Leuk maar niet hierquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet echt nee. Ik ga chips pakken. Al heeft dat er verder niks mee te maken.
Nee, dat is capuchon_jongere.quote:
leuke constatering van jequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Afbreken van een aanval en dat is natuurlijk geel, terechte kaart dus.
Weet je wat er wel wat mee te maken heeft? J. Albaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet echt nee. Ik ga chips pakken. Al heeft dat er verder niks mee te maken.
Oh god heb je hem net nu ik rustig wilde gaan zitten etenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je wat er wel wat mee te maken heeft? J. Alba
Ik bewaar het wel voor in de rust.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god heb je hem net nu ik rustig wilde gaan zitten eten
Dat is lief van je. Tot straks danquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bewaar het wel voor in de rust.
De keeper heeft geen helmpje op dus helaasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:11 schreef wolfrolf het volgende:
Als barca nou even scoort dan telt dat doelpunt dubbel
omdat er nog geen uitdoelpunten gemaakt zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
levensgevaarlijk al die hoge ballen bij valdes
waarom heeft hij geen helm op?
Leek me grappig, maar alleen Gramulanion snapt hemquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat moet jij met een Lelbron UI?
Ik denk dat Gramulanion als enige moest lachenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leek me grappig, maar alleen Gramulanion snapt hem
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat Gramulanion als enige moest lachen
of misschien helemaal nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat Gramulanion als enige moest lachen
Doe die met Nicki Minaj anders nog eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Weer 2 minuten van m'n leven vergooid.
Ok.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe die met Nicki Minaj anders nog eens.
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef Kamikazie het volgende:
Kan iemand Arno Vermeulen een nekschot geven?
Ik zag het ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |