geef je nu dat ts geen verdachte was, doe eens je moeite om een beetje een rel te schoppen als je wilt trollenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Binnen paar minuten al? Om een simpele burger?Geloof je het zelf?
Ik wel, ik heb geleerd dat alles mag maar ook helemaal niets.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die hele situatie had je kunnen voorkomen. Zie het maar als een wijze les. Ik wil hier niet mee zeggen dat je overal maar ja en amen op moet zeggen, maar over een simpel iets als je ID aan de politie laten zien zou ik me niet druk maken.
tijd is geen probleem maar in combinatie met mijn locatie en mijn naam is dat privacy mits ik dit niet kenbaar wil maken.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:16 schreef Coen4d het volgende:
[..]
tijd is geen probleem maar in combinatie met mijn locatie en mijn naam is dat privacy mits ik dit niet kenbaar wil maken.
Dat is je wel verteld. Staat ook gewoon in de OP. Het boeit verder niet want je had hoe dan ook moeilijk gedaan want je meent rechten te hebben de politie te belemmeren in het uitvoeren van hun taken. Door jou is er vast een inbreker lachend met de buit onder zijn armen ervandoor gegaan toen hij jullie van een afstandje zag. Jammer dat het niet jouw tv was. Zou een goede lesje zijn als je dezelfde agenten weer tegenkomt als je aangifte wilt doen van inbraak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:12 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Er is mij niets verteld over een inbraak gebied. dus is het niet relevant.
Dat zou gelijk al een legitieme reden zijn om mijn id niet te laten zien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als ik die agent was had ik hetzelfde gedaan. Je doet moeilijk om niks en kan niet aangeven waarom je daar rondhangt en dat is verdacht. Ze zullen uiteindelijk wel hebben ingezien dat je gewoon een retard bent. Ze wilden alleen weten welke naam bij je kop hoort, dan kan die hangen in de plaatselijke buro op het muurbord waar andere retards opstaan.
Voor de politie niet, die bestellen zonder moeite transport voor je. Ik had mijn tijd wel beter kunnen gebruiken. Genieten van de avond, bijvoorbeeld.quote:
ja ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is je wel verteld. Staat ook gewoon in de OP. Het boeit verder niet want je had hoe dan ook moeilijk gedaan want je meent rechten te hebben de politie te belemmeren in het uitvoeren van hun taken. Door jou is er vast een inbreker lachend met de buit onder zijn armen ervandoor gegaan toen hij jullie van een afstandje zag. Jammer dat het niet jouw tv was. Zou een goede lesje zijn als je dezelfde agenten weer tegenkomt als je aangifte wilt doen van inbraak.
Nee zoals je gemerkt hebt houd ik van mijn privacy.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zet eens de coordinaten, dan kijken we even of je niet aan het trollen bent.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is je wel verteld. Staat ook gewoon in de OP. Het boeit verder niet want je had hoe dan ook moeilijk gedaan want je meent rechten te hebben de politie te belemmeren in het uitvoeren van hun taken. Door jou is er vast een inbreker lachend met de buit onder zijn armen ervandoor gegaan toen hij jullie van een afstandje zag. Jammer dat het niet jouw tv was. Zou een goede lesje zijn als je dezelfde agenten weer tegenkomt als je aangifte wilt doen van inbraak.
Klopt. Aan de andere kant moet je de politie ook duidelijk maken dat ze niet het recht hebben dat ze dat zomaar zonder rechtsgrond mogen doen. Het achterliggende gevaar is dat de politie steeds meer gaat handelen op basis van toch geen tegenwerking krijgen. Door niet duidelijk ook vanuit de burger grenzen te stellen van wat wel en niet mag, versterk je automatisch het "wie doet me wat" gevoel dat een agent toch al van nature aan zijn strepen ontleent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die hele situatie had je kunnen voorkomen. Zie het maar als een wijze les. Ik wil hier niet mee zeggen dat je overal maar ja en amen op moet zeggen, maar over een simpel iets als je ID aan de politie laten zien zou ik me niet druk maken.
gelukkig ben jij een echte stripheld!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:18 schreef HulkHeld het volgende:
TS is een jankebalk, terecht dat ze mensen als jou zo behandelen, te bijdehand. Hadden ze je maar 3 uur vastgezet..
Nee je ma wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gelukkig ben jij een echte stripheld!
Maak dan anders screenshot van waar je was + afstand naar het politiebureau. Zonder verdere gegevens en straatnamen, dan kijken we even of je gelijk hebt en of je niet zit te trollen en heb jij je privacy.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:18 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Nee zoals je gemerkt hebt houd ik van mijn privacy.
je weet niet waar je over praat. Politie ging buiten haar boekje om.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
klopt, ze kwam net binnen met jouw volledige uitkering, zoek maar uit hoe je je moeder dat gaat vertellenquote:
Hoezo, zo alleen maar van kleinzerigheid getuigen als ze mij niet zouden helpen bij een inbraak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk, begin je weer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:18 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Dat zou gelijk al een legitieme reden zijn om mijn id niet te laten zien.
Ja, klopt. maar is dat rechtvaardig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:18 schreef cvboer het volgende:
[..]
Voor de politie niet, die bestellen zonder moeite transport voor je. Ik had mijn tijd wel beter kunnen gebruiken. Genieten van de avond, bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |