Eerst dat homo's niet kunnen sporten, nu weer roze wolken...quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:25 schreef kurk_droog het volgende:
Gaan we nu weer allemaal namen droppen
[..]![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 19-02-2014 om 09:24:12Naast Klaassen hoopt #Ajax op snel akkoord met Veltman, Denswil, Van Rhijn, Vd Hart en op behoud Jaap Stam. Aldus Overmars in nieuwe #VI reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 19-02-2014 om 10:51:17Ook @RicardoKishna traint mee vandaag bij #Ajax http://t.co/pXhRQ6hCBW reageer retweet
quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 19-02-2014 om 09:24:12Naast Klaassen hoopt #Ajax op snel akkoord met Veltman, Denswil, Van Rhijn, Vd Hart en op behoud Jaap Stam. Aldus Overmars in nieuwe #VI reageer retweet
Enige speler boven de 1.90 die weigert mee te komen met corners omdat hij van zichzelf stelt niet te kunnen koppenquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:31 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb zelf Dijks nog niet afgeschreven hoor.
Waarom niet? HIj bakt er geen reet van bij Heerenveen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:31 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb zelf Dijks nog niet afgeschreven hoor.
Wel zeer bedreven in het pakken van kaarten daarentegen al toont dit eerder zijn onvermogen aan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet? HIj bakt er geen reet van bij Heerenveen.
gisteren kwam iemand met het argument: ''maar hij staat basis bij de nummer 6 van nederland :s''quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de zin dat het negatief was? Je kan bij het eerste zitten maar je bent er nog niet vlegel!quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax Life @ajaxlife 7 min.
Kishna en De Boer komen als eerste het veld op. Ze praatten een tijdje. Het leek niet over ditjes en datjes te gaan.
Ajax Life @ajaxlife nu
De Boer tegen Kishna: 'Je kan bij het eerste zitten.' Rest van gesprek vingen we niet op. Dus of het over #ajasal gaat? Geen idee. #ajax
gaat wel steeds beter toch? Moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik maar weinig wedstrijden van Heerenveen ziequote:Op woensdag 19 februari 2014 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook wel een ander niveau dan Ajax natuurlijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het geraamtequote:
Dat wel, maar het is in mijn optiek eens tijd het backprobleem definitief op te lossen in plaats van weer voor een tussenoplossing te kiezen. Zowel Dijks als Riedewald gaat dat niet lukken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gaat wel steeds beter toch? Moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik maar weinig wedstrijden van Heerenveen zie
En anders Riedewald? Die is er zeker ook niet klaar voor. Ik weet het ook niet, weet alleen wel dat je geen kloot hebt aan Boilesen. Lieve jongen, maar te kwetsbaar om op te rekenen.
Nee! Riedgod is geen linksback en zal daar nooit goed worden, het is meer een cv.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gaat wel steeds beter toch? Moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik maar weinig wedstrijden van Heerenveen zie
En anders Riedewald? Die is er zeker ook niet klaar voor. Ik weet het ook niet, weet alleen wel dat je geen kloot hebt aan Boilesen. Lieve jongen, maar te kwetsbaar om op te rekenen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is in mijn optiek eens tijd het backprobleem definitief op te lossen in plaats van weer voor een tussenoplossing te kiezen. Zowel Dijks als Riedewald gaat dat niet lukken.
Dan hebben we dus een probleem. Ik zou zo geen Ajax-waardige back weten die haalbaar is. Denk toch dat je het moet doen met wat er nu rondloopt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee! Riedgod is geen linksback en zal daar nooit goed worden, het is meer een cv.
Hij kan het niveau van Heerenveen niet aan, laat staan van Ajax.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee, en ik vraag mij af of hij het niveau heeft om mee te kunnen met het spel van Ajax.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Komt van der Vaart nou terug?
Niveau van Ajax heeft hij in ieder geval nooit meer gehaald bij HSVquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, en ik vraag mij af of hij het niveau heeft om mee te kunnen met het spel van Ajax.
Denk het niet. Hij heeft deze maand nog gezegd liever bij HSV zijn carrière af te sluiten dan in Amsterdamquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Komt van der Vaart nou terug?
En ik vind het middenveld wel prima zo eigenlijk..quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij heeft deze maand nog gezegd liever bij HSV zijn carrière af te sluiten dan in Amsterdam
Als HSV degradeert zal die zin wel 'verkeerd geïnterpreteerd' zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij heeft deze maand nog gezegd liever bij HSV zijn carrière af te sluiten dan in Amsterdam
Lastig, Poulsen viel de laatste keren niet slecht in maar Blind is veel belangrijker dus ik zou proberen Blind op het middenveld te houden met Riedgod links ( ondanks dat het geen back is ) en..tsja. wie voor Serero ...:')quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:15 schreef BobW het volgende:
Geen Serero en Boilesen
Hoe gaan we dat oplossen? Blind LB en Poulsen en Duarte op middenveld? Of Riedewald LB en Poulsen of Duarte op het middenveld?
Als en elftal goed draait / weer goed begint te draaien dan moet je gewoon 1 op 1 wisselen. Logisch zou dus zijn Boilesen --> Riedgod en Serano --> Duarte.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:18 schreef BobW het volgende:
Schone kan natuurlijk ook nog op het middenveld, maar dat doet Frank denk ik niet.
Er vallen twee spelers weg en direct moet alles over hoop, zonde en de drukke periode begint net.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als en elftal goed draait / weer goed begint te draaien dan moet je gewoon 1 op 1 wisselen. Logisch zou dus zijn Boilesen --> Riedgod en Serano --> Duarte.
Mja, Riedgod is geen back en kan zo door de mand vallen en Duarte heeft geen niveau
Ja.quote:
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 19-02-2014 om 13:11:08Ricardo Kishna zit voor het eerst bij de wedstrijdselectie. Boilesen (hamstring) en Serero (lies) ontbreken: http://t.co/5G1c0jDs0Z reageer retweet
2 wedstrijden Dikzak Duarte en je zal bidden voor Sereroquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Balen voor hem maar ik kan niet zeggen dat ik hem ga missen
Bidden dat hij nooit meer in het shirt van Ajax speelt jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
2 wedstrijden Dikzak Duarte en je zal bidden voor Serero
Het gaat je nog tegenvallenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bidden dat hij nooit meer in het shirt van Ajax speelt ja
Vind ik ook. Duarte wordt veel te makkelijk afgeschreven met Shreyas voorop die parade.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik wil Duarte daar wel wel eens een reeks wedstrijden zien spelen
De Jongquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:33 schreef S0nic het volgende:
De Jong op de plek van Serero en Kishna in de spits, maar zal wel gewoon Duarte worden.
Misschien dat hij het dan wel goed doet ja, maar voordat hij een beetje in vorm komt zal het niet veel zijn vrees ik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik wil Duarte daar wel wel eens een reeks wedstrijden zien spelen
Sja hij viel belabberd in tegen PEC maar dat was tot nu toe eenmaligquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien dat hij het dan wel goed doet ja, maar voordat hij een beetje in vorm komt zal het niet veel zijn vrees ik.
Laatste 2 wedstrijden was echt heel slecht. Voor zijn blessure was het heel redelijk maar toen was Ajax ook slechter. Het niveau ligt nu hoger en dan zie je dat hij het moeilijk heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien dat hij het dan wel goed doet ja, maar voordat hij een beetje in vorm komt zal het niet veel zijn vrees ik.
En eerstgenoemde?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:41 schreef Stiggie het volgende:
Serero en Boilesen niet inzetbaar a.s. donderdag
Andersen en Kishna in selectie, maar laatsgenoemde niet in de basis aldus De Boer
Denswil mist bepaalde kwaliteiten voor de linksbackpositie volgens Frankiequote:Op woensdag 19 februari 2014 13:44 schreef S0nic het volgende:
Zolang Blind maar op het middenveld blijft is alles goed, Denswil of Riedewald linksback dan maar.
Tegen Milan was hij ook goed, maar dat is ook al weer een tijdje geleden. Ik geloof dat hij best mee kan met het niveau, maar dat het toch echt minder is dan Serero. Al zal jij het daar niet mee eens zijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja hij viel belabberd in tegen PEC maar dat was tot nu toe eenmalig
Denk eerder Blind op linksback en Poulsen middenveld.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:53 schreef Stiggie het volgende:
Andersen speelde trouwens 90min dinsdag met Jong Ajax, dus donderdag is wel erg vlug dan misschien
Dit zou me wel een oplossing lijken die De Boer voor ogen zou kunnen hebben:
Cillessen
Rhijn / Veltman / Moisander / Duarte
Blind
Klaassen / De Jong
Schone / Bojan / Fischer
Heeft hij ook wel vaak gedaan ja. Maar de handelingssnelheid van Poulsen is wel erg traag en Salzburg zet heel snel druk (iig tegen Bayern). Weet niet of dat dan gaat werken. Heb je iemand nodig die snel kan handelen en denken en de bal het liefst naar voren speelt. Kan je wel doen als je 1-0/2-0 voor staatquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:56 schreef Herqules het volgende:
[..]
Denk eerder Blind op linksback en Poulsen middenveld.
Dus denk toch dat hij gezien het antwoord gaat voor Blind op middenveldquote:Wie er wel op de vrijgekomen plaatsen van Nicolai Boilesen en Thulani Serero gaan spelen, liet De Boer niet doorschemeren. 'Ik ga niet vertellen hoe we spelen', was De Boer duidelijk. Of De Boer Daley Blind naar de linksback-positie gaat verhuizen liet de trainer ook in het midden. 'Je wilt als trainer zo min mogelijk wijzigen. Maar aan de andere kant kijk je ook naar de kwaliteiten van de tegenstander.'
Riedewald is ook dramatisch licht trouwens. Logisch, maar komt echt nog zwaar tekort.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denswil mist bepaalde kwaliteiten voor de linksbackpositie volgens Frankie
Bojanquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:53 schreef Stiggie het volgende:
Andersen speelde trouwens 90min dinsdag met Jong Ajax, dus donderdag is wel erg vlug dan misschien (voor 90 iig)
Dit zou me wel een oplossing lijken die De Boer voor ogen zou kunnen hebben:
Cillessen
Rhijn / Veltman / Moisander / Duarte
Blind
Klaassen / De Jong
Schone / Bojan / Fischer
Zo ja, hopelijk hebben Bojan Fischer en De Jong een beetje een goede dag anders gaat het moeilijk worden en moeten we het hebben van Schone en Klaassen
Denk eerder Duarte op het middenveld, De jong in de spits en Riedewald back.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:56 schreef Herqules het volgende:
[..]
Denk eerder Blind op linksback en Poulsen middenveld.
De Leeuw naar Feyenoord? Immers 2.0quote:
Met poster PSV!?!?!?!?quote:
Kan je ook van Fischer zeggen. Die heeft nog minder rendement dit seizoen.quote:
Nee ik barste serieus in lachen uit. Ik bekeek de cover, en dat hoekje met 'Poster PSV' viel me wat later op omdat ik naar de imposante tattoo keek van Schöne(quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gun dat volk nou ook eens wat joh
Kwaliteit ervan is om te huilen iddquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik barste serieus in lachen uit. Ik bekeek de cover, en dat hoekje met 'Poster PSV' viel me wat later op omdat ik naar de imposante tattoo keek van Schöne() Beetje duur WC papier zo'n poster.
Verschil is: Fischer is van ons, heeft potentie tot succes en moet geld in het laatje brengen. Bojan kost geld, heeft overal gefaald en dat slavische bekkie staat me gewoon niet aan. Dikke faalhaas dat het is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:30 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Kan je ook van Fischer zeggen. Die heeft nog minder rendement dit seizoen.
We hebben weinig keuzes ben ik bang. Hopen dat ze een goede dag hebben.
Om te lachen, nog erger. Het feit dat ze een poster van PSV aanwenden als marketingdoeleinde (namelijk door op de cover te plaatsen), zegt genoegquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kwaliteit ervan is om te huilen idd
Verschil is: we hebben rendement nodig van beide wss morgen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Verschil is: Fischer is van ons, heeft potentie tot succes en moet geld in het laatje brengen. Bojan kost geld, heeft overal gefaald en dat slavische bekkie staat me gewoon niet aan. Dikke faalhaas dat het is.
quote:
Salzburg kan er inderdaad geen reet vanquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
psv poster
Dat gaat lukken lasse. Jullie gaan echt tragisch dik winnen van Salzburg. En die kunnen er helemaal niets van.
Ik snap dat je zo reageert aangezien je net ook in je glazen bol zag dat het nog 10 jaar duurt voordat PSV weer kampioen wordt. Snap je Gquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken lassie. Jullie gaan echt tragisch ten onder tegen Salzburg. En die kunnen er helemaal niets van.
Lol wut?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik kom uit Duitsland
Ik kom wekelijks klaar op modale spelers, heb de illusie dat mijn club bij de nederlandse top hoort en heb afgunst op de echte top, daarom lekker haten op spelers die ik graat bij de Verein enschede aufs deutschland had gezien
Volgend jaar gaat PSV kampioen worden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:54 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik snap dat je zo reageert aangezien je net ook in je glazen bol zag dat het nog 10 jaar duurt voordat PSV weer kampioen wordt. Snap je G
Open alvast een topic zou ik zeggen, kan ik na het seizoen weer lachen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat PSV kampioen worden.
Burgemeester is al bezig met feestplanning.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:18 schreef S0nic het volgende:
[..]
Open alvast een topic zou ik zeggen, kan ik na het seizoen weer lachen.
Blind is geen normale linksback? Er is gewoon geen rekening gehouden met de positie switch van Blind, tegen Twente was direct de eerste keer dat hij daar speelde. Nooit getest in de voorbereiding of wat dan ook. Daar komt aankomende zomer wel een oplossing voor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:18 schreef stoeltafel het volgende:
Jammer dat Duarte twee keer dramatisch inviel, spoeling is weer lekker dun. Toch niet normaal dat Ajax niet eens een normale linksback kan opstellen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
2 wedstrijden Dikzak Duarte en je zal bidden voor Serero
quote:
Ook niet, Andersen heeft gisteren nog 90 minuten gespeeld.quote:
Zij spelen toch met 2 spitsen? Dan kan je op papier Blind wel als linksback houden en doorschuivenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Denk eerder Duarte op het middenveld, De jong in de spits en Riedewald back.
4-4-2 spelen ze volgens mijquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zij spelen toch met 2 spitsen? Dan kan je op papier Blind wel als linksback houden en doorschuiven
Aldus de Telegraaf.quote:De verwachting is dat de 17-jarige Jairo Riedewald links in de defensie start, zodat Daley Blind op het middenveld kan blijven voetballen. Lerin Duarte lijkt de aangewezen vervanger voor Serero.
..quote:
Rond de 70ste minuut zal Poulsen er wel inkomen voor Riedewaldquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
..![]()
Weet niet wat ik ervan moet denken. Vond hem nou niet zo'n ijzersterke indruk maken, en om hem dan te laten spelen in zo'n wedstrijd.. Maar ja, Blind moet je natuurlijk ook niet van het middenveld halen.
Ik wel, je verliest vrijwel nooit door één persoon. Bij verlies is er wel wat meer fout gegaan, gewoon opstellen dus.quote:
Dat is een nieuwe en interessante invalshoek voor mijquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik wel, je verliest vrijwel nooit door één persoon. Bij verlies is er wel wat meer fout gegaan, gewoon opstellen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |