 schreef Robby87 het volgende:
Jongens wat is dit voor gedoe.
Het is zaterdagavond for christ sake.
Njos, wat ben jij begripvol, dank je!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah ja, begrijpelijk. Beter een beetje de tijd nemen inderdaad, zo gehaast is niks lijkt me. Hou je ons wel op de hoogte?
Dat gevoel, dat we er te veel druk op leggen, had ik ook even. Maar een ongemakkelijke situatie (druk, staan, vrienden erbij) is niet de beste manier om te starten met iemand waar je al zoveel over weet, maar die je voor het eerst ziet. Een echte date is dan veel leuker.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:01 schreef Robby87 het volgende:
Jullie leggen er gelijk al lekker de druk op![]()
Heeft zijn ook zo'n lijstje?
Toch grappig dat zowel WA en telegram dan op de zelfde avond storingen hebben...quote:Op zondag 23 februari 2014 03:15 schreef Sands het volgende:
FB koopt WhatsApp en ineens vlucht iedereen naar Telegram
Power of the consumer.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:15 schreef Sands het volgende:
Grappig om in een vroeg stadium mee te beginnen. Niemand van mijn contacten had het nog, maar nu krijg ik meldingen als mensen het installeren. De detacheringsbureaus zijn de eersten...quote:Op zondag 23 februari 2014 03:15 schreef Sands het volgende:
Snowden heeft mensen bang gemaakt met dingen die we eigenlijk allemaal al wisten. En nu gaat iedereen in paniek oplossingen zoeken die "veilig" zijn...quote:Op zondag 23 februari 2014 11:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar de redenen erachter zijn zo slecht"ja het is veiliger" "het is tenminste niet van FB"
Waarom zijn dat slechte redenen?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar de redenen erachter zijn zo slecht"ja het is veiliger" "het is tenminste niet van FB"
Die ze zelf hebben bedacht en wat stiekem toch niet zo heel veilig is.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom zijn dat slechte redenen?
Voor zover ik heb begrepen is het veiliger omdat Telegram end-to-end encryptie gebruikt en WA niet. En wat is er mis met (principieel) niet mee willen werken met FB?
Ja dat weet ik, maakt ze dat minder betrouwbaar?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Die ze zelf hebben bedacht en wat stiekem toch niet zo heel veilig is.
Een van de oprichters is de oprichter van het Russische alternatief op FB.
Nee, maar het maakt ze ook niet betrouwbaarder dan FBquote:Op zondag 23 februari 2014 11:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maakt ze dat minder betrouwbaar?
En waarom stiekem niet zo veilig? Licht eens toe? Ik weet er niks van dus baseer me enkel op wat ik op internet lees.
En tja niemand is te vertrouwen of het nou de Russen zijn of de goud stelende Amerikanen.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:00 schreef Lemans24 het volgende:
Het is maar net wat de rest gebruikt, veiligheid boeit de massa niks.
En tja, onder Facebook komen we voorlopig niet uit...
Maakt die end-to-end encryptie dat niet lastiger? Ik snap wel dat het altijd onderschept kan worden maar dacht dat het met Telegram toch iets minder makkelijk zou zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee, maar het maakt ze ook niet betrouwbaarder dan FB
De overheid kan nog steeds meekijken en iemand kan tussendoor de berichten onderscheppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |