quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jawel, dat deed je wel
en nog steeds post je niet inhoudelijk
verwacht ik ook niet, ik weet dat je niet beter kunt
jaloers op mijn ballen zeg je?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef Life2.0 het volgende:
SSSSSSSS IK ZEI TOCH DAT HIJ DE WET HADIK ZEEEEIII HET TOGGGGGGGGGG
/SSSSSSSSS uit
Volgens mij moet jij nodig eens een pilletje nemen, jeetje jongen, je draait door.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:13 schreef Life2.0 het volgende:
ik zeg dat je je pilletje moet slikken en je bek moet houden, ik zeg dat, ik heb de wet achter mij, ik heb gelijk, ga je viva lezen onding
vergeten? kun je niet lezen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wanneer heb ik geslacht er bij gehaald voor dat jij daarover begon? En kom nu eens met een link aub aangezien dat steeds te veel moeite lijkt te zijn voor je.
Okee derde keer, waarom dan nee? Wij zitten de hele tijd argumenten te geven waarom er geen grond is tot identiteitsvordering, jij daarentegen komt niet verder dan alleen maar ontkennen. Zonder inhoudelijke argumenten is dat niet bevorderlijk voor je betoog.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat eerste: nee.
Dat tweede: klopt, je kan weigeren, maar je ziet de consequenties vanzelf wel.
Jij bent dan ook een ander geval.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ach komop, bij mij deed je het gratis!
Volgens mij heb je een kreng van een moeder gehad dat je zoveel haat jegens vrouwen hebt ontwikkeld. Lees je posts eens terug man...wat een wrok tegen vrouwen. Nogal pathetisch.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat?
zeg aub dat je alleen doet alsof je een vrouw bent
Maar mag ik nog een keer gratis? Of desnoods voor 5,-?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij moet jij nodig eens een pilletje nemen, jeetje jongen, je draait door.![]()
inhoudelijk heb je opnieuw nietsssssssssssquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij moet jij nodig eens een pilletje nemen, jeetje jongen, je draait door.![]()
Ik dacht dat IK jouw moeder was?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:17 schreef starla het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een kreng van een moeder gehad dat je zoveel haat jegens vrouwen hebt ontwikkeld. Lees je posts eens terug man...wat een wrok tegen vrouwen. Nogal pathetisch.
WAT ZEG JEquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:17 schreef starla het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een kreng van een moeder gehad dat je zoveel haat jegens vrouwen hebt ontwikkeld. Lees je posts eens terug man...wat een wrok tegen vrouwen. Nogal pathetisch.
Ach, ik kan er niks aan doen dat jij eerder schreef dat je jaloers bent op alle vrouwen omdat die tenminste een kut hebben om mee te spelen en jij er nog nooit een van dichtbij hebt gezien naast die van je moeder en je zusje en dat je daarom zo gefrustreerd bent!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vergeten? kun je niet lezen?
oh janu moet IK JOU een link gaan geven
nog mooier
ga maar weer op de hoek staan want letters heb je jij geen verstand van
Ssst, voor je het weet doen ze het met elkaar en posten ze de pics ervanquote:
'Staan' vind ik in deze nogal subjectief.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
WAT ZEG JE
ik hoor het niet als je blijft fietsen
wacht, ik houd je wel staande
dat lijkt mij een goede reden tot staandehouden; een overtreding van de opiumwet!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:19 schreef starla het volgende:
Life2.0 heeft zeker een pilletje nodig, kan hem wel wat Depakine voorschrijven, is een goede stemmingsstabilisator.
Ik las 'lemmingstabilisator'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:19 schreef starla het volgende:
Life2.0 heeft zeker een pilletje nodig, kan hem wel wat Depakine voorschrijven, is een goede stemmingsstabilisator.
Dan moet hij wel van zijn zolderkamertje komen, dat is te eng voor hem.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ssst, voor je het weet doen ze het met elkaar en posten ze de pics ervan
Je hebt altijd opvallend veel vliegjes in je oog.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
WAT ZEG JE
ik hoor het niet als je blijft fietsen
wacht, ik houd je wel staande
ja ik was altijd in de veronderstelling dat het niets met staan te maken heeft, gelukkig wees starla mij erop dat het weldegelijk ging om iemand te laten staan, want ja, als ie zou zitten... dan euh.... kun je hem neit staande houdenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
'Staan' vind ik in deze nogal subjectief.
Doe ze dan maar in mijn dmquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan moet hij wel van zijn zolderkamertje komen, dat is te eng voor hem.
komen op die vislucht af..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef starla het volgende:
[..]
Je hebt altijd opvallend veel vliegjes in je oog.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat lijkt mij een goede reden tot staandehouden; een overtreding van de opiumwet!
Ik had het over een staande penis! Een erectus enormus! Een penis grandiosa!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja ik was altijd in de veronderstelling dat het niets met staan te maken heeft, gelukkig wees starla mij erop dat het weldegelijk ging om iemand te laten staan, want ja, als ie zou zitten... dan euh.... kun je hem neit staande houden
zolang ik maar niet over verlaten industrieterreinen loopt, kom ik jou niet tegenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan moet hij wel van zijn zolderkamertje komen, dat is te eng voor hem.
Gadver, lik je ook nog eens de kut van je eigen moeder? Nu vind ik je wel erg laag.quote:
Je moet je ook wel wassen nadat je met je moeder bezig bent geweest.quote:
komt door al die bijenpiemeltjes eerder in het topicquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had het over een staande penis! Een erectus enormus! Een penis grandiosa!
JIJ SNAPT OOK NIKS HE
Hahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je moet je ook wel wassen nadat je met je moeder bezig bent geweest.
zat dat niet bij die 5 euro inbegrepen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je moet je ook wel wassen nadat je met je moeder bezig bent geweest.
Oeh, mother daughter seksquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:23 schreef starla het volgende:
[..]
Gadver, lik je ook nog eens de kut van je eigen moeder? Nu vind ik je wel erg laag.
Een pak van mijn hart.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zolang ik maar niet over verlaten industrieterreinen loopt, kom ik jou niet tegen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:23 schreef starla het volgende:
[..]
Gadver, lik je ook nog eens de kut van je eigen moeder? Nu vind ik je wel erg laag.
Bedoel je niet 'pik van je hart'?quote:
Weet ik veel, dat moet je aan je moeder vragen, niet aan mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zat dat niet bij die 5 euro inbegrepen?
lees artikel 27 wetboek van strafvordering nog even door.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. En is de politie gerechtigd om het ID te vragen en wat TS ook van vindt, hij moet eraan meewerken.
Om ontopic te blijven: derhalve onterechte klacht.
oh nog een gleufdiertje die al druipt bij de gedachte aan een echte man, ook al is het via het internetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:23 schreef starla het volgende:
[..]
Hee pssst, we zitten inmiddels in de relmodus en zijn de inhoudelijkheden voorbijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:25 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
lees artikel 27 wetboek van strafvordering nog even door.
Ik heb haar vastgebonden in de kelder inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
oh nog een gleufdiertje die al druipt bij de gedachte aan een echte man, ook al is het via het internet
lig je al laag op de grond ja?
ze zegt van welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat moet je aan je moeder vragen, niet aan mij.
Moet ik nog wel een deel 5 beginnen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee pssst, we zitten inmiddels in de relmodus en zijn de inhoudelijkheden voorbij
Jij niet, de topicsluiter.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Moet ik nog wel een deel 5 beginnen?
oh, dan neem ik afscheid....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee pssst, we zitten inmiddels in de relmodus en zijn de inhoudelijkheden voorbij
Nah, is niet nodig denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Je zou een deel 1 in WGR kunnen openen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |