Gadver, lik je ook nog eens de kut van je eigen moeder? Nu vind ik je wel erg laag.quote:
Je moet je ook wel wassen nadat je met je moeder bezig bent geweest.quote:
komt door al die bijenpiemeltjes eerder in het topicquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had het over een staande penis! Een erectus enormus! Een penis grandiosa!
JIJ SNAPT OOK NIKS HE
Hahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je moet je ook wel wassen nadat je met je moeder bezig bent geweest.
zat dat niet bij die 5 euro inbegrepen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je moet je ook wel wassen nadat je met je moeder bezig bent geweest.
Oeh, mother daughter seksquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:23 schreef starla het volgende:
[..]
Gadver, lik je ook nog eens de kut van je eigen moeder? Nu vind ik je wel erg laag.
Een pak van mijn hart.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zolang ik maar niet over verlaten industrieterreinen loopt, kom ik jou niet tegen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:23 schreef starla het volgende:
[..]
Gadver, lik je ook nog eens de kut van je eigen moeder? Nu vind ik je wel erg laag.
Bedoel je niet 'pik van je hart'?quote:
Weet ik veel, dat moet je aan je moeder vragen, niet aan mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zat dat niet bij die 5 euro inbegrepen?
lees artikel 27 wetboek van strafvordering nog even door.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. En is de politie gerechtigd om het ID te vragen en wat TS ook van vindt, hij moet eraan meewerken.
Om ontopic te blijven: derhalve onterechte klacht.
oh nog een gleufdiertje die al druipt bij de gedachte aan een echte man, ook al is het via het internetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:23 schreef starla het volgende:
[..]
Hee pssst, we zitten inmiddels in de relmodus en zijn de inhoudelijkheden voorbijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:25 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
lees artikel 27 wetboek van strafvordering nog even door.
Ik heb haar vastgebonden in de kelder inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
oh nog een gleufdiertje die al druipt bij de gedachte aan een echte man, ook al is het via het internet
lig je al laag op de grond ja?
ze zegt van welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat moet je aan je moeder vragen, niet aan mij.
Moet ik nog wel een deel 5 beginnen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee pssst, we zitten inmiddels in de relmodus en zijn de inhoudelijkheden voorbij
Jij niet, de topicsluiter.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Moet ik nog wel een deel 5 beginnen?
oh, dan neem ik afscheid....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee pssst, we zitten inmiddels in de relmodus en zijn de inhoudelijkheden voorbij
Nah, is niet nodig denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Je zou een deel 1 in WGR kunnen openen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef Coen4d het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |