Dat is een stijlkeuze.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Er mist een w in je onderschrift, robby.
Hm, mooi hoor. Worden de betreffende tetten nog omschreven door de voiceover? Of zoom je bruusk in?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, dat doen alleen schrijvers die niet vertrouwen op hun kwaliteiten. Dit script heeft dat niet nodig. Een enkel stel omhoog geduwde borsten is genoeg om een heel spel van lust en intrige te veroorzaken.
Mijn dank aan de vrouwtjes is groot (met grote tetten).
Het berust deel op waarheid, maar is het is mooi verpakt in de gedachtewereld van het hoofdpersonage.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee, die grote omhoog geduwde tetten.
Heel taalpuristisch gezien duwt nu haar schoot haar borsten omhoog.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:09 schreef Robby87 het volgende:
"Een dikke map ligt op haar schoot die haar borsten omhoog duwt bij het buigen."
Copyright Robby87, maar dat begrijp je.
Als het ooit verfilmd gaat worden zul je het wetenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:58 schreef drakin het volgende:
Staat er nog wat interessants in die map? En waarom een map, wie heeft er nou nog een map op schoot liggen?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef Sands het volgende:
Net bij de huisarts geweest en volgens hem heb ik de ergste acute middenooronsteking die hij in maanden had gezien.
Wat een geluk heb ik weer...
Hoe, in vredesnaam, loop je zoiets op, in Nederland!?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef Sands het volgende:
Net bij de huisarts geweest en volgens hem heb ik de ergste acute middenooronsteking die hij in maanden had gezien.
Wat een geluk heb ik weer...
Zijn oren moet wennen aan het drukverschil als hij eens een keer buiten is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hoe, in vredesnaam, loop je zoiets op, in Nederland!?
Ik heb de raarste verhalen gehoord in het (verre) buitenland, maar de ergste acute middenoorontsteking sinds maanden, in Nederland!?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Robby87 het volgende:
Zijn oren moet wennen aan het drukverschil als hij eens een keer buiten is.
Die mijn huisarts had gezienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hoe, in vredesnaam, loop je zoiets op, in Nederland!?
Ik heb de raarste verhalen gehoord in het (verre) buitenland, maar de ergste acute middenoorontsteking sinds maanden, in Nederland!?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zijn oren moet wennen aan het drukverschil als hij eens een keer buiten is.
Hij was blijkbaar al helemaal rood, dus morgen ben ik dood?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef wyccie het volgende:
Vleesetende bacterie. Eet zo je hele middenoor eruit.
Wanneer is de begrafenis?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:23 schreef Sands het volgende:
[..]
En dan jarenlang niet ziek geweest en dan is dit nu het einde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |