Meer drinken.quote:
wir sind die bestenquote:
hallo meneer albaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geef de site de schuld
[ afbeelding ]
Barcelona zou iets meer van Bayern moeten hebben.. iets minder combineren maar sneller een voorzet of dieptebal. Helaas hebben ze hier de spitsen (lengte) niet voorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef Hathor het volgende:
Was even vergeten wat een saai kutvoetbal Barcelona eigenlijk speelt, en maar breien breien en nog eens breien zonder dat het ook daadwerkelijk ergens naar toe gaat. Je zou toch denken dat ze na dat pak slaag van Bayern een tactiekswijziging zouden doorvoeren, maar daar zijn deze dames blijkbaar niet toe in staat. Dat word dus weer niks dit jaar.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
idd wat een matige voetballerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:48 schreef S0nic het volgende:
Die Messi kan er ook niet veel van zeg.
Ja....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kwajongen ben je ook, Johannes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind vooral de overgangen erg mooiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speciaal voor Karina extra veel Zlatan
kloptquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:48 schreef S0nic het volgende:
Die Messi kan er ook niet veel van zeg.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:48 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Barcelona zou iets meer van Bayern moeten hebben.. iets minder combineren maar sneller een voorzet of dieptebal. Helaas hebben ze hier de spitsen (lengte) niet voor
Zelfs een schot van buiten de 16 is blijkbaar al te veel gevraagd, ik schrok me dan ook wezenloos toen Xavi het een keer probeerde in de eerste helft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:48 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Barcelona zou iets meer van Bayern moeten hebben.. iets minder combineren maar sneller een voorzet of dieptebal. Helaas hebben ze hier de spitsen (lengte) niet voor
Ik mis hoembertowquote:
Ja de overgangen zijn goed gelukt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind vooral de overgangen erg mooi
Chapeau
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, die blijft mooi.quote:
Dit gifje voelde als een avondje hosselen in Thailand.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor het eerst in al die tijd op FOK! is Grifte sprakeloos, dan heb ik toch wat goed gedaan.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef handboek het volgende:
Hoe heet dat liedje dat ze net in de rust zongen: naaa naaa naaa nanananaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
hey jude ofzoiets?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef handboek het volgende:
Hoe heet dat liedje dat ze net in de rust zongen: naaa naaa naaa nanananaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
Complimenten voor de moeite sowiesoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja de overgangen zijn goed gelukt.
Tijdsduur van de plaatjes niet helemaal.
En ze lijken ook niet allemaal hetzelfde formaat te hebben.
Dat is optisch bedrogquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
En ze lijken ook niet allemaal hetzelfde formaat te hebben.
Ik had strikte eisen waar ik aan moest voldoen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit gifje voelde als een avondje hosselen in Thailand.
life is lifequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef handboek het volgende:
En die heb je helemaal waargemaaktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had strikte eisen waar ik aan moest voldoen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |