Je bevinden in een inbrekersgebied vind ik wel een aanwijzing.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is ook niet vreemd, maar zoals gezegd, zolang er verder geen aanwijzingen zijn dat TS een inbreker is, en dan doel ik dus op outfit en wat hij bij zich heeft, dan kan TS gewoon weigeren en hoort het daarmee klaar te zijn. End of story.
De initimidatie door de agenten om toch die ID af te dwingen, is gewoon zorgelijk.
Om de TS nou gelijk dom te noemen is weer het andere uiterste. Het was wel slimmer geweest als hij z'n ID had laten zien. Had hij sneller z'n weg kunnen vervolgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef Kloonhommel het volgende:
TS is echt fuckin dom. Jammer dat ze geen peperspray in zijn ogen hebben gespoten en hem neergeknuppeld hebben. Had ie verdient.
waaaaaitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
En daarnaast: weet jij veel wat de politie al weet. Door DNA hebben ze misschien de identiteit kunnen ontrafelen, maar een bijhorenden foto/plaatje is (nog) niet echt bekend, dus ik vind het niet zo heel gek als ze even naar de ID vragen. Als ze wel de foto weten, dan kan het zo zijn, maar wie weet herkennen ze de dader even niet als hij een baard oid draagt.
Wat heeft de politie daar te zoeken denk je? Ik denk dat je wel in een inbrekersgebied was en ze mogen dan gewoon gerust naar je ID vragen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:01 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ik was niet in zo'n gebied, er is mij niet verteld dat ik in zo'n gebied was.
Meen je dit echt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoe verstop je iets dat je niet bij je hebt?
Life2.0 is al vanaf nr. 1 aan het trollen, laat hem maar gaan.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ok, als jij denkt dat jij spoorloos weg kunt komen dan test het maar eens uit zou ik zeggen?
Is dat zo mijn beste etsu.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals Tchock al zei: ik negeer jou vanaf nu. Je bent echt de grootste en de achterlijkste KLB-troll van 2014. Gefeliciteerd.
je bent gewoon nog boos op mij omdat ik niet meeging naar stefan zijn verjaardagquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lif2.0 is al vanaf nr. 1 aan het trollen, laat hem maar gaan.
Yeah, laten we gewoon een avondklok instellen in ieder gebied waar last is van inbraken, vandalisme, overlast, etc etcquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bevinden in een inbrekersgebied vind ik wel een aanwijzing.
Hij is fuckin dom omdat: A) hij eerst dacht dat hij het recht had de politie geen ID te hoeven laten zien en B) nog blijft geloven dat ie dat echt niet had hoeven te doen maar ze eerder een plezier hebben gedaan door het wel te doen dan zichzelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
Om de TS nou gelijk dom te noemen is weer het andere uiterste. Het was wel slimmer geweest als hij z'n ID had laten zien. Had hij sneller z'n weg kunnen vervolgen.
Jij denkt echt dat jouw naam en geboortedatum prive is? Dat is al bij legio bedrijven, gemeente, belastingdienst en politie bekend.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Omdat het privé is en als dat het niet meer is heb ik geen privacy meer.
Nee de weg is onderdeel van de rondweg en dus een logische weg voor een normale ronde.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heeft de politie daar te zoeken denk je? Ik denk dat je wel in een inbrekersgebied was en ze mogen dan gewoon gerust naar je ID vragen.
maar jij bent een bij en die kunnen niet typenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij is fuckin dom omdat: A) hij eerst dacht dat hij het recht had de politie geen ID te hoeven laten zien en B) nog blijft geloven dat ie dat echt niet had hoeven te doen maar ze eerder een plezier hebben gedaan door het wel te doen dan zichzelf.
Vertrouwen is goed, controle is beter.quote:
Had je een hoop tijd en ellende gescheeld.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:03 schreef Coen4d het volgende:
[..]
en daar moet ik dan maar blij om zijn en aan mee werken?
Ja. Dat is het, dat valt onder persoonsgevens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat jouw naam en geboortedatum prive is? Dat is al bij legio bedrijven, gemeente, belastingdienst en politie bekend.
In het geval als in dat gebied afgelopen dagen veel inbraken hebben plaatsgevonden: dan is het een aanwijzing. Ik neem aan dat het zo is, want anders zou er niet zoveel politie aanwezig zijn en na een melding nog meer politie komen opdraven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, laten we gewoon een avondklok instellen in ieder gebied waar last is van inbraken, vandalisme, overlast, etc etc
Wat een onzin. Je hoort gewoon te kunnen gaan en staan waar je wil zonder meteen verdachte te zijn.
Huh, zijn er mensen die de geboorte van Stefan vieren? VIEREN!?!?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je bent gewoon nog boos op mij omdat ik niet meeging naar stefan zijn verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja ben ik ook niet trots op, maarja zoals ik zei ik vond dat het ver genoeg was gegaan en wou uit die situatie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij is fuckin dom omdat: A) hij eerst dacht dat hij het recht had de politie geen ID te hoeven laten zien en B) nog blijft geloven dat ie dat echt niet had hoeven te doen maar ze eerder een plezier hebben gedaan door het wel te doen dan zichzelf.
Is ook zo, als je ziet wat er tegenwoordig over de straten zwerft *kuch* life2.0 *kuch*quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Nee maar de combinatie, naam plaats en tijd wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat jouw naam en geboortedatum prive is? Dat is al bij legio bedrijven, gemeente, belastingdienst en politie bekend.
Oeh wat erg. Met een beetje moeite is jouw naam zo achterhaald. Deadprez had mijne bvb vrij snel achterhaald. Is echt een koud kunstje. Je echte privé gegevens is wat anders..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja. Dat is het, dat valt onder persoonsgevens.
he hoe oud ben jij?
dan merken ze het maar aan als risicogebied middels de apvquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
In het geval als in dat gebied afgelopen dagen veel inbraken hebben plaatsgevonden: dan is het een aanwijzing. Ik neem aan dat het zo is, want anders zou er niet zoveel politie aanwezig zijn en na een melding nog meer politie komen opdraven.
In het geval als in dat gebied een halfjaar geleden een inbraakje heeft plaatsgevonden en de politie toevallig langsliep: dan heb je gelijk.
Meer niet. Minder niet. Punt.
Dat is dus een probleem.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Had je een hoop tijd en ellende gescheeld.
Kunnen de inbrekers ook. Oftewel inbraakgebied.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:07 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Nee de weg is onderdeel van de rondweg en dus een logische weg voor een normale ronde.
bij deze beloon ik prez met 5 liter bierquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oeh wat erg. Met een beetje moeite is jouw naam zo achterhaald. Deadprez had mijne bvb vrij snel achterhaald. Is echt een koud kunstje. Je echte privé gegevens is wat anders..
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, laten we gewoon een avondklok instellen in ieder gebied waar last is van inbraken, vandalisme, overlast, etc etc
Wat een onzin. Je hoort gewoon te kunnen gaan en staan waar je wil zonder meteen verdachte te zijn.
Zo veel politie was er niet, er was er een die haar ronde deed en die vroeg om assistentie van het bureau.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
In het geval als in dat gebied afgelopen dagen veel inbraken hebben plaatsgevonden: dan is het een aanwijzing. Ik neem aan dat het zo is, want anders zou er niet zoveel politie aanwezig zijn en na een melding nog meer politie komen opdraven.
In het geval als in dat gebied een halfjaar geleden een inbraakje heeft plaatsgevonden en de politie toevallig langsliep: dan heb je gelijk.
heb je daar in het dagelijkse leven ook last van, niet bestaande woorden verzinnen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kunnen de inbrekers ook. Oftewel inbraakgebied.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan merken ze het maar aan als risicogebied middels de apv
oh ja, google maar wat dat betekend![]()
Ik kan het niet laten: ik weet wat het is en weet TS veel dat het niet is aangekondigd dmv een APV.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals Tchock al zei: ik negeer jou vanaf nu. Je bent echt de grootste en de achterlijkste KLB-troll van 2014. Gefeliciteerd.
handig he googlequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het niet laten: ik weet wat het is en weet TS veel dat het niet is aangekondigd dmv een APV.
5 maarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
bij deze beloon ik prez met 5 liter bier
Een hommel is geen bij, bedankt voor het aantonen dat je dom bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar jij bent een bij en die kunnen niet typen
Er is mij niets verteld over een inbraak gebied. dus is het niet relevant.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kunnen de inbrekers ook. Oftewel inbraakgebied.
Ik stem sp he, gratis bierquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
5 maar![]()
Gierig ben je ook nog eens...
... maar de gemiddelde stad in NL is niet erg groot, dus zou je dan gewoon 8 rondjes in 1 veilige buurt mogen fietsen. Ik woon in Alkmaar, redelijk dicht op het centrum. Ik zou dan niet door de binnenstad kunnen fietsen zonder staande gehouden te worden, omdat er ergens in of om dat centrum heen in de laatste weken misschien ergens wat inbraken zijn gepleegd?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
In het geval als in dat gebied afgelopen dagen veel inbraken hebben plaatsgevonden: dan is het een aanwijzing. Ik neem aan dat het zo is, want anders zou er niet zoveel politie aanwezig zijn en na een melding komen opdraven.
Huh, zijn er mensen die de geboorte van Stefan vieren? VIEREN!?!?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je bent gewoon nog boos op mij omdat ik niet meeging naar stefan zijn verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnen paar minuten al? Om een simpele burger?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:11 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Zo veel politie was er niet, er was er een die haar ronde deed en die vroeg om assistentie van het bureau.
dat is geen kunstje, als je 3 dagen op fok zit moet je mij kennen, wat mogelijk wel een probleem is, is dat jullie blijkbaar nog dommer zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Een hommel is geen bij, bedankt voor het aantonen dat je dom bent.
Die hele situatie had je kunnen voorkomen. Zie het maar als een wijze les. Ik wil hier niet mee zeggen dat je overal maar ja en amen op moet zeggen, maar over een simpel iets als je ID aan de politie laten zien zou ik me niet druk maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:08 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Tja ben ik ook niet trots op, maarja zoals ik zei ik vond dat het ver genoeg was gegaan en wou uit die situatie.
En tijd is een probleem omdat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:09 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Nee maar de combinatie, naam plaats en tijd wel.
Aan de ene kant geef ik je gelijk, we leven in een vrij land en dat houdt in dat je je op elk moment en waar dan ook overal zou moeten mogen begeven. En dat men niet zomaar je ID kan vragen omdat de politie in haar overdreven "wat doet u hier" controlemodus schiet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bureau was niet ver weg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Binnen paar minuten al? Om een simpele burger?Geloof je het zelf?
Als ik die agent was had ik hetzelfde gedaan. Je doet moeilijk om niks en kan niet aangeven waarom je daar rondhangt en dat is verdacht. Ze zullen uiteindelijk wel hebben ingezien dat je gewoon een retard bent. Ze wilden alleen weten welke naam bij je kop hoort, dan kan die hangen in de plaatselijke buro op het muurbord waar andere retards opstaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:11 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Zo veel politie was er niet, er was er een die haar ronde deed en die vroeg om assistentie van het bureau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |