Tegen de tijd dat hij daar klaar voor is, bestaan apps niet meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga mijn zoon koste wat het koste opleiden tot app-maker
Zet er even bij dat jij het verschrikkelijk vind...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Lemans24 het volgende:
En materialisme is verschrikkelijk.
Hebzucht is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Lemans24 het volgende:
En materialisme is verschrikkelijk.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zet er even bij dat jij het verschrikkelijk vind...
Ik snap Bronson niet...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Deze is iets lastiger)
Wat is rare suiker?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag laatst nog iets over thee bij de keuringsdienst van waarden. Blijkt dus dat Lipton gewoon stukjes rare suiker in die theezakjes mietert.
Was een soort kauwgom, met een sucrose gehalte van 90% ofzo.quote:
In zwarte thee!?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was een soort kauwgom, met een sucrose gehalte van 90% ofzo.
Ik drink al maanden zwarte Lipton thee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
En dat zit blijkbaar in alle Lipton thee, of in ieder geval in de 'gewone' thee (waar die reclame van is) en in de groene thee.
Ja was best interessant. Ik drink allerlei soorten thee maar die rommel hoef ik er niet in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik drink al maanden zwarte Lipton thee.
Wat doet suiker überhaupt in thee?
Moet die aflevering maar eens gaan kijken!
Mijn thee (maar dan in dozen van 40)quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ook in deze, die in die reclame gepromoot wordt als 'gewone thee'.
[ afbeelding ]
Ajax heeft 92 minuten lang voetballes gekregen. Volledig weggespeeld, pijnlijk...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef dyonvbaal het volgende:
FF, ik heb de eerste helft gemist... maar wat is Ajax aan het doen...
Dat weet ik niet, maar je kunt het zien als je het zakje openmaakt. Zijn kleine bruine korrels, een soort caramel achtig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef drakin het volgende:
Zit dat er dan altijd al in? Ik heb die thee nog liggen, maar die is al wel oud omdat ik te weinig thee drink.
Sterkte, lemans.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Mijn thee (maar dan in dozen van 40)
![]()
![]()
![]()
Nee!!!!
Daar hebben ze niks over gezegd. Weet ook niet waar de overige 10% van die korrels uit bestaat, dat hebben ze ook niet gezegd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Lemans24 het volgende:
Ik gebruik minimaal twee van die zakjes per dag (vier koppen). Is het ongezond, volgens de KvW?
Maar dat was kinderspelquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jij heb @#% binnen no-time een 600% winst gemaakt op een bubble-asset, dat doe je ook nooit meer na in je leven!
Dit was mijn 20.000e post.quote:
Een liefdevolle toch?quote:
Ben je nog steeds verliefd Dyon.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Nog 1 potje fifa, en dan ga ik maar weer eens slapen...
Ja, maar zeer zeldzaam. Gebeurd de meeste mensen nooit in hun leven, 600% winst, op een substantieel bedrag.quote:
Rare vraag, maar ja... hoezo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds verliefd Dyon.
Oh, nee het is niet raar bedoeld, maar juist heel empatisch. Ik probeer me voor te stellen hoe je je voelt, fijn toch? (hoe je je voelt, niet dat ik me in je inleef)quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Rare vraag, maar ja... hoezo?
Haha. Misschien zit het niet in de jouwe.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef Lemans24 het volgende:
Ik proef niks zoets aan de bruine korrels...
Ja dat voelt inderdaad fijn jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, nee het is niet raar bedoeld, maar juist heel empatisch. Ik probeer me dat voor te stellen hoe je je voelt, fijn toch?
Wel apart gezicht eigenlijk, de inhoud van zo'n zakje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha. Misschien zit het niet in de jouwe.
Misschien zit het niet in de muntthee, dat heeft natuurlijk al een vrij sterke smaak dus dan hebben ze die extra smaakstof misschien niet nodig?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef drakin het volgende:
Ik kan ook niks vinden, heb groene mintthee en gewone zwarte thee(oude) opengemaakt, de laatste lijkt wat op die foto van lemans maar dan net wat kleiner gemaakt en ietsjes donkerder.
En dan denken dat er geen guns inzittenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef DragonFodder het volgende:
Stop,or my mom will shoot. De trailer was leuk, de film niet.
Hier zie ik het ook niet nee..quote:
Zat het ook in andere merken? Ik heb nog een kast vol thee, vooral fair trade dankzij een kerstpakket.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier zie ik het ook niet nee..
Zou wat zijn als het juist in fair trade zit!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Zat het ook in andere merken? Ik heb nog een kast vol thee, vooral fair trade dankzij een kerstpakket.
Dat weet ik niet. Ik heb zelf ook veel fair trade thee van oxfam, maar daar heb ik nog niks in gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Zat het ook in andere merken? Ik heb nog een kast vol thee, vooral fair trade dankzij een kerstpakket.
Fair trade blijkt tenslotte ook niet helemaal fair te zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als het juist in fair trade zit!
Ja, jij nog wat te delen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef DragonFodder het volgende:
Wat is dit, het libellemforum?
Het fotografieforum.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef DragonFodder het volgende:
Wat is dit, het libellemforum?
... good luck.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Good night...
Ik ben George Clooney niet...quote:
't is dat je het zegt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben George Clooney niet...
Eh, nee. Niks eigenlijk. Mijn leven is erg vanille momenteelquote:
Wel prima, relatieve rust. Alleen wel jammer drie paar van onze vrienden gaan scheiden.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wel prima, relatieve rust. Alleen wel jammer drie paar van onze vrienden gaan scheiden.
Toch jammer dat mensen eeuwig trouw zweren, om vervolgens achter te komen dat het toch teveel gevraagd is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dat is jammer ja.. 7 year itch? Nee zijn zeker al veel langer samen?
Een paar idd rond de 7, de anderen zitten op 10, 11 jaar. En allemaal kinderenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dat is jammer ja.. 7 year itch? Nee zijn zeker al veel langer samen?
Zou best kunnen kloppen ja.. Verdrietig hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Een paar idd rond de 7, de anderen zitten op 10, 11 jaar. En allemaal kinderen![]()
Volgens mij zijn kinderen helemaal niet goed voor je relatie...
Ik prijs me steeds gelukkiger in mijn situatie...quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Een paar idd rond de 7, de anderen zitten op 10, 11 jaar. En allemaal kinderen![]()
Ik heb anders een prima relatie met mijn kindquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het huwelijks is sowieso voor idioten en mensen die in sprookjes geloven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
Toch jammer dat mensen eeuwig trouw zweren, om vervolgens achter te komen dat het toch teveel gevraagd is.
Hoezo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het huwelijks is sowieso voor idioten en mensen die in sprookjes geloven.
Het is het mooiste wat me ooit is overkomenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zou alleen trouwen om mijn vrouw die dag van haar leven te gunnen, maar ik hoop stiekem dat de toekomstige moeder van mijn kinderen dat niet nodig heeft, en genoeg aan mij heeft om gelukkig te zijn. Maar dat is misschien een illusie?quote:
Overkomen? Won je de lotto met als prijs een huwelijk?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het is het mooiste wat me ooit is overkomen
En daarom worden ook steeds minder huwelijken afgesloten. Het krijgt steeds minder waarde als zóveel mensen voor een easy/hard escape kiezen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, zoveel mensen hoeven niet te trouwen. Het trekt mij ook niet zo, maar ik begrijp niet wat het te maken heeft met sprookjes en idioten. Als je niet gelooft in een langdurige relatie kun je net zo goed helemaal geen relatie aangaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zou alleen trouwen om mijn vrouw die dag van haar leven te gunnen, maar ik hoop stiekem dat de toekomstige moeder van mijn kinderen dat niet nodig heeft, en genoeg aan mij heeft om gelukkig te zijn. Maar dat is misschien een illusie?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Overkomen? Won je de lotto met als prijs een huwelijk?
Een huwelijk is voor mij niet per se inherent aan een langdurige relatie, dus ik snap de link die je legt niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Als je niet gelooft in een langdurige relatie kun je net zo goed helemaal geen relatie aangaan.
Geloof je daar echt in?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, zoveel mensen hoeven niet te trouwen. Het trekt mij ook niet zo, maar ik begrijp niet wat het te maken heeft met sprookjes en idioten. Als je niet gelooft in een langdurige relatie kun je net zo goed helemaal geen relatie aangaan.
Slaap lekker dragon.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ga slapen, naast mijn echtgenote. Welterusten schatjes! Allemaal een aai over de bol van ome Dragon.
Wat is er dan zo idioot aan een huwelijk? Of bedoel je gewoon de poespas van de trouwdag?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Een huwelijk is voor mij niet per se inherent aan een langdurige relatie, dus ik snap de link die je legt niet.
In langdurige relaties?quote:
Alles.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is er dan zo idioot aan een huwelijk?
Wat is daar voor nodig?quote:
Je legt er toch geen verantwoording voor af? Je verklaart het alleen, en ja dat is ook wel aanstellerig, maar ook wel leuk om je liefde en relatie te vieren met je familie en vrienden lijkt me.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Alles.
Dat je in het openbaar verantwoording aflegt om echt van iemand te houden, aanstellerig gedrag.
Ik bedoel meer in de zin van: Tegenwoordig zijn heel veel mensen vooral bezig met zichzelf. Ik ken mensen om me heen die 3x per jaar in een nieuwe relatie stappenquote:
Voor een succesvolle langdurige relatie? Daar heb ik geen antwoord op.quote:
Verliefd zijn is ook relatief.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de zin van: Tegenwoordig zijn heel veel mensen vooral bezig met zichzelf. Ik ken mensen om me heen die 3x per jaar in een nieuwe relatie stappen
Knap hoor, 3x per jaar verliefd worden. Tis mij nooit gelukt.
Ik ben ook tegen. Meerdere mensen in mijn vriendengroep oorspronkelijk ook, maar ze zijn toch gaan trouwen, ivm kinderen. Regelgeving is vreemd hoor, geregistreerd partnerschap is niet altijd voldoende...quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik dus ook, dat ik wel zal omslaan eenmaal het zover is. Dat is dus wat verliefdheid met je doet, je wordt er blind vanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef Lemans24 het volgende:
Meerdere mensen in mijn vriendengroep oorspronkelijk ook, maar ze zijn toch gaan trouwen, ivm kinderen.
Drie potentiele partners per jaar tegenkomen, lukt mij al niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de zin van: Tegenwoordig zijn heel veel mensen vooral bezig met zichzelf. Ik ken mensen om me heen die 3x per jaar in een nieuwe relatie stappen
Knap hoor, 3x per jaar verliefd worden. Tis mij nooit gelukt.
Nee, was voor sommigen echt ivm regelgeving. Hadden ze de keuze gehad, waren ze geregistreerd partner geworden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik dus ook, dat ik wel zal omslaan eenmaal het zover is. Dat is dus wat verliefdheid met je doet, je wordt er blind van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |