SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door stinkie op 18-02-2014 18:55:05 ]Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
belangwekkend onderwerp.quote:
ook geen upperbody?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Kut zooi na een week nog steeds last van mn hiel en vandaag bij gym volgens mij nog verder verkloot...
ben van 31 dec 70 kg naar 67.7 kg gegaan wtf man. Al anderhalve week al niet getraint.
http://www.reddit.com/r/fitgirlsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:49 schreef stinkie het volgende:
Godgloeiende dit probeer is dus altijd te vermijden. Chicks & mascotte mogen aangeleverd worden
Wtf gym?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Kut zooi na een week nog steeds last van mn hiel en vandaag bij sportles school volgens mij nog verder verkloot...
ben van 31 dec 70 kg naar 67.7 kg gegaan wtf man. Al anderhalve week al niet getraint.
Nee moet nog steeds schema maken, maar zit nu met school deadlines etc. Zit nu ook weer te twijfelen om ub / lb / ub te doen oid. Maar ben ook bang dat er onbalans in mijn lichaam gaat komen (niet qua massa maar qua structuur) omdat ik amper gewicht op mijn linkervoet kan zetten.quote:
Minder fokken meer gymtimequote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee moet nog steeds schema maken, maar zit nu met school deadlines etc. Zit nu ook weer te twijfelen om ub / lb / ub te doen oid.
Ik fok al minder maar ben steeds laat thuis van school en heb het druk dit semester moet steeds weer dingen inleveren enzo.quote:
ik had al internet toen jij nog een glinstering on je vaders ogen wasquote:
uurtje gymquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik fok al minder maar ben steeds laat thuis van school en heb het druk dit semester moet steeds weer dingen inleveren enzo.
Je maakt hier niemand wijs dat je niet 3x2u per week vrij hebt brah.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik fok al minder maar ben steeds laat thuis van school en heb het druk dit semester moet steeds weer dingen inleveren enzo.
Er kan geen uurtje vanaf 3x per week?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wel tijd voor gym, maar schema maken kost veel moeite omdat ik dan weer teveel tijd ga verdoen. Zelfde verhaal als met voeding. Wilde eigenlijk 1 jan 2013 beginnen maar is 4 maanden later geworden omdat ik telkes zat te kutten over die voeding.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
uurtje gym
[ afbeelding ]
excuse?
waarom blijven hangen op details als je jezelf ook kan volgooien met eten en gewoon compounds kunt gaan doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:01 schreef Dimachaerus het volgende:
n gym, maar schema maken kost veel moeite omdat ik dan weer teveel tijd ga verdoen. Zelfde verhaal als met voeding. Wilde eigenlijk 1 jan 2013 beginnen maar is 4 maanden later geworden omdat ik telkes zat te kutten over die voeding.
Aan het eind zeggen ze zelfs dat het nep is. Maar daarom is het wel awkward als je denkt dat je vriendin live op radio nee zegt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:01 schreef seto het volgende:
je staat pas echt voor schut als je denkt dat dat echt is
Ik lees louter smoesjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wel tijd voor gym, maar schema maken kost veel moeite omdat ik dan weer teveel tijd ga verdoen. Zelfde verhaal als met voeding. Wilde eigenlijk 1 jan 2013 beginnen maar is 4 maanden later geworden omdat ik telkes zat te kutten over die voeding.
ohquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Aan het eind zeggen ze zelfs dat het nep is. Maar daarom is het wel awkward als je denkt dat je vriendin live op radio nee zegt.
ja ga ik ook doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik lees louter smoesjes.
As usual.
Neem het leven bij de hand, ipv dat het leven jou bij de hand neemt
Whats your goals? Whats your measurements? Post some more pictures. We all started out somewhere and we are all a family on this site. Here to encourage and give advice if you need it. We can even give you a kick in the pants if that is what you need. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get.quote:
Uiteraard vriend. Je kent me. Geen vooroordelen niks.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:03 schreef seto het volgende:
[..]
oh
had het niet eens geluisterd
sorry bro vergeef me
Triester vind ik eigenlijk die boys die de drang voelen om hun te overtuigen dat spieren wel degelijk mooi zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef VMSDKR het volgende:
Haha, die gozer was hier ook eens, en nu weer dit topic. Onzekerheid zit diep.
KLB / Wat is er mooi aan (veel) spieren?
Tja, ieder moet het zelf weten. Maar aan de OP van die gozer is een hoop afgunst af te lezen. Ook al toen hij hier was trouwens, hele tijd denigrerend spreken over mensen die naar de gym gaan etc.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Triester vind ik eigenlijk allemaal die boys die de drang voelen om hun te overtuigen dat spieren wel degelijk mooi zijn.
Wanneer beginnen Henks seminars weer?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:27 schreef Awesome_ het volgende:
Mad puaskillz is wat de vrouwtjes nat doet maken.
gr grquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Triester vind ik eigenlijk die boys die de drang voelen om hun te overtuigen dat spieren wel degelijk mooi zijn.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:33 schreef Awesome_ het volgende:
Maar liften jullie niet voor de chicks dan?
Op d'r foto zwemt haar lul er nog achteraan lijkt het wel, l0l.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fuckening sickening jezus christ. Ik keek net naar deze foto: https://www.facebook.com/(...)09638&type=1&theater en zag daar de naam "Kelly van der Veer" in de comments, dus ik zo "Huh, die naam komt mij wel erg bekend voor". Klik ik op het profiel, is het natuurlijk die transgender tranny sapstengel sickening webcamsex.nl chick/man/het.
lolololol. Ik heb toen een keer naakt pics van haar opgezocht omdat ik nieuwsgierig was naar hoe een vaj-j er uitziet na een operatie. Niet slecht eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Op d'r foto zwemt haar lul er nog achteraan lijkt het wel, l0l.
[ afbeelding ]
Ja, zo diep zit ik niet in de materie. ( ha ha )quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:51 schreef dreamerbulk het volgende:
die heeft allang een kutje man
weg met de novelty factor
brb meteen opzoeken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lolololol. Ik heb toen een keer naakt pics van haar opgezocht omdat ik nieuwsgierig was naar hoe een vaj-j er uitziet na een operatie. Niet slecht eigenlijk.
Vraag de tranny-meester dreamerbulk naar die pic die hij hier net postte.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, zo diep zit ik niet in de materie. ( ha ha )
[..]
brb meteen opzoeken.
is dat dima?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
manlet hahaha
hij was toen bij ons in de club en hij was echt heel erg mini hahahha ik lachtte me dood
is niet de pic van kellyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:53 schreef VMSDKR het volgende:
Trannymaster Dreamerbulk, kan je me die pic DM'en?
Mag ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
is niet de pic van kelly
maar andere omgebouwde
we zijn allemaal vervloektquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hey rustig vriend, jij begon net zelf over Kelly.
accepteer onze nieuwe vrouwelijke overlords nou maar gewoon!quote:
Die gast is echt dom^2.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat Valerio? Zo'n skkltje he... Die rapist snor ook
ik speer ze kapot vriend net zoals die slaven in egypte doen in die film bij die vrouwelijke lesbo op de piramidequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
accepteer onze nieuwe vrouwelijke overlords nou maar gewoon!
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:33 schreef Awesome_ het volgende:
Heb zelf liever een penis. Als ik hem in een vagina wil stoppen neem ik wel gewoon een echte vrouw. Die worden iig ook gewoon nat enzo. Nohomo though.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lolololol. Ik heb toen een keer naakt pics van haar opgezocht omdat ik nieuwsgierig was naar hoe een vaj-j er uitziet na een operatie. Niet slecht eigenlijk.
inb4 ferry doedels of hoe die ook heetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:58 schreef VMSDKR het volgende:
Zijn er pics van die Kelly voordat Kelly Kelly was? Ferry heette hij toch?
waarom nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:33 schreef Awesome_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:58 schreef VMSDKR het volgende:
Zijn er pics van die Kelly voordat Kelly Kelly was? Ferry heette hij toch?
bro die no homo's werken bij jou niet meerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb zelf liever een penis. Als ik hem in een vagina wil stoppen neem ik wel gewoon een echte vrouw. Die worden iig ook gewoon nat enzo. Nohomo though.
Snap het natuurlijk wel dat ze het doen, geboren in verkeerde lichaam enzo en die penis hoort daar niet. Maar toch.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb zelf liever een penis. Als ik hem in een vagina wil stoppen neem ik wel gewoon een echte vrouw. Die worden iig ook gewoon nat enzo. Nohomo though.
Snap het natuurlijk wel dat ze het doen, geboren in verkeerde lichaam enzo en die penis hoort daar niet. Maar toch.
zou het 8ste wereldwonder zijn geweestquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom niet
heb goeie replies gekregen op reddit
en werd ook ge pmed door een meisje
toen 2x in de avond/nacht sex chat gedaan
kleine greeplol, waar heb jij gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
waarom niet
kleine greepNou, je ziet nu zelf het resultaat: je bent niet eens meer gemotiveerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.this cannot be the truthquote:If not now, then when.
[..]
waarom niet
kleine greepLol strong everything. Ik doe altijd alsof ik een meisje ben, voel me echt een vies sletje dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gmtaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoezo, zat jij aan de andere kant?
Ik ben nu juist meer gemotiveerd dan ooit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nou, je ziet nu zelf het resultaat: je bent niet eens meer gemotiveerd.
hihi, wie weetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Whahhahahhaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
lolquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben nu juist meer gemotiveerd dan ooit.
Is gewoon legit meisje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol strong everything. Ik doe altijd alsof ik een meisje ben, voel me echt een vies sletje dan.
men gone wild? Ladyboners is toch alleen celebsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ladyboners
kreeg maar 20 upvotes tho!
ladybonersGWquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
men gone wild? Ladyboners is toch alleen celebs
Ik hoef hem niet eens aan te klikken, maar inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |