SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermatend geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Verzet je tegen Revoks en draag een adamskostuum! mecha niet inbegrepen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat voor kostuum om te dragen. Daar zit ik nog mee.
Eh... Liever toch een kek pak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Verzet je tegen Revoks en draag een adamskostuum! mecha niet inbegrepen.
[ afbeelding ]
Indien je uit Oekrane komt heb je het altijd warm in Udogawa, zelfs in bikini.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat voor kostuum om te dragen. Daar zit ik nog mee.
Mijn voorvaderen komen wellicht uit Oekrane...maar ik ga niet in een zwembroek rondkuieren. Toch wel iets met een gasmasker en een Panzerfaust.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Indien je uit Oekrane komt heb je het altijd warm in Udogawa, zelfs in bikini.
No Rustling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Van hem ga ik over mijn ademhaling nadenken.
Yu Yu Hakusho was beter. Reboot fucking when.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet niet wat ik van deze fase van Hunter x Hunter vind. Aan de ene kant schrijft Togashi zijn personages in een positie waar een-op-een Shounen gevechten zinloos zijn, maar aan de andere kant laat hij de personages er toch moedwillig voor kiezen om te vechten. En vanuit het perspectief van de schrijver en het publiek is dat misschien iets onvermijdelijks al dan niet de meest interessante keuze, maar het maakt het vrijwel onmogelijk het als iets anders dan een stuk fictie te zien omdat de personages zo ongelofelijk tegen hun eigen belang in handelen.
Overigens is Meleoron irritant. Van hem ga ik over mijn ademhaling nadenken.
Het vreemdste wat ik ooit heb gezien.quote:
Echt? Dit valt nog mee. Kijk anders Tokyo Gore Police eens.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het vreemdste wat ik ooit heb gezien.
Grappige bagger wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat een baggerfilm was dat.
Join de Zvezda cult!quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:41 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb zin om een anime te kijken en met jullie te discussiren enzo! Is er iets dat een aantal van jullie (of iedereen) momenteel volgt?
Wie wat nou?quote:
Die is al ouder toch? Denk niet dat ik dat makkelijk kan inhalen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
En Log Horizon is ook eentje die een aantal hier volgen.
Kiru ra Kiru heeft de grootste hype momenteel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:41 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb zin om een anime te kijken en met jullie te discussiren enzo! Is er iets dat een aantal van jullie (of iedereen) momenteel volgt?
http://myanimelist.net/an(...):_Bouryaku_no_Zvezdaquote:
Ja je begint met een aardige backlog ja. haaaaaaaaaaa.quote:[..]
Die is al ouder toch? Denk niet dat ik dat makkelijk kan inhalen.
HYPU RA HYPUquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kiru ra Kiru heeft de grootste hype momenteel.
Dit seizoen is wat magertjes wat dat betreft. Noragami en Space Dandy zijn in mijn bescheiden mening het beste van dit seizoen. Log Horizon en Kill La Kill zijn, bij vlagen, het beste wat er momenteel loopt. Zoals je aan de TT kunt zien is het zvezda plot een van de populairdere en meest besproken series in deze draad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die is al ouder toch? Denk niet dat ik dat makkelijk kan inhalen.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]Wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ik blijf het hilarisch vinden dat Google Gogol een intergalactisch keizerrijk is, verwikkeld in een intergalactische oorlog met Jaicrosoft en dat ze Dandy opsporen door middel van streetview en twitter.quote:
Yesquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik blijf het hilarisch vinden dat Google Gogol een intergalactisch keizerrijk is, verwikkeld in een intergalactische oorlog met Jaicrosoft en dat ze Dandy opsporen door middel van streetview en twitter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Wat? De brutaliteit!quote:
steinsgatequote:Op woensdag 19 februari 2014 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is Steins;Gate all over again.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niks mis met Steins;Gate. Geweldige anime.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Het is zeer diep, vooral Makishima. Je laat pas echt je intellect zien door te strooien met literaire citaten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:46 schreef Jiang153 het volgende:
Is psycho pass goed? zo ja, zit er actie in?
Haha, dat lijkt me leuk om te zien.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:59 schreef Arashimashou het volgende:
Plebsers alsjeblieft, Steins;Gate is goed. Op Tsunacon waren er overigens een Hououin Kyouma en Makise Kurisu aanwezig.
Nou ja, het balletje gaat pas aan het rollen na een aflevering of 12, kan me voorstellen dat er mensen zijn die voor die tijd afhaken. Verder zijn er natuurlijk altijd chronische azijnpissers.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me leuk om te zien.
En inderdaad. Ik kan me niet voorstellen wat mensen zo slecht vinden aan Steins;Gate.
geweldig? nah.. daar start hij veel te traag voorquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
Yes, eindelijk verzonden. Duurt een paar maanden maar dan heb je ook wat
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wanneer ze binnen komen, had er ook eentje voor m'n zusje besteld als cadeautje.
Het begin was prima hoor. En een goede introductie voor de personages.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
geweldig? nah.. daar start hij veel te traag voor
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
BD's van wing zijn uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien moet ik ook maar een paar foto's van mijn beeldjes maken...quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
Yes, eindelijk verzonden. Duurt een paar maanden maar dan heb je ook wat
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wanneer ze binnen komen, had er ook eentje voor m'n zusje besteld als cadeautje.
Tsja. Toen werd die heel spannend en kwam er een flinke omslag in sfeer. Maar echt saai kun je < 12 niet noemen. Wat verwachten mensen dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, het balletje gaat pas aan het rollen na een aflevering of 12, kan me voorstellen dat er mensen zijn die voor die tijd afhaken. Verder zijn er natuurlijk altijd chronische azijnpissers.
Om de zoveeltijdse herinnering dat ik schijnbaar een van de weinigen ben die Steins; Gate beter vond als komedie dan als dramatische science-fiction thriller, en dermate het begin even goed zo niet beter vond dan het middenstuk of het slot.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
geweldig? nah.. daar start hij veel te traag voor
Ik weet niet precies hoe het zit, maar was het origineel niet 4:3? Net als Wing?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nieuwe gundam 08th episode is veeeeet
de BD release van 08th ziet er ook erg goed uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, alleen deze 4 screens zijn van een nieuwe episode die bij de blu ray van 08th MS team zit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het zit, maar was het origineel niet 4:3? Net als Wing?
De rest van de episodes zijn wel 4:3 toch? Kan er slecht tegen als er wordt uitgerekt of gecropped.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Klopt, alleen deze 4 screens zijn van een nieuwe episode die bij de blu ray van 08th MS team zit.
Moet wel zeggen dat Sunrise mooi werk aflevert met de gundam blu rays,
Zekers,oude eps izjn in 4:3quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De rest van de episodes zijn wel 4:3 toch? Kan er slecht tegen als er wordt uitgerekt of gecropped.
Mijn vriendin heeft NGE ook al bijna afgekeken trouwens. Episode 20 nu.
SPOILER: chuu227Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The moe, it burns...
SPOILER: lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Getting there, getting there. Morgen nog een laagje filler en dan wr schuren.🐙
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
2,5mm installatiedraad kun je echt overal voor gebruikenSPOILER: lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Getting there, getting there. Morgen nog een laagje filler en dan wr schuren.
zwaard ziet er vet uit/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Yes, hendig sjiek spul om op rol van 100 meter te hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
2,5mm installatiedraad kun je echt overal voor gebruiken
zwaard ziet er vet uit
[Gamako Intensifies]quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, hendig sjiek spul om op rol van 100 meter te hebben![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het prachtig hoe het steeds en steeds meer canon wordt nadat ze door de community geshipt zijnquote:
Ze zijn geboren OTP.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig hoe het steeds en steeds meer canon wordt nadat ze door de community geshipt zijn
Vraag me af of ze dat er later pas in hebben gewerkt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:09 schreef Arashimashou het volgende:
SPOILER: chuu227Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The moe, it burns...
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
misschien weer tijd em opnieuw te kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
BD's van wing zijn uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er ook aan te denken om hem weer opnieuw te kijken als BD dan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien weer tijd em opnieuw te kijken
de enige gundam die ik af heb gekeken.. en mij ook mee heb vermaakt
SPOILER: DTROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OW THE EDGEHelemaal super.
Gundam 00 is ook een aanrader. Heb je die al geprobeerd?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien weer tijd em opnieuw te kijken
de enige gundam die ik af heb gekeken.. en mij ook mee heb vermaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat muziek.
heb hem wel liggen (en op basis van eerder advies op to watch list staan), maar iets weerhoudt mij ervan hem te gaan kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gundam 00 is ook een aanrader. Heb je die al geprobeerd?
Geen jet boosters en een twinbusterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
heb hem wel liggen (en op basis van eerder advies op to watch list staan), maar iets weerhoudt mij ervan hem te gaan kijken
wel geprobeerd, maar vond het niet zo en dus niet afgekeken...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geen jet boosters en een twinbuster
had ook eerst dat ik 00 niet wou kijken maar tis best een goede serie.
heb je overigens ook de oudere gundams gekeken zoals 0083?
oh gutquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
en ik begonnen met het rewatchen van Wing
wel gedubt
amerikaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://en.rocketnews24.co(...)ese-travel-pamphlet/
Onwetende Japanners, even erg als VS volk.
vending machine voor een auto?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://en.rocketnews24.co(...)ese-travel-pamphlet/
Onwetende Japanners, even erg als VS volk.
Wie?Ik??quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
amerika
you can make mistakes and fail and it doesnt matter
lol hier vlieg je er gelijk uit.
weet ik niet nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
vending machine voor een auto?(anders alsnog een leuke fotoshop)
Het beste daar aan is natuurlijk dat je bewust fouten kunt maken die indirect in je eigen voordeel uitkomen en daarna weer opnieuw kunt beginnen. Als je in Nederland duidelijk kunt maken dat je de fout die je maakte niet opzettelijk maakte heb je ook wel een redelijke kans niet om voorgespiegeld te krijgen dat je of incompetent of bewust subversief bent en dusdanig ongeschikt om X voort te zetten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
amerika
you can make mistakes and fail and it doesnt matter
lol hier vlieg je er gelijk uit.
SPOILER: niet veilig voor je werkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
dat weet je nooit...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
fokken op het werk
dar ben je niet voor aangenomen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
🐙
http://www.shifteast.com/(...)-machine-in-shibuya/quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
vending machine voor een auto?(anders alsnog een leuke fotoshop)
dat is weer jammer.. ik zou een letterlijke auto vending machine wel tof vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.shifteast.com/(...)-machine-in-shibuya/
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hopelijk dood Yato Yukine, Want Nora is beter
[ afbeelding ]
Is beter dan een week moeten wachten op noragami subsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Al een dag wachten op de sakura trick sub
Beter dat dan een crimineel te zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Yukine is een kuise boytoy Nora is een hoer en een slet.
Inderdaad. Ik vermoed dat de submonkey's zijn overleden aan een spontane hersenischemie, veroorzaakt door bloedverlies via de neusgaten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Al een dag wachten op de sakura trick sub
Aldus Mezashite.quote:Just so you all know, Sakura Trick will be delayed this week, as I just got all of my wisdom teeth removed at once and am sort of in recovery. Hopefully it’ll only be a day late.
whehequote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vermoed dat de submonkey's zijn overleden aan een spontane hersenischemie, veroorzaakt door bloedverlies via de neusgaten.
Rossiu is wel de vader van Satsuki he!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
"Oh ja ik was nog niet klaar met Gurren Lagann, even verder kijken."
*start aflevering 18 op*
ROSSIU gore klootzak!
Wut.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Rossiu is wel de vader van Satsuki he!
Gurren Lagann in het Japans kijken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Rossiu is wel de vader van Satsuki he!
De laatste 14 seconden van de aflevering.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[Underwater-Vivid] Nagi no Asukara - 20 (720p) [8AA5E60A].m
wtfquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De laatste 14 seconden van de aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:02 schreef Qunix het volgende:
http://en.rocketnews24.co(...)will-blow-your-mind/
Gevolgd door twee plaatjes van meisjes die sneakers dragen.quote:Do survival games hurt? Don't wear sneakers.
Hoe is dit seksisme en niet een willekeurige vraag?quote:I wonder if they started because of their boyfriends..
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:18 schreef Xaryna het volgende:
Zo, na zorgvuldige overwegingen ga ik zometeen beginnen aan Zvezda dinges.
Zegt de persoon met Tsutsutsutsutsutsutsutsutsukakushi Tsukiko.quote:
You're in for a wild ride.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:18 schreef Xaryna het volgende:
Zo, na zorgvuldige overwegingen ga ik zometeen beginnen aan Zvezda dinges.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
De laatste episode vond ik zelf het bestequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja echt, die ep was tof![]()
Rook zelf maar dat was hilarisch
Tsukiko is puur.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zegt de persoon met Tsutsutsutsutsutsutsutsutsukakushi Tsukiko.
Zeven minuten gezien en ik wil haar nu al dood hebben.quote:
En loli.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tsukiko is puur.
[ afbeelding ]
Mwah, episode 1 wordt meestal beschouwd als de minste.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:17 schreef Xaryna het volgende:
Wat de fuck is deze anime
Gaat echt nergens over, weet niet of het wat voor mij is
Drivers eens opnieuw installeren en rebooten zonder toetsenboord erin.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:22 schreef mschol het volgende:
Voor de mensen die nog even een technisch vraagstuk willen oplossen DIG / toetsenbord(en) werken niet meer?
nee,quote:
Je kan het altijd nog laten vallen ten gunste van (n)iets anders.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:17 schreef Xaryna het volgende:
Wat de fuck is deze anime
Gaat echt nergens over, weet niet of het wat voor mij is
Ik vond de Udo aflevering het minste, daarna de aflevering met de rokers en de eerste kan ik me niet eens meer herinneren. O wacht dat was die met de Kaiju, nee die was ook niet erg goed.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mwah, episode 1 wordt meestal beschouwd als de minste.
Maar elke aflevering is een udo aflevering...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog laten vallen ten gunste van (n)iets anders.
[..]
Ik vond de Udo aflevering het minste, daarna de aflevering met de rokers en de eerste kan ik me niet eens meer herinneren. O wacht dat was die met de Kaiju, nee die was ook niet erg goed.
die 2 zijn wel lekker bezig in S2....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Chu22 opgepikt nu bij ep 5
[ afbeelding ]
Minstens 95% van dit seizoen bestaat uit keiharde Yuriquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
die 2 zijn wel lekker bezig in S2....
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Minstens 95% van dit seizoen bestaat uit keiharde Yuri
Ik keek het eerste seizoen voor de romance tussen Rika en Dark Flame Master en ben dus lichtelijk teleurgesteld.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Minstens 95% van dit seizoen bestaat uit keiharde Yuri
Ik zou het niet weten. Want na de vierde aflevering gestopt enzo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar elke aflevering is een udo aflevering...
My udo readings have exceeded the seventh dimension!quote:Op zondag 23 februari 2014 00:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Want na de vierde aflevering gestopt enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik denk, hoop en verwacht dat ze dood gaat eer ze de Hikari wint. Hikari wint de Manaka of anders wint Chisaki de Hikari. Dat eerste speelt Chisaki in de klamme bezweette handen van Kaname en Tsublabla en dat tweede cumuleert hopelijk in een NICE BOAT.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zal ze de Hikari winnen?
[ afbeelding ]
Hoe wilt miuna doodgaanquote:Op zondag 23 februari 2014 01:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik denk, hoop en verwacht dat ze dood gaat eer ze de Hikari wint. Hikari wint de Manaka of anders wint Chisaki de Hikari. Dat eerste speelt Chisaki in de klamme bezweette handen van Kaname en Tsublabla en dat tweede cumuleert hopelijk in een NICE BOAT.
Fix'd.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
Gurren Lagann, op naar afl 24. Benieuwd hoeveel gestoorder dit nog kan worden.
Hmm, ziet er prima uit. Al zie ik niet meteen series die er uitspringen... Ik zie de reacties na episode 1 wel en begin dan met kijken.quote:
Uhuhquote:Op zondag 23 februari 2014 20:19 schreef Kyubey het volgende:
Oh shit, Space Dandy heeft maar 13 episodes
Ik zie al bij drie series NEET in de beschrijving staan.quote:
Oe, welke? Voor mij springt er niet zo heel veel uit buiten het gedroomde vervolg op Mushishi.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef Xaryna het volgende:
Daar zitten een paar bij die me aanspreken! Ik wacht daar wel op.
Dat inderdaad. Maar QT maakt alles goed.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Wat vond je van de aflevering van deze week? Hij was wel leuk maar ik weet niet, voelde een beetje hak op de tak.
QT is tof.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Maar QT maakt alles goed.
Wij hebben een andere smaak endezo!quote:Op zondag 23 februari 2014 20:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Oe, welke? Voor mij springt er niet zo heel veel uit buiten het gedroomde vervolg op Mushishi.
De eerst vier ga ik waarschijnlijk ook proberen. De vijfde niet omdat ik Bakuman niet zo vond.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:59 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wij hebben een andere smaak endezo!
Maar deze wil ik gaan proberen:
Ryuugajou Nanana no Maizoukin
Gokukoku no Brynhildr
Mekaku City Actors
Bokura wa Minna Kawaisou (ik hoop dat het shounen ai is)
Mangaka-san to Assistent-san to
En natuurlijk de Sekai-ichi Hatsukoi OVA en film.
Shotgun approach gespot.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:37 schreef Arashimashou het volgende:
Alles wat geen vervolg is proberen.
Don't tell me what to do nikker.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Overigens iedereen die Mushishi nog niet gezien heeft MOET dat doen.
Damn, son. Ik vond van mezelf dat ik al redelijk druk was met 7.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik volg nu 16 series van dit seizoen, plus Kill la Kill
Wat?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
25 series die momenteel op tv zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat volg jij dit seizoen dan.
Sasuga Dakgoot.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
25 series die momenteel op tv zijn.
Alleen de mappen tellen mapje archiveren telt niet mee
[ afbeelding ]
bijna 2 gig aan anime afleveringen groot vindenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moet stoppen met anime mang, harde schijf raakt vol externe ook met al die series
k-on is alleen al fucking huge
[ afbeelding ]
dit zijn plaatjes en gifsquote:Op zondag 23 februari 2014 23:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
bijna 2 gig aan anime afleveringen groot vinden
Staat op mijn lijstje.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wajoo robin kijkt weer animequote:
Jammerquote:Op maandag 24 februari 2014 11:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Een 3 voor mijn examen rekenen gehaald![]()
[..]
Wajoo robin kijkt weer anime
Triple posting like a bausquote:
Matig eigenlijk...quote:
Een hoop niet van dit seizoen...quote:Op zondag 23 februari 2014 23:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
25 series die momenteel op tv zijn.
Alleen de mappen tellen mapje archiveren telt niet mee
[ afbeelding ]
topkekquote:Op maandag 24 februari 2014 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
The English of London!
[ afbeelding ]
whehehehehe
dit is pas een cockquote:
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
dit is pas een cockWaarom altijd zo'n toon wat Azusa betreft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Omdat Azusa slechste keion is.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom altijd zo'n toon wat Azusa betreft?
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Omdat Azusa slechste keion is.Omdat Azusa in werkelijkheid de beste k-on isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fixedquote:Op maandag 24 februari 2014 13:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Omdat AzusaMugi in werkelijkheid de beste k-on is
Nope.quote:
Nu is het fixed.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Omdat k-on moeshit is en gewoon dikke baggermeuk is
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Nu is het fixed.
Zal ik Evangelion helemaal opnieuw kijken? Is al weer 5 of 6 jaar geleden en heb nog geen een van de drie rebuild films gezien.
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Toto's tetten > dat.
[ afbeelding ]
En nu ga ik sporten.
Nieuwe tt = Toto's tetten!quote:Op maandag 24 februari 2014 14:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Toto's tetten > dat.
[ afbeelding ]
En nu ga ik sporten.
Die cosplayquote:Op maandag 24 februari 2014 17:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nieuwe tt = Toto's tetten!
TV / Het grote Anime/Manga topic deel 21! Over de tieten in Tokko
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Nu is het fixed.
Zal ik Evangelion helemaal opnieuw kijken? Is al weer 5 of 6 jaar geleden en heb nog geen een van de drie rebuild films gezien.
Je kunt toch sowieso zelf dingen op je creditcard en pinpas laten drukken?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:54 schreef Xaryna het volgende:
http://www.crunchyroll.co(...)ack-butler-visa-card
[ afbeelding ]
Ik wil 'm!
quote:
Baas.quote:
Neem hem. Bij de meeste banken/debetkaarten kun je er voor kiezen een afbeelding van het internet op een nieuwe kaart te krijgen. Ikzelf heb Hououin Kyouma op mijn SNS-pas.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:54 schreef Xaryna het volgende:
http://www.crunchyroll.co(...)ack-butler-visa-card
[ afbeelding ]
Ik wil 'm!
...quote:Op maandag 24 februari 2014 20:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
bijgesneden en ik meen gecropped.
Ze bereiken hetzelfde door middel van een andere methode.quote:
Ja, het n is Engels en het ander is Nederlands.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze bereiken hetzelfde door middel van een andere methode.
Ok. Hoe heette het ookalweer als je de lengte en of breedte van een afbeelding aanpast? Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, het n is Engels en het ander is Nederlands.
Resizenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ok. Hoe heette het ookalweer als je de lengte en of breedte van een afbeelding aanpast? Dat bedoelde ik.
Nee dus.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
Zo, even kijken of de MC van Witch Craft Works al een ziel heeft.
Zijn character-defining moment deze aflevering was... ehh... niets doen en wachten tot Kagari uit de lucht kwam vallen.quote:
Bij mij wel :pquote:Op maandag 24 februari 2014 22:33 schreef robin007bond het volgende:
Zou de toegenomen interesse in anime komen door de behoefte aan meer escapisme?
Hmm, nah.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:33 schreef robin007bond het volgende:
Zou de toegenomen interesse in anime komen door de behoefte aan meer escapisme?
Balen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Bij mij wel :p
Werkloos thuis, solliciteer me suf, werk aan mijn portfolio, maar verveel me echt te pletter zo
Dat is het bij mij nou ook weer niet, maar het is wel leuk om even te verdwalen in verhalen waarbij je je speciaal kan voelen, met helden en mensen die om de hoofdpersoon geven enzo, Klinkt wel sneu zo, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen.Veel succes!
Ik denk dat mensen tegenwoordig zo veel entertainment hebben dat ze haast niet meer tijd hebben om rationeel te denken over hoe slecht het leven soms is. En anime is natuurlijk de beste escapisme! Vooral omdat het niet echt doet denken aan realiteit. Je hoeft niet eens echte mensen te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |