quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:39 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat Van Zetten dit jaar het Songfestival moet becommentariseren.
Internationale bekendheid en allesquote:
Het is Smålandquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:40 schreef Redefine het volgende:
Ze is verdwenen. Even laten omroepen dat iemand haar ophaalt in Smalland.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:40 schreef Redefine het volgende:
Weet ik, maar ik was te lui om de code op te zoeken voor die letter.quote:
15, 15.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:41 schreef exile79 het volgende:
Godver, zijn nou gewoon álle Russische dames lekker?
Alt GR + Wquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik was te lui om de code op te zoeken voor die letter.
De shorttracksters waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:41 schreef exile79 het volgende:
Godver, zijn nou gewoon álle Russische dames lekker?
Men wil graag een relletje creëren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:42 schreef danos het volgende:
Waarom wordt er zo overdreven gedaan over de Grootse verliezer Kramer, hij feliciteert de winnaar, dat is toch doodnormaal?
A inhouden, krijg je een menuutje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik was te lui om de code op te zoeken voor die letter.
Als ik op mijn smartphone zat wel jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
A inhouden, krijg je een menuutje.
Worden die grapjes hier nou ook al gemaakt? In het 10 km topic vanmiddag óok al.quote:
Oordeel zelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
De shorttracksters waarschijnlijk niet.
Ik ga over 14-18 seconden ook maar even schakelen naar voetbal. Op de PC natuurlijk zodat ik op tv nog naar Erica en Hans kan kijkenquote:
Dat is sinds de 12.44.45 van Jorrit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:43 schreef exile79 het volgende:
[..]
Worden die grapjes hier nou ook al gemaakt? In het 10 km topic vanmiddag óok al.
Helaas voor Erica wisten ze toen nog niks van aftrainen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:43 schreef Cee het volgende:
Ik blijf me verbazen over het feit dat Erica ooit een Olumpies zwemster was.
Ze was (nog veel) dikker.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:44 schreef exile79 het volgende:
Ze een paar jaar geleden toch enorm afgevallen? Blijkbaar heeft ze even een inhaalslag gemaakt.
Ik zie ze al de hele week in het Feyenoord topic. Maar was dat de tijd ja? Was met niet eens opgevallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is sinds de 12.44.45 van Jorrit.
Mwah, gewoon een doorsnee meisje. Minder dan de andere Russinnen. Maar bij het shorttrack is zij een babe ja, al komt dat meer door de rest.quote:
Beetje hongerwintertijd dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is sinds de 12.44.45 van Jorrit.
Die inhaalslag was beter dan haar vrije slag zo te zienquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:44 schreef exile79 het volgende:
Ze een paar jaar geleden toch enorm afgevallen? Blijkbaar heeft ze even een inhaalslag gemaakt.
zure tongquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Het kan niet lang meer duren voordat tong hier een hele zure opmerking plaatst.
Ja maar ja met Jorien in de concurrentie spring je er al snel positief uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, gewoon een doorsnee meisje. Minder dan de andere Russinnen. Maar bij het shorttrack is zij een babe ja, al komt dat meer door de rest.
Nou inderdaad. Ik schrok nog veel meer toen ze begon te praten. Wat een gekrijs zeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:46 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja maar ja met Jorien in de concurrentie spring je er al snel positief uit.
Inderdaad, dat vind ik het knapste van kunstijden, dat ze niet gaan kotsen na dit soort dingen.quote:
Niet alleen Jorien, de rest is ook niet echt knap. Daar steekt zelfs Yara van Kerkhof erbovenuit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:46 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja maar ja met Jorien in de concurrentie spring je er al snel positief uit.
Gelukkig kan Jeroen Gruter deze week alleen nog maar schreeuwende orgasmes hebben bij het ijshockey en komt ie nu niet gillend klaar bij Messi van Barcelona.quote:
laatste, met 16 seconden achterstand op de winnaresquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef snellejelle het volgende:
Hoe heeft Vanessa Mae het vandaag gedaan?
Talent?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe kun je zo goed zijn als je 15 bent? 18, ok dat begrijp ik, maar 15?
Laatste geloof ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef snellejelle het volgende:
Laatste, op 30 seconden oidquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef snellejelle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |