Vind ik ook. Duarte wordt veel te makkelijk afgeschreven met Shreyas voorop die parade.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik wil Duarte daar wel wel eens een reeks wedstrijden zien spelen
De Jongquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:33 schreef S0nic het volgende:
De Jong op de plek van Serero en Kishna in de spits, maar zal wel gewoon Duarte worden.
Misschien dat hij het dan wel goed doet ja, maar voordat hij een beetje in vorm komt zal het niet veel zijn vrees ik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik wil Duarte daar wel wel eens een reeks wedstrijden zien spelen
Sja hij viel belabberd in tegen PEC maar dat was tot nu toe eenmaligquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien dat hij het dan wel goed doet ja, maar voordat hij een beetje in vorm komt zal het niet veel zijn vrees ik.
Laatste 2 wedstrijden was echt heel slecht. Voor zijn blessure was het heel redelijk maar toen was Ajax ook slechter. Het niveau ligt nu hoger en dan zie je dat hij het moeilijk heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien dat hij het dan wel goed doet ja, maar voordat hij een beetje in vorm komt zal het niet veel zijn vrees ik.
En eerstgenoemde?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:41 schreef Stiggie het volgende:
Serero en Boilesen niet inzetbaar a.s. donderdag
Andersen en Kishna in selectie, maar laatsgenoemde niet in de basis aldus De Boer
Denswil mist bepaalde kwaliteiten voor de linksbackpositie volgens Frankiequote:Op woensdag 19 februari 2014 13:44 schreef S0nic het volgende:
Zolang Blind maar op het middenveld blijft is alles goed, Denswil of Riedewald linksback dan maar.
Tegen Milan was hij ook goed, maar dat is ook al weer een tijdje geleden. Ik geloof dat hij best mee kan met het niveau, maar dat het toch echt minder is dan Serero. Al zal jij het daar niet mee eens zijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja hij viel belabberd in tegen PEC maar dat was tot nu toe eenmalig
Denk eerder Blind op linksback en Poulsen middenveld.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:53 schreef Stiggie het volgende:
Andersen speelde trouwens 90min dinsdag met Jong Ajax, dus donderdag is wel erg vlug dan misschien
Dit zou me wel een oplossing lijken die De Boer voor ogen zou kunnen hebben:
Cillessen
Rhijn / Veltman / Moisander / Duarte
Blind
Klaassen / De Jong
Schone / Bojan / Fischer
Heeft hij ook wel vaak gedaan ja. Maar de handelingssnelheid van Poulsen is wel erg traag en Salzburg zet heel snel druk (iig tegen Bayern). Weet niet of dat dan gaat werken. Heb je iemand nodig die snel kan handelen en denken en de bal het liefst naar voren speelt. Kan je wel doen als je 1-0/2-0 voor staatquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:56 schreef Herqules het volgende:
[..]
Denk eerder Blind op linksback en Poulsen middenveld.
Dus denk toch dat hij gezien het antwoord gaat voor Blind op middenveldquote:Wie er wel op de vrijgekomen plaatsen van Nicolai Boilesen en Thulani Serero gaan spelen, liet De Boer niet doorschemeren. 'Ik ga niet vertellen hoe we spelen', was De Boer duidelijk. Of De Boer Daley Blind naar de linksback-positie gaat verhuizen liet de trainer ook in het midden. 'Je wilt als trainer zo min mogelijk wijzigen. Maar aan de andere kant kijk je ook naar de kwaliteiten van de tegenstander.'
Riedewald is ook dramatisch licht trouwens. Logisch, maar komt echt nog zwaar tekort.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denswil mist bepaalde kwaliteiten voor de linksbackpositie volgens Frankie
Bojanquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:53 schreef Stiggie het volgende:
Andersen speelde trouwens 90min dinsdag met Jong Ajax, dus donderdag is wel erg vlug dan misschien (voor 90 iig)
Dit zou me wel een oplossing lijken die De Boer voor ogen zou kunnen hebben:
Cillessen
Rhijn / Veltman / Moisander / Duarte
Blind
Klaassen / De Jong
Schone / Bojan / Fischer
Zo ja, hopelijk hebben Bojan Fischer en De Jong een beetje een goede dag anders gaat het moeilijk worden en moeten we het hebben van Schone en Klaassen
Denk eerder Duarte op het middenveld, De jong in de spits en Riedewald back.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:56 schreef Herqules het volgende:
[..]
Denk eerder Blind op linksback en Poulsen middenveld.
De Leeuw naar Feyenoord? Immers 2.0quote:
Met poster PSV!?!?!?!?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |