Geen ideequote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Maar zit dat eerste nummer ook in Shrek?
Met jou op een eiland?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Maar zit dat eerste nummer ook in Shrek?
Ik kan niet wachtenquote:
Dus?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:40 schreef Robby87 het volgende:
Jongens wat is dit voor gedoe.
Het is zaterdagavond for christ sake.
Had vanavond gekund, paar minuten, omdat we beiden in dezelfde stad zijn, in dezelfde straat zelfs. Met andere mensen erbij.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je nou al gedate met het tinder meisje, lemans? Of is er al iets gepland?
Ah ja, begrijpelijk. Beter een beetje de tijd nemen inderdaad, zo gehaast is niks lijkt me. Hou je ons wel op de hoogte?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Had vanavond gekund, paar minuten, omdat we beiden in dezelfde stad zijn, in dezelfde straat zelfs. Met andere mensen erbij.
We vonden dat een leuk idee, maar ook dat we het goed moeten doen, niet even tussendoor in de drukte. Dus een andere keer maar!
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:40 schreef Robby87 het volgende:
Jongens wat is dit voor gedoe.
Het is zaterdagavond for christ sake.
Njos, wat ben jij begripvol, dank je!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah ja, begrijpelijk. Beter een beetje de tijd nemen inderdaad, zo gehaast is niks lijkt me. Hou je ons wel op de hoogte?
Dat gevoel, dat we er te veel druk op leggen, had ik ook even. Maar een ongemakkelijke situatie (druk, staan, vrienden erbij) is niet de beste manier om te starten met iemand waar je al zoveel over weet, maar die je voor het eerst ziet. Een echte date is dan veel leuker.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:01 schreef Robby87 het volgende:
Jullie leggen er gelijk al lekker de druk op![]()
Heeft zijn ook zo'n lijstje?
Toch grappig dat zowel WA en telegram dan op de zelfde avond storingen hebben...quote:Op zondag 23 februari 2014 03:15 schreef Sands het volgende:
FB koopt WhatsApp en ineens vlucht iedereen naar Telegram
Power of the consumer.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:15 schreef Sands het volgende:
Grappig om in een vroeg stadium mee te beginnen. Niemand van mijn contacten had het nog, maar nu krijg ik meldingen als mensen het installeren. De detacheringsbureaus zijn de eersten...quote:Op zondag 23 februari 2014 03:15 schreef Sands het volgende:
Snowden heeft mensen bang gemaakt met dingen die we eigenlijk allemaal al wisten. En nu gaat iedereen in paniek oplossingen zoeken die "veilig" zijn...quote:Op zondag 23 februari 2014 11:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar de redenen erachter zijn zo slecht"ja het is veiliger" "het is tenminste niet van FB"
Waarom zijn dat slechte redenen?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar de redenen erachter zijn zo slecht"ja het is veiliger" "het is tenminste niet van FB"
Die ze zelf hebben bedacht en wat stiekem toch niet zo heel veilig is.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom zijn dat slechte redenen?
Voor zover ik heb begrepen is het veiliger omdat Telegram end-to-end encryptie gebruikt en WA niet. En wat is er mis met (principieel) niet mee willen werken met FB?
Ja dat weet ik, maakt ze dat minder betrouwbaar?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Die ze zelf hebben bedacht en wat stiekem toch niet zo heel veilig is.
Een van de oprichters is de oprichter van het Russische alternatief op FB.
Nee, maar het maakt ze ook niet betrouwbaarder dan FBquote:Op zondag 23 februari 2014 11:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maakt ze dat minder betrouwbaar?
En waarom stiekem niet zo veilig? Licht eens toe? Ik weet er niks van dus baseer me enkel op wat ik op internet lees.
En tja niemand is te vertrouwen of het nou de Russen zijn of de goud stelende Amerikanen.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:00 schreef Lemans24 het volgende:
Het is maar net wat de rest gebruikt, veiligheid boeit de massa niks.
En tja, onder Facebook komen we voorlopig niet uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |