SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat grappigquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Weet niet of ze dat bij Unibet hebben, nooit gezien iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt ingewikkelder dan het is![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef hafcfan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Even lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]Ah ik snap hem. Beetje extra moeilijkheid als het ware.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt ingewikkelder dan het is
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:50 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Erg vlug man, mijn respect heb jequote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]Niet gezien, alleen de score staat op m'n tweede schermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gebruik het alleen als ik verwacht dat een team met veel goals verschil gaat winnen, dan zet ik op -1.5 of -2 ofzo inquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik snap hem. Beetje extra moeilijkheid als het ware.
Altijd over mijn nationaliteit sprekenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Belgen moeten geklapt worden
Als je zoveel geld tot je beschikking hebt, is het eigenlijk van de zotte dat je zo'n matige speler opstelt en zelfs kooptquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:50 schreef Grifte het volgende:
Die Demichelis is zo bagger, dat die nog op zo'n niveau acteert.
quote:
bek dicht dutrouxquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Altijd over mijn nationaliteit spreken
ik zit te trollenquote:
kompanygodquote:
Hij is toevallig een Belg, een landgenoot van mequote:
Ik ook als er een vrouwke aan m'n bal komt hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno krijgt een snelle hartslag als Messi in de 16 aan de bal komt.
Voor wie ben je in Spanje?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit wel echt allebei gewoon kutclubs
Liever Barcelona dan Manchester City.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Realquote:
Jij bent ook kut, zeggen we ook niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat heb ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever Barcelona dan Manchester City.
Hoor wie het zegtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij bent ook kut, zeggen we ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |