SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Indurain en Armstrong ik ook. Maar Kramer vind ik gewoon een beetje vervelend. Minder dan Bob, maar toch,quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor de grote mannen en vrouwen. Dus vroeger was ik voor Indurain en Armstrong, nu ben ik voor Kramer en Wüst
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Seryayev heeft een PR van 12.44.67. Daar verwacht ik wel wat van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De beelden zijn overal hetzelfdequote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:32 schreef Falco het volgende:
Ik kijk naar de Belg en naar de Duitser. Erica Terpstra is me dus bespaard...![]()
![]()
Nee, afgelopen vrijdag tijdens de 3000 meter heren zag ik wel zoiets, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, heb je niet gezien dat eergisteren ook de bolletjestrui werd uitgereikt aan de beste klimmer?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Seryayev heeft een PR van 12.44.67. Daar verwacht ik wel wat van.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Goeie site. Al reden ze net wel een rondje ver onder het wereldrecordschema.quote:Rondje 11.0 of zoiets.
![]()
![]()
Na deze rit, daarna na elke 2 rittenquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
NOS heeft ook eigen camera'squote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De beelden zijn overal hetzelfdeleven zoals het leven is![]()
Deze rit gaat nergens over.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Handgeklokt in Alma Ata jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Seryayev heeft een PR van 12.44.67. Daar verwacht ik wel wat van.![]()
Nee man, die beelden van Wüst op een hometrainer, Van Beek met koptelefoon, dat is allemaal van de NOS zelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De beelden zijn overal hetzelfde![]()
Zou wel wat zijn ja..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:34 schreef hespahoma het volgende:
Iedereen telt de gouden medaille al voor Kramer. Hoe tof zou het zijn als bv Bergsma deze pakt?![]()
Nou ja, na elke. Daarna komt er nog maar 1 dweilquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Na deze rit, daarna na elke 2 ritten![]()
![]()
Ja, zwaar irritant. Daarom ben ik nu naar de Belg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee man, die beelden van Wüst op een hometrainer, Van Beek met koptelefoon, dat is allemaal van de NOS zelf.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Nee gelukkig niet. Belgen en Duitsers krijgen geen Erica te zien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De beelden zijn overal hetzelfde<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Hij wordt rustig gebracht
Net als Zanka[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Mja oke, heb je een puntquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nou ja, na elke. Daarna komt er nog maar 1 dweil
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Bob de Jong is de favoriet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:34 schreef hespahoma het volgende:
Iedereen telt de gouden medaille al voor Kramer. Hoe tof zou het zijn als bv Bergsma deze pakt?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |