Ik mis hoembertowquote:
Ja de overgangen zijn goed gelukt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind vooral de overgangen erg mooi
Chapeau
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geef de site de schuld
[ afbeelding ]
Haha, die blijft mooi.quote:
Dit gifje voelde als een avondje hosselen in Thailand.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor het eerst in al die tijd op FOK! is Grifte sprakeloos, dan heb ik toch wat goed gedaan.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef handboek het volgende:
Hoe heet dat liedje dat ze net in de rust zongen: naaa naaa naaa nanananaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
hey jude ofzoiets?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef handboek het volgende:
Hoe heet dat liedje dat ze net in de rust zongen: naaa naaa naaa nanananaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
Complimenten voor de moeite sowiesoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja de overgangen zijn goed gelukt.
Tijdsduur van de plaatjes niet helemaal.
En ze lijken ook niet allemaal hetzelfde formaat te hebben.
Dat is optisch bedrogquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
En ze lijken ook niet allemaal hetzelfde formaat te hebben.
Ik had strikte eisen waar ik aan moest voldoen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit gifje voelde als een avondje hosselen in Thailand.
life is lifequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef handboek het volgende:
En die heb je helemaal waargemaaktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had strikte eisen waar ik aan moest voldoen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |