Denk het niet. Hij heeft deze maand nog gezegd liever bij HSV zijn carrière af te sluiten dan in Amsterdamquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Komt van der Vaart nou terug?
En ik vind het middenveld wel prima zo eigenlijk..quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij heeft deze maand nog gezegd liever bij HSV zijn carrière af te sluiten dan in Amsterdam
Als HSV degradeert zal die zin wel 'verkeerd geïnterpreteerd' zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij heeft deze maand nog gezegd liever bij HSV zijn carrière af te sluiten dan in Amsterdam
Lastig, Poulsen viel de laatste keren niet slecht in maar Blind is veel belangrijker dus ik zou proberen Blind op het middenveld te houden met Riedgod links ( ondanks dat het geen back is ) en..tsja. wie voor Serero ...:')quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:15 schreef BobW het volgende:
Geen Serero en Boilesen
Hoe gaan we dat oplossen? Blind LB en Poulsen en Duarte op middenveld? Of Riedewald LB en Poulsen of Duarte op het middenveld?
Als en elftal goed draait / weer goed begint te draaien dan moet je gewoon 1 op 1 wisselen. Logisch zou dus zijn Boilesen --> Riedgod en Serano --> Duarte.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:18 schreef BobW het volgende:
Schone kan natuurlijk ook nog op het middenveld, maar dat doet Frank denk ik niet.
Er vallen twee spelers weg en direct moet alles over hoop, zonde en de drukke periode begint net.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als en elftal goed draait / weer goed begint te draaien dan moet je gewoon 1 op 1 wisselen. Logisch zou dus zijn Boilesen --> Riedgod en Serano --> Duarte.
Mja, Riedgod is geen back en kan zo door de mand vallen en Duarte heeft geen niveau
Ja.quote:
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 19-02-2014 om 13:11:08Ricardo Kishna zit voor het eerst bij de wedstrijdselectie. Boilesen (hamstring) en Serero (lies) ontbreken: http://t.co/5G1c0jDs0Z reageer retweet
2 wedstrijden Dikzak Duarte en je zal bidden voor Sereroquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Balen voor hem maar ik kan niet zeggen dat ik hem ga missen
Bidden dat hij nooit meer in het shirt van Ajax speelt jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
2 wedstrijden Dikzak Duarte en je zal bidden voor Serero
Het gaat je nog tegenvallenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bidden dat hij nooit meer in het shirt van Ajax speelt ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |