SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermatend geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Verzet je tegen Revoks en draag een adamskostuum! mecha niet inbegrepen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat voor kostuum om te dragen. Daar zit ik nog mee.
Eh... Liever toch een kek pak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Verzet je tegen Revoks en draag een adamskostuum! mecha niet inbegrepen.
[ afbeelding ]
Indien je uit Oekraïne komt heb je het altijd warm in Udogawa, zelfs in bikini.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat voor kostuum om te dragen. Daar zit ik nog mee.
Mijn voorvaderen komen wellicht uit Oekraïne...maar ik ga niet in een zwembroek rondkuieren. Toch wel iets met een gasmasker en een Panzerfaust.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Indien je uit Oekraïne komt heb je het altijd warm in Udogawa, zelfs in bikini.
No Rustling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Van hem ga ik over mijn ademhaling nadenken.
Yu Yu Hakusho was beter. Reboot fucking when.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet niet wat ik van deze fase van Hunter x Hunter vind. Aan de ene kant schrijft Togashi zijn personages in een positie waar een-op-een Shounen gevechten zinloos zijn, maar aan de andere kant laat hij de personages er toch moedwillig voor kiezen om te vechten. En vanuit het perspectief van de schrijver en het publiek is dat misschien iets onvermijdelijks al dan niet de meest interessante keuze, maar het maakt het vrijwel onmogelijk het als iets anders dan een stuk fictie te zien omdat de personages zo ongelofelijk tegen hun eigen belang in handelen.
Overigens is Meleoron irritant. Van hem ga ik over mijn ademhaling nadenken.
Het vreemdste wat ik ooit heb gezien.quote:
Echt? Dit valt nog mee. Kijk anders Tokyo Gore Police eens.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het vreemdste wat ik ooit heb gezien.
Grappige bagger wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat een baggerfilm was dat.
Join de Zvezda cult!quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:41 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb zin om een anime te kijken en met jullie te discussiëren enzo! Is er iets dat een aantal van jullie (of iedereen) momenteel volgt?
Wie wat nou?quote:
Die is al ouder toch? Denk niet dat ik dat makkelijk kan inhalen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
En Log Horizon is ook eentje die een aantal hier volgen.
Kiru ra Kiru heeft de grootste hype momenteel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:41 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb zin om een anime te kijken en met jullie te discussiëren enzo! Is er iets dat een aantal van jullie (of iedereen) momenteel volgt?
http://myanimelist.net/an(...):_Bouryaku_no_Zvezdaquote:
Ja je begint met een aardige backlog ja. haaaaaaaaaaa.quote:[..]
Die is al ouder toch? Denk niet dat ik dat makkelijk kan inhalen.
HYPU RA HYPUquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kiru ra Kiru heeft de grootste hype momenteel.
Dit seizoen is wat magertjes wat dat betreft. Noragami en Space Dandy zijn in mijn bescheiden mening het beste van dit seizoen. Log Horizon en Kill La Kill zijn, bij vlagen, het beste wat er momenteel loopt. Zoals je aan de TT kunt zien is het zvezda plot een van de populairdere en meest besproken series in deze draad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die is al ouder toch? Denk niet dat ik dat makkelijk kan inhalen.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]Wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ik blijf het hilarisch vinden dat Google Gogol een intergalactisch keizerrijk is, verwikkeld in een intergalactische oorlog met Jaicrosoft en dat ze Dandy opsporen door middel van streetview en twitter.quote:
Yesquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik blijf het hilarisch vinden dat Google Gogol een intergalactisch keizerrijk is, verwikkeld in een intergalactische oorlog met Jaicrosoft en dat ze Dandy opsporen door middel van streetview en twitter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Wat? De brutaliteit!quote:
steinsgatequote:Op woensdag 19 februari 2014 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is Steins;Gate all over again.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niks mis met Steins;Gate. Geweldige anime.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Het is zeer diep, vooral Makishima. Je laat pas echt je intellect zien door te strooien met literaire citaten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:46 schreef Jiang153 het volgende:
Is psycho pass goed? zo ja, zit er actie in?
Haha, dat lijkt me leuk om te zien.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:59 schreef Arashimashou het volgende:
Plebsers alsjeblieft, Steins;Gate is goed. Op Tsunacon waren er overigens een Hououin Kyouma en Makise Kurisu aanwezig.
Nou ja, het balletje gaat pas aan het rollen na een aflevering of 12, kan me voorstellen dat er mensen zijn die voor die tijd afhaken. Verder zijn er natuurlijk altijd chronische azijnpissers.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me leuk om te zien.
En inderdaad. Ik kan me niet voorstellen wat mensen zo slecht vinden aan Steins;Gate.
geweldig? nah.. daar start hij veel te traag voorquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
Yes, eindelijk verzonden. Duurt een paar maanden maar dan heb je ook wat
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wanneer ze binnen komen, had er ook eentje voor m'n zusje besteld als cadeautje.
Het begin was prima hoor. En een goede introductie voor de personages.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
geweldig? nah.. daar start hij veel te traag voor
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
BD's van wing zijn uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien moet ik ook maar een paar foto's van mijn beeldjes maken...quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
Yes, eindelijk verzonden. Duurt een paar maanden maar dan heb je ook wat
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wanneer ze binnen komen, had er ook eentje voor m'n zusje besteld als cadeautje.
Tsja. Toen werd die heel spannend en kwam er een flinke omslag in sfeer. Maar echt saai kun je < 12 niet noemen. Wat verwachten mensen dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, het balletje gaat pas aan het rollen na een aflevering of 12, kan me voorstellen dat er mensen zijn die voor die tijd afhaken. Verder zijn er natuurlijk altijd chronische azijnpissers.
Om de zoveeltijdse herinnering dat ik schijnbaar een van de weinigen ben die Steins; Gate beter vond als komedie dan als dramatische science-fiction thriller, en dermate het begin even goed zo niet beter vond dan het middenstuk of het slot.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
geweldig? nah.. daar start hij veel te traag voor
Ik weet niet precies hoe het zit, maar was het origineel niet 4:3? Net als Wing?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nieuwe gundam 08th episode is veeeeet
de BD release van 08th ziet er ook erg goed uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, alleen deze 4 screens zijn van een nieuwe episode die bij de blu ray van 08th MS team zit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het zit, maar was het origineel niet 4:3? Net als Wing?
De rest van de episodes zijn wel 4:3 toch? Kan er slecht tegen als er wordt uitgerekt of gecropped.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Klopt, alleen deze 4 screens zijn van een nieuwe episode die bij de blu ray van 08th MS team zit.
Moet wel zeggen dat Sunrise mooi werk aflevert met de gundam blu rays,
Zekers,oude eps izjn in 4:3quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De rest van de episodes zijn wel 4:3 toch? Kan er slecht tegen als er wordt uitgerekt of gecropped.
Mijn vriendin heeft NGE ook al bijna afgekeken trouwens. Episode 20 nu.
SPOILER: chuu227Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The moe, it burns...
SPOILER: lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Getting there, getting there. Morgen nog een laagje filler en dan wéér schuren.🐙
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
2,5mm installatiedraad kun je echt overal voor gebruikenSPOILER: lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Getting there, getting there. Morgen nog een laagje filler en dan wéér schuren.
zwaard ziet er vet uit/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |