abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136862179
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:55 schreef cvboer het volgende:

[..]

Waarom? Heb je wat uitgevreten? Sta je geregistreerd?
Omdat het privé is en als dat het niet meer is heb ik geen privacy meer.
Schroevendraaier, baksteen en een stuk touw
pi_136862183
TS is echt fuckin dom. Jammer dat ze geen peperspray in zijn ogen hebben gespoten en hem neergeknuppeld hebben. Had ie verdient.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:57:28 #28
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136862194
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:48 schreef Etsu het volgende:
Ik blijf bij: je deed moeilijk om niks.
Yeah, je vrijheid en je basisrechten zijn niets(!) :')

Als iemand s'nachts wil wandelen, fietsen, rondrijden in zijn auto, dan hoort dat gewoon te kunnen zonder intimidatie door idiote agentjes die zich vervelen,

Tenzij TS een fietstas vol inbrekersspullen heeft, of een plasma op zijn bagagedrager, is er geen goede aanleiding om ID te EISEN.

Ze mogen het VRAGEN. TS mag dat weigeren. En daarmee had het afgelopen moeten zijn.
pi_136862212
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:56 schreef spoorrails het volgende:

[..]

Ts hoefde zijn legitimatie niet te laten zien.
Zoals zoveelste keer weet politie zelf de wet niet en gaat haar bevoegdheid te buiten.

TS heeft wel degelijk een punt.

waar leg jij de grens?
iemand arresteren en meenemen naar cel omdat tie in de buurt is van inbraak?
Waar ik de grens leg?
De politie is bevoegd om naar ID te vragen en ik vind dat TS te moeilijk en arrogant deed door niet meteen mee te werken. Wat is er zo moeilijk en onbegrijpelijk aan om gewoon je ID te geven en als alles oke is, dat je dan weggaat?
Als de politie TS zonder reden zou oppakken na het zien van de ID en vervolgens opsluit, dan zou het een ander verhaal zijn.
pi_136862213
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:

[..]

Beste is om helemaal niet meer buiten te komen, anders heb je een kans om gezien te worden, en dan kunnen mensen je herkennen aan iets en als ze nou eenmaal aan je naam komen en dan oeh :o !
Prima als ik herkend wordt, vragen mij te legitimeren is wat anders.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:58:49 #31
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136862237
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef Kloonhommel het volgende:
TS is echt fuckin dom. Jammer dat ze geen peperspray in zijn ogen hebben gespoten en neergeknuppeld hebben. Had ie verdient.
Geen idee of TS dom is, maar is domheid inmiddels al een reden om de politie het recht te geven om iemand in zijn ogen te sprayen en neer te knuppelen!?

.... in dat geval hoop ik dat ze snel bij jou voor de deur staan.
pi_136862239
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:55 schreef cvboer het volgende:

[..]

Waarom? Heb je wat uitgevreten? Sta je geregistreerd?
nou vertel, waar woon je, je voor en achternaam.
kom op, wat heb je te verbergen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waar ik de grens leg?
De politie is bevoegd om naar ID te vragen en ik vind dat TS te moeilijk en arrogant deed door niet meteen mee te werken. Wat is er zo moeilijk en onbegrijpelijk aan om gewoon je ID te geven en als alles oke is, dat je dan weggaat?
Als de politie TS zonder reden zou oppakken na het zien van de ID en vervolgens opsluit, dan zou het een ander verhaal zijn.
Nee dat zijn ze dus juist niet, Politie was niet bevoegd en gingen hun bevoegdheid dus te buiten
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:59:18 #33
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_136862258
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:56 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen pm van jou ontvangen, of heeft de nsa em?
Die pm komt niet, ik laat mijn ID niet aan een onbekende zien, heeft geen nut. De politie vind ik heel wat anders, als die mijn ID willen zien, maak ik daar geen drama van.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:59:20 #34
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136862261
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waar ik de grens leg?
jouw grens? bij jou natuurlijk, zoals het in de telegraaf staat: PAK ALLUS AN MAR BLYF VAN MUH EIGUH AF :(
pi_136862267
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yeah, je vrijheid en je basisechten zijn niets(!) :')

Als iemand s'nachts wil wandelen, fietsen, rondrijden in zijn auto, dan hoort dat gewoon te kunnen zonder intimidatie door idiote agentjes die zich vervelen,

Tenzij TS een fietstas vol inbrekersspullen heeft, of een plasma op zijn bagagedrager, is er geen goede aanleiding om ID te EISEN.

Ze mogen het VRAGEN. TS mag dat weigeren. En daarmee had het afgelopen moeten zijn.
Tuurlijk hoort dat te kunnen en moeten, daar ben ik helemaal mee eens.
Maar als TS op dat moment in een 'gevaarlijk' (niet het juiste woord, maar weet niet zo snel even iets anders) gebied bevindt waar veel inbraken voorkomen en inbrekers actief zijn en dus ook politieagenten rondlopen, vind ik het niet zo heel gek als ze even naar zijn identiteit informeren.
pi_136862277
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef Kloonhommel het volgende:
TS is echt fuckin dom. Jammer dat ze geen peperspray in zijn ogen hebben gespoten en hem neergeknuppeld hebben. Had ie verdient.
Waarom?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:59:45 #37
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136862283
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:59 schreef cvboer het volgende:

[..]

Die pm komt niet, ik laat mijn ID niet aan een onbekende zien, heeft geen nut. De politie vind ik heel wat anders, als die mijn ID willen zien, maak ik daar geen drama van.
Ik ben van de politie, vertrouw mij.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:00:06 #38
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136862300
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:59 schreef Coen4d het volgende:

[..]

Waarom?
je had ze neer moeten schieten!
pi_136862302
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:59 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

jouw grens? bij jou natuurlijk, zoals het in de telegraaf staat: PAK ALLUS AN MAR BLYF VAN MUH EIGUH AF :(
Zoals Tchock al zei: ik negeer jou vanaf nu. Je bent echt de grootste en de achterlijkste KLB-troll van 2014. Gefeliciteerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2014 19:00:19 ]
pi_136862328
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yeah, je vrijheid en je basisechten zijn niets(!) :')

Officieel is het vragen, maar iedereen die beter weet weet dat het eisen is. Je gaat nevernooitniet weg zonder je ID te tonen. Zo simpel is dat.

En getuige je post weet je echt niet waar de klepel hangt. Inbrekers lopen echt niet rond met inbrekersgereedschap of gestolen goed. Ze verstoppen ze ergens om dan vervolgens ineens oog in oog met een wantrouwige agent te staan en dan gedragen ze zich zoals de TS ipv gewoon meteen zijn ID te laten zien.
pi_136862367
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:

[..]

Maar als TS op dat moment in een 'gevaarlijk' (niet het juiste woord, maar weet niet zo snel even iets anders) gebied bevindt waar veel inbraken voorkomen en inbrekers actief zijn en dus ook politieagenten rondlopen, vind ik het niet zo heel gek als ze even naar zijn identiteit informeren.
Ik was niet in zo'n gebied, er is mij niet verteld dat ik in zo'n gebied was.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:01:53 #42
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136862373
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:00 schreef Etsu het volgende:

[..]

Zoals Tchock al zei: ik negeer jou vanaf nu. Je bent echt de grootste en de achterlijkste KLB-troll van 2014. Gefeliciteerd.
BOH

nou daar heb ik niets van terug hoor, ga je het nu uitmaken? :(
pi_136862394
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:00 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Officieel is het vragen, maar iedereen die beter weet weet dat het eisen is. Je gaat nevernooitniet weg zonder je ID te tonen. Zo simpel is dat.

En getuige je post weet je echt niet waar de klepel hangt. Inbrekers lopen echt niet rond met inbrekersgereedschap of gestolen goed. Ze verstoppen ze ergens om dan vervolgens ineens oog in oog met een wantrouwige agent te staan en dan gedragen ze zich zoals de TS ipv gewoon meteen zijn ID te laten zien.
En daarnaast: weet jij veel wat de politie al weet. Door DNA hebben ze misschien de identiteit kunnen ontrafelen, maar een bijhorenden foto/plaatje is (nog) niet echt bekend, dus ik vind het niet zo heel gek als ze even naar de ID vragen. Als ze wel de foto weten, dan kan het zo zijn, maar wie weet herkennen ze de dader even niet als hij een baard oid draagt.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:02:26 #44
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136862403
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat is ook niet vreemd, maar zoals gezegd, zolang er verder geen aanwijzingen zijn dat TS een inbreker is, en dan doel ik dus op outfit en wat hij bij zich heeft, dan kan TS gewoon weigeren en hoort het daarmee klaar te zijn. End of story.

De initimidatie door de agenten om toch die ID af te dwingen, is gewoon zorgelijk.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:02:27 #45
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_136862404
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef Coen4d het volgende:

[..]

Omdat het privé is en als dat het niet meer is heb ik geen privacy meer.
Het is maar waar je je druk om maakt. Als het nou een onbekend persoon was geweest had ik je punt gedeeld. Nu vraagt de politie erom, ga je lopen miepen over je privacy.... De overheid weet meer van je dan je denkt..
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:02:43 #46
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136862410
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:00 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

hoe verstop je iets dat je niet bij je hebt?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:03:08 #47
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136862422
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:02 schreef cvboer het volgende:

[..]
De overheid weet meer van je dan je denkt..
waarom vragen ze het dan nog?
pi_136862446
quote:

[..]

Het is maar waar je je druk om maakt. Als het nou een onbekend persoon was geweest had ik je punt gedeeld. Nu vraagt de politie erom, ga je lopen miepen over je privacy.... De overheid weet meer van je dan je denkt..
en daar moet ik dan maar blij om zijn en aan mee werken?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:03:49 #49
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136862448
quote:

[..]

... en juist door dat laatste, wat natuurlijk al schandalig is, is het belangrijk dat mensen niet al hun rechten zo makkelijk telkens maar opgeven.

De OVERHEID maakt zich hier schuldig aan misdaden. Niet TS (voor zover we weten).
pi_136862455
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:58 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Geen idee of TS dom is, maar is domheid inmiddels al een reden om de politie het recht te geven om iemand in zijn ogen te sprayen en neer te knuppelen!?

.... in dat geval hoop ik dat ze snel bij jou voor de deur staan.
Jezus Christus, is domheid erfelijk of wat? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')