quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:39 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat Van Zetten dit jaar het Songfestival moet becommentariseren.
Internationale bekendheid en allesquote:
Het is Smålandquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:40 schreef Redefine het volgende:
Ze is verdwenen. Even laten omroepen dat iemand haar ophaalt in Smalland.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:40 schreef Redefine het volgende:
Weet ik, maar ik was te lui om de code op te zoeken voor die letter.quote:
15, 15.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:41 schreef exile79 het volgende:
Godver, zijn nou gewoon álle Russische dames lekker?
Alt GR + Wquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik was te lui om de code op te zoeken voor die letter.
De shorttracksters waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:41 schreef exile79 het volgende:
Godver, zijn nou gewoon álle Russische dames lekker?
Men wil graag een relletje creëren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:42 schreef danos het volgende:
Waarom wordt er zo overdreven gedaan over de Grootse verliezer Kramer, hij feliciteert de winnaar, dat is toch doodnormaal?
A inhouden, krijg je een menuutje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik was te lui om de code op te zoeken voor die letter.
Als ik op mijn smartphone zat wel jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
A inhouden, krijg je een menuutje.
Worden die grapjes hier nou ook al gemaakt? In het 10 km topic vanmiddag óok al.quote:
Oordeel zelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
De shorttracksters waarschijnlijk niet.
Ik ga over 14-18 seconden ook maar even schakelen naar voetbal. Op de PC natuurlijk zodat ik op tv nog naar Erica en Hans kan kijkenquote:
Dat is sinds de 12.44.45 van Jorrit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:43 schreef exile79 het volgende:
[..]
Worden die grapjes hier nou ook al gemaakt? In het 10 km topic vanmiddag óok al.
Helaas voor Erica wisten ze toen nog niks van aftrainen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:43 schreef Cee het volgende:
Ik blijf me verbazen over het feit dat Erica ooit een Olumpies zwemster was.
Ze was (nog veel) dikker.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:44 schreef exile79 het volgende:
Ze een paar jaar geleden toch enorm afgevallen? Blijkbaar heeft ze even een inhaalslag gemaakt.
Ik zie ze al de hele week in het Feyenoord topic. Maar was dat de tijd ja? Was met niet eens opgevallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is sinds de 12.44.45 van Jorrit.
Mwah, gewoon een doorsnee meisje. Minder dan de andere Russinnen. Maar bij het shorttrack is zij een babe ja, al komt dat meer door de rest.quote:
Beetje hongerwintertijd dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is sinds de 12.44.45 van Jorrit.
Die inhaalslag was beter dan haar vrije slag zo te zienquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:44 schreef exile79 het volgende:
Ze een paar jaar geleden toch enorm afgevallen? Blijkbaar heeft ze even een inhaalslag gemaakt.
zure tongquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Het kan niet lang meer duren voordat tong hier een hele zure opmerking plaatst.
Ja maar ja met Jorien in de concurrentie spring je er al snel positief uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, gewoon een doorsnee meisje. Minder dan de andere Russinnen. Maar bij het shorttrack is zij een babe ja, al komt dat meer door de rest.
Nou inderdaad. Ik schrok nog veel meer toen ze begon te praten. Wat een gekrijs zeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:46 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja maar ja met Jorien in de concurrentie spring je er al snel positief uit.
Inderdaad, dat vind ik het knapste van kunstijden, dat ze niet gaan kotsen na dit soort dingen.quote:
Niet alleen Jorien, de rest is ook niet echt knap. Daar steekt zelfs Yara van Kerkhof erbovenuit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:46 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja maar ja met Jorien in de concurrentie spring je er al snel positief uit.
Gelukkig kan Jeroen Gruter deze week alleen nog maar schreeuwende orgasmes hebben bij het ijshockey en komt ie nu niet gillend klaar bij Messi van Barcelona.quote:
laatste, met 16 seconden achterstand op de winnaresquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef snellejelle het volgende:
Hoe heeft Vanessa Mae het vandaag gedaan?
Talent?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe kun je zo goed zijn als je 15 bent? 18, ok dat begrijp ik, maar 15?
Laatste geloof ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef snellejelle het volgende:
Laatste, op 30 seconden oidquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef snellejelle het volgende:
ik bedoel 26 secquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
laatste, met 16 seconden achterstand op de winnares
Heineken House.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:50 schreef Travel. het volgende:
Waarom komt het publiek halverwege binnen?
Bazinquote:
Die wil nog wel voor een omroep wat schnabbelreisjes maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:50 schreef outtayourleague het volgende:
ff stroop smeren voor de NOS door Erica
Neequote:
Als mijn tante een onderkin had, dan was ze Erica Terpstra geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:51 schreef vaarsuvius het volgende:
Het erge is dat Erica praat net zo als mijn tante
Het nieuwe kanjers.quote:
Je zult er op een verjaardag maar naast zitten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:51 schreef vaarsuvius het volgende:
Het erge is dat Erica praat net zo als mijn tante
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:52 schreef tralalala het volgende:
Beter pakt iemand het mobieltje van dat wijf achter haar af.
Ik zit er nooit naast want het lieve mens is dan altijd bezig met eten koken en alles regelen enzoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je zult er op een verjaardag maar naast zitten.
Best knap met zo'n huppelend paardquote:
Precies, hypocrisie ten top.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:55 schreef marcodej het volgende:
Maar wel de verplichte gymlessen afschaffen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:55 schreef Cee het volgende:
Fuck de kennis, meer gym op de basisschool!
woont ie in Leidenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:55 schreef Montov het volgende:
Hans van Zetten ziet ook graag 5 jarigen in een trainingskamp om turner te worden.
Ze is gewoon aan het bulkenquote:
Bewegen is bewezen goed voor het cognitieve leerproces.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:55 schreef Cee het volgende:
"KIJK IK BEN OP TV!!!111"quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:53 schreef Cee het volgende:
Zitten whatsappen en zwaaien in 't publiek. Sneu mens.
Nou ja, als het elke dag "sport" is zou het wel kunnen natuurlijk, hoewel elke dag wat overdreven is. Maar 2 of 3 keer per week moet toch kunnen.quote:
Dat klonk wel grappig inderdaadquote:
Wij hadden een 60-jarige voormalig acrobaat als gymleraar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Moet je wel gymleraren hebben die wat kunnen en niet hordes kinderen de deur uit schoppen met een bal.
niet zo he over Bobquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"KIJK IK BEN OP TV!!!111"
Opkanjeren.
Bassie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Wij hadden een 60-jarige voormalig acrobaat als gymleraar.Nee, zijn naam was niet Adriaan.
bassie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Wij hadden een 60-jarige voormalig acrobaat als gymleraar.Nee, zijn naam was niet Adriaan.
Doe normaalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:57 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dat klonk wel grappig inderdaadMaar toch... leuk om haar te horen praten. Lekker enthousiast.
Bassie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
En daarna naar de kouwe casus.quote:
De Baron.quote:
Nee, gym als in 'op school' dus apekooien, basketbal, noem maar opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, als het elke dag "sport" is zou het wel kunnen natuurlijk, hoewel elke dag wat overdreven is. Maar 2 of 3 keer per week moet toch kunnen.
Alleen ze had het over gymnastiek en dan denk ik meteen aan vogelnestjes in de ringen en allemaal van dat gare geturn enzo
wij hadden het 4x per week, seriouslyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:55 schreef Cee het volgende:
Ik vond hem nogal over the bob doenquote:
Ja als het dus sport in brede zin is (dus idd apekooien, basketbal etc) ben ik het er wel mee eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, gym als in 'op school' dus apekooien, basketbal, noem maar op
Nee woensdag hoeft dan van mij niet maar de overige dagen zou ideaal zijn.
Nee.quote:
Dan is het wel tof.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Erica bij Edwin Evers in Vancouver
TOPSHOW
Wij hadden ook zo'n vieze, maar een petitie mocht niet batenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Onze gymleraar viel altijd de meisjes lastig in de douche. Mooi man.
Onze school was zo oud dat er een gaatje in de muur zat naar de meiden kant. Dat waren 3 leuke weken... Toen werd het gestuct.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Onze gymleraar viel altijd de meisjes lastig in de douche. Mooi man.
Haat je nou op oppergod Hans?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:00 schreef Redefine het volgende:
Een halfuur Erica en Hans vind ik toch wat teveel van het goede.
Buiten altijd softbal moeten doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:01 schreef Redefine het volgende:
Onze gymleraar was juist wel tof. Wij deden eigenlijk veel verschillende dingen. Al vond ik de balsporten altijd het leukste. Sowieso was gym het leukste op school
Hij was best streng, ik was bang van 'm! Moesten we aan de rekstok een koprol doen. Kon niemand (behalve m'n ene klasgenoot die even later nog aan de OS meedeed, kan je nagaan). Werd ie boos en dan ging hij het voordoen. Hup, met z'n 60-jarige kladden 4x achter elkaar in moordend tempo over de rekstok rollen. "EN HUP, NU JULLIE."quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dan is het wel tof.
Ik had een turnfreak. Zelfs de grootste fans waren dat na een tijdje zat.
Hans is het beste gedoseerd. En eigenlijk vooral bij zijn sporten. Daarbuiten moet je hem niet teveel horen.quote:
Behalve als je dan de gymzaal inliep en er van die grote matten lagen met springdingen enzo ervoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:01 schreef Redefine het volgende:
Onze gymleraar was juist wel tof. Wij deden eigenlijk veel verschillende dingen. Al vond ik de balsporten altijd het leukste. Sowieso was gym het leukste op school
Dat was wel erg ja, vooral omdat er maar 3 personen het echt probeerden en dat spel is alleen leuk als iedereen het goed kan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Buiten altijd softbal moeten doenjeugdtrauma van iedereen
Een softbal in het gezicht van je crush gooienquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Buiten altijd softbal moeten doenjeugdtrauma van iedereen
Vreselijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Behalve als je dan de gymzaal inliep en er van die grote matten lagen met springdingen enzo ervoor
Wat vindt zijn verloofde daarvan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:02 schreef kamikazebanaan het volgende:
de vriendin van jorrit zit er ook
Dat was het enige dat ik konquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Behalve als je dan de gymzaal inliep en er van die grote matten lagen met springdingen enzo ervoor
Dat is waar, ik heb nog steeds trauma's van trampolinesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
hebben we nog wat om naar te kijkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:02 schreef kamikazebanaan het volgende:
de vriendin van jorrit zit er ook
Uhm..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:03 schreef marcodej het volgende:
Jullie hebben vast ook tamponbal gedaan bij gym.
Is dat 't zelfde als trefbal?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:03 schreef marcodej het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:03 schreef marcodej het volgende:
Haha zo herkenbaar. Alsof de hele wereld draaide om die bewegingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij was best streng, ik was bang van 'm! Moesten we aan de rekstok een koprol doen. Kon niemand (behalve m'n ene klasgenoot die even later nog aan de OS meedeed, kan je nagaan). Werd ie boos en dan ging hij het voordoen. Hup, met z'n 60-jarige kladden 4x achter elkaar in moordend tempo over de rekstok rollen. "EN HUP, NU JULLIE."![]()
Iedereen sloeg elkaar daar toch meequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:03 schreef marcodej het volgende:
Leg uitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:03 schreef marcodej het volgende:
Wutquote:
Nog nooit gezienquote:
Daar zit een steekje los.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:04 schreef snellejelle het volgende:
De coach lijkt blijer dan Jorrit zelf.
Anema heeft een klap van de molen gehad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:04 schreef snellejelle het volgende:
De coach lijkt blijer dan Jorrit zelf.
Tamponbal dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, dat hebben we nooit gedaan. Wat is dat joh?
Gewoon hockey maar dan met zo'n stokquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, dat hebben we nooit gedaan. Wat is dat joh?
Wat gebeurde er na de gymles dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:05 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon hockey maar dan met zo'n stok
Wij gebruiken dat hier om de oren van olifanten mee schoon te maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:05 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon hockey maar dan met zo'n stok
of gewoon meedoen al...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:05 schreef Redefine het volgende:
Bergsma gaat zo zeggen dat hij de gouden medaille liever ruilt voor het winnen van de elfstedentocht.
Daar is Erben het dan wel mee eens...gewoon omdat dat betekent dat er een elfstentocht is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:05 schreef Redefine het volgende:
Bergsma gaat zo zeggen dat hij de gouden medaille liever ruilt voor het winnen van de elfstedentocht.
Penetratie bij de meisjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er na de gymles dan?
juist niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:05 schreef superniger het volgende:
Sven
Gaat die weer met zijn smoesjes
Anders gaat iedereen weer zeuren dat het een excuus is en hij wil dat andere gewoon benadrukken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:05 schreef heywoodu het volgende:
"Om het verhaal af te maken"
Oei, hij is pissig.
Doet hij wel goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Oei, hij is pissig.
En terecht. Altijd dat er door heen pratenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Oei, hij is pissig.
Het hing een beetje tussen pissig en sportief willen doen door eerst af te maken dat Jorrit toch echt wel beter was.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Oei, hij is pissig.
Hij zegt toch dat Bergsma wel topfit was?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:06 schreef Cee het volgende:
Durft hij nou niet toe te geven dat iemand anders een keer sneller was?
Jawel, inmiddels al een keer of 10 dus ik zou het geluid even aanzettenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:06 schreef Cee het volgende:
Durft hij nou niet toe te geven dat iemand anders een keer sneller was?
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:07 schreef marcodej het volgende:
Hij geeft toch gewoon aan dat Bergsma beter was?
Inderdaad, beejte onzin dat je niet mag aangeven dat je last ergens van had.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:07 schreef marcodej het volgende:
Hij geeft toch gewoon aan dat Bergsma beter was?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel, inmiddels al een keer of 10 dus ik zou het geluid even aanzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |