Opportunisme.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Sablikova heeft op het EK duidelijk niet gepiekt. Daar was ze heel matig in vorm. Sablikova kan hier gemakkelijk 6:50 rijden. Die tijd is voor de concurrentie onhaalbaar. Bovendien heeft Sablikova een hele goede loting door tegen Wust te mogen rijden. Ik snap echt niet waar Erben's voorspelling op is gebaseerd.
Wanneer heeft Sablikova voor het laatst 6:50 gereden?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Sablikova heeft op het EK duidelijk niet gepiekt. Daar was ze heel matig in vorm. Sablikova kan hier gemakkelijk 6:50 rijden. Die tijd is voor de concurrentie onhaalbaar. Bovendien heeft Sablikova een hele goede loting door tegen Wust te mogen rijden. Ik snap echt niet waar Erben's voorspelling op is gebaseerd.
Ze heeft alle 4 de WC-wedstrijden gereden en zichzelf daarin duidelijk niet gespaard.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zou dat voor Sablikova anders zijn?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:31 schreef franklop het volgende:
Maar goed, verwacht goud voor Sablikova, daarnaast minstens 1 Nederlandse op het podium
Twee jaar geleden, maar die 6:54 van vorig jaar is vergelijkbaar met 6:50 onder deze omstandigheden. Op alle afstanden wordt een stuk sneller dan vorig jaar gereden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Wanneer heeft Sablikova voor het laatst 6:50 gereden?
Vorig jaar had ze 6:54. Super race was dat. Wellicht kan ze nog een keer zoiets, maar ik denk dat het aardig spannend gaat worden.
Unibet says noquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:53 schreef Cara het volgende:
Is de kans dat Sablikova géén goud haalt meer dan 50%?
http://schaatsen.nl/Uploa(...)ebaan/12-L-05000.pdfquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe laat moet ik ongeveer thuis zijn om de Nederlanders in actie te zien?
Kramer was daar ook torenhoog favoriet, nog veel meer dan Sablikova daar favoriet is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:54 schreef Mansjester het volgende:
Unibet says no
https://nl.unibet.com/betting#/group/1000093795/category/0
Ik ben het ermee eens
Al is ze niet in topvorm....
Grappig Pechstein heeft een hogere kans van winnen volgens Unibet dan Nauta en Kleibeuker terwijl die laatste 2 meer kans hebben om op het podium te komen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kramer was daar ook torenhoog favoriet, nog veel meer dan Sablikova daar favoriet is.
Dat vond ik niet terecht, maar dat terzijdequote:Op woensdag 19 februari 2014 12:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kramer was daar ook torenhoog favoriet, nog veel meer dan Sablikova daar favoriet is.
Ja het lijkt ook vaak alsof de bekende namen altijd extra kans maken bij die wedkantoren. Wat dat betreft zegt het niet zo veel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:10 schreef -0- het volgende:
[..]
Grappig Pechstein heeft een hogere kans van winnen volgens Unibet dan Nauta en Kleibeuker terwijl die laatste 2 meer kans hebben om op het podium te komen.
Pechstein verwachten ze dus een alles of niets.
Ze verwachten niks, die odds worden gewoon bepaald aan de hand van hoeveel mensen er op betten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:10 schreef -0- het volgende:
[..]
Grappig Pechstein heeft een hogere kans van winnen volgens Unibet dan Nauta en Kleibeuker terwijl die laatste 2 meer kans hebben om op het podium te komen.
Pechstein verwachten ze dus een alles of niets.
Precies.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:12 schreef Caws het volgende:
[..]
Ze verwachten niks, die odds worden gewoon bepaald aan de hand van hoeveel mensen er op betten.
Of Pechstein heeft een bepaald potje gevonden..quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie echt niemand bij Sablikova in de buurt komen, ook al zou ze niet in vorm zijn...
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of Pechstein heeft een bepaald potje gevonden..
De doping is haar met de paplepel ingegoten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet weten dat het erfelijk is
Kleinsman op de radio. Voor de liefhebber.twitter:Moniekkleinsman twitterde op woensdag 19-02-2014 om 12:48:04Zelf onderweg naar Hilversum voor verslaglegging voor en na de races 5.000m @NOSRadio1 @NLSochi2014 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |