waarom wil je dit weten, bang dat ze jou zochten?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maak dan anders screenshot van waar je was + afstand naar het politiebureau. Zonder verdere gegevens en straatnamen, dan kijken we even of je gelijk hebt en of je niet zit te trollen en heb jij je privacy.
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
je weet niet waar je over praat. Politie ging buiten haar boekje om.
Ze was het geld waard manquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
klopt, ze kwam net binnen met jouw volledige uitkering, zoek maar uit hoe je je moeder dat gaat vertellen
wie jankt er nu harder, jij of ik?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:18 schreef HulkHeld het volgende:
TS is een jankebalk, terecht dat ze mensen als jou zo behandelen, te bijdehand. Hadden ze je maar 3 uur vastgezet..
Huilie huiliequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:21 schreef Coen4d het volgende:
[..]
wie jankt er nu harder, jij of ik?
HO IK GENEER JOU GEWOON HOOR zei tsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.TS ging buiten zijn boekje om door meteen op te stellen: "dat hoef ik u niet te vertellen".
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
je weet niet waar je over praat. Politie ging buiten haar boekje om.
weet ik, keer op keer trap je erin, elke maand je uitkering weggevenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ze was het geld waard manZeg dat maar tegen je moedertje, geil wijfie dat t is
Jawel hoor, het preventieteam heeft zeker wel voor vooruitgang gezorgd, maar liefst 90% minder in wijken waar de politie regelmatig controleert in combinatie met andere inbraakpreventie maatregelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De politie is er om misdaden ook te voorkomen, maar aangezien willekeurig mensen naar hun ID vragen nog nooit tot dat beoogde doel heeft geleid lijkt me dat niet wenselijk. Overkill zonder resultaat heet dat.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:23 schreef BeffJeck het volgende:
Dat van die inbrekers was gewoon een kutsmoes. Politie had nooit deze aanhouding kunnen volhouden. Elke advocaat had er een gat in geschoten.
Alleen wat spaargeld zodat alle hardwerkende Nederlanders, waaronder ik, jouw uitkering niet hoeven te betalen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
weet ik, keer op keer trap je erin, elke maand je uitkering weggeven
kan ik mijn bier en internet weer betalen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:23 schreef BeffJeck het volgende:
Dat van die inbrekers was gewoon een kutsmoes. Politie had nooit deze aanhouding kunnen volhouden. Elke advocaat had er een gat in geschoten.
advocaatquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:23 schreef BeffJeck het volgende:
Wat maakt het uit of mijn verhaal echt is of niet? Het is geen ondenkbare situatie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maak dan anders screenshot van waar je was + afstand naar het politiebureau. Zonder verdere gegevens en straatnamen, dan kijken we even of je gelijk hebt en of je niet zit te trollen en heb jij je privacy.
Dan nog moet een agent een passant niet zondermeer als verdachte kenmerken. Onschuyldig tot het tegendeel bewezen is. Doordat TS zijn ID gevraagd wordt, wordt aan hem als het ware gevraagd om zich daarvan vrij te pleiten. De politie gebruikt het vragen naar een ID niet als een opsporingsmiddel, maar draait daarmee eigenlijk de bewijslast om zodat TS maar moet aantonen dat hij niets met het vermeende inbraakgebied te maken heeft. Overigens kan dat ook een verzonnen reden van een agent zijn om TS toch maar het ID te ontfutselen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is je wel verteld. Staat ook gewoon in de OP. Het boeit verder niet want je had hoe dan ook moeilijk gedaan want je meent rechten te hebben de politie te belemmeren in het uitvoeren van hun taken. Door jou is er vast een inbreker lachend met de buit onder zijn armen ervandoor gegaan toen hij jullie van een afstandje zag. Jammer dat het niet jouw tv was. Zou een goede lesje zijn als je dezelfde agenten weer tegenkomt als je aangifte wilt doen van inbraak.
Troll.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:24 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of mijn verhaal echt is of niet? Het is geen ondenkbare situatie.
En als je wilt weten waar ik uithang zul je het toch echt anders moeten aanpakken.
oh wil je gaan sparen van die 750 euro?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Alleen wat spaargeld zodat alle hardwerkende Nederlanders, waaronder ik, jouw uitkering niet hoeven te betalen.
Dat heb ik al uitgelegd, hierboven. Met selectief lezen bereik je niks.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:24 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Leg jij maar eens uit waarom jij denkt de de politie om ts zijn id mocht vragen?
Dus je hebt er geen moeite mee om je gegevens aan instanties te geven zolang ze er maar geen tijd bij hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:16 schreef Coen4d het volgende:
[..]
tijd is geen probleem maar in combinatie met mijn locatie en mijn naam is dat privacy mits ik dit niet kenbaar wil maken.
Nee het was maar een klein deel van mijn spaargeld, dat kan ik wel aan een kwakzalver kwijt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
oh wil je gaan sparen van die 750 euro?
Okay, plan ik de afspraak voor volgende maand gewoon in, de 26e krijg je je uitkering toch? doen we het weer op de 28e?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee het was maar een klein deel van mijn spaargeld, dat kan ik wel aan een kwakzalver kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |