dus het is de schuld van ts dat de politie niet weet wat hun werk is?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:09 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Zeg ook ergens dat ik het een kekke actie vind van de pliesie, maar ts maakt het zichzelf onnodig moeilijk. Het had erger kunnen aflopen, hadden ze 'm echt willen fokken.
Ben jij politieagent?, ach hoe dan ook mag je me hoofd wel zien hoor.. check me fobo..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stuur even een foto van je hoofd, en je zusje op dan
Omdat je een irritante lul bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:09 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Omdat het onschuldig genoeg is om moeilijk over te doen.
Omdat Informatie bij de politie eerder tegen je dan voor je gebruikt gaat worden.
Omdat het niet nodig is.
Omdat ik mijn privacy te verbergen heb.
Etc.
Maar is dat dan geen probleem?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:07 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Dat zou moeten kunnen, ik ben gelukkig geen rechtsgeleerde. Maar Het vervelde punt is dat als de politie het op dat moment verdacht vindt ze je kunnen vragen naar je ID. Met welke kutsmoes dan ook.
Omdat je een eigenwijze snotneus bent die zich minachtend gedroeg naar een persoon die zijn vak aan het uitoefenen is. Wat wilde je er eigenlijk mee bereiken? Wat was je intentie om tegen te gaan werken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:50 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Hoezo heb ik mij niet gedragen?
En met schelden kom je niet verder met een discussie, jij bent de gene die zich niet gedraagt.
Dat is dus ook een probleem.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:09 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Zeg ook ergens dat ik het een kekke actie vind van de pliesie, maar ts maakt het zichzelf onnodig moeilijk. Het had erger kunnen aflopen, hadden ze 'm echt willen fokken.
Met andere woorden als er ergens een keer iets is gesignaleerd of er is een keer ergens over gebeld kun je tot in de oneindigheid staande gehouden worden. Leuk hoor.quote:
Heb het gevoel dat veel mensen gewoon iets tegen de politie hebben,quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:09 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Omdat het onschuldig genoeg is om moeilijk over te doen.
Omdat Informatie bij de politie eerder tegen je dan voor je gebruikt gaat worden.
Omdat het niet nodig is.
Omdat ik mijn privacy te verbergen heb.
Etc.
Tja kan die stelling ook omdraaien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Omdat je een irritante lul bent.
Volgens mij was die agente daar toch mee bezig? Of mis ik nu iets?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus het is de schuld van ts dat de politie niet weet wat hun werk is?
Ja, dat is zeker een probleem, eentje wat steeds erger wordt ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:12 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Maar is dat dan geen probleem?
Zeg dan gewoon eerlijk in de wet dat de politie je overal en altijd je om je ID mag vragen.
Maar dat kan niet want dat wil Nederland niet, en als Nederland dat niet wil moet het ook niet gebeuren.
Ik gedroeg me helemaal niet minachtend, waaruit leid je dat af?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat je een eigenwijze snotneus bent die zich minachtend gedroeg naar een persoon die zijn vak aan het uitoefenen is. Wat wilde je er eigenlijk mee bereiken? Wat was je intentie om tegen te gaan werken?
Fatsoen? Wat is er fatsoenlijk aan om zonder reden iemand staande te houden en zijn legitimatie te vragen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, mensen die het fatsoen niet hebben om zich gewoon te gedragen zou men keihard moeten aanpakken. Beetje op je strepen willen staan............. Triest figuur ben je dan.
Door moeilijk te gaan doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:16 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ik gedroeg me helemaal niet minachtend, waaruit leid je dat af?
Hmm, nouja het overrompelde me een beetje, wat ik ermee wou bereiken was het niet afgeven van mijn identiteit, en mijn privacy waarborgen.
ja, en al je gegevens worden veilig bewaard dus stuur maar opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ben jij politieagent?, ach hoe dan ook mag je me hoofd wel zien hoor.. check me fobo..
nu pics van je mams in lingerie
Eerst die foto's van je moeder! (die worden ook veilig bewaard dus maak je geen zorgen)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja, en al je gegevens worden veilig bewaard dus stuur maar op
en jij een terrorist, natuurlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat je een eigenwijze snotneus bent die zich minachtend gedroeg naar een persoon die zijn vak aan het uitoefenen is. Wat wilde je er eigenlijk mee bereiken? Wat was je intentie om tegen te gaan werken?
hoezo? het werkt één kant op; jij levert, ik eis, jij hebt niets te willen, jij rechteloze verdachtequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:19 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Eerst die foto's van je moeder! (die worden ook veilig bewaard dus maak je geen zorgen)
Ja ik heb wat tegen de huidige politie ja, maar niet tegen de individuele agent en zal deze dan ook met respect behandelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:13 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat veel mensen gewoon iets tegen de politie hebben,
moeilijk doen om lekker irritant te zijn of zo..
ach tjah moet je zelf weten man, lekker geheimzinnig spannend man!.
![]()
Ik heb zo vaak me id moeten afstaan nog nooit problemen gekregen, als iemand met autoriteit je iets vraagt zal het niet voor de lol zijn denk ik..
Ironisch gezien wou ik niet verdacht over komen, en dacht ik waarom weg fietsen. Ik hoefde nergens heen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:15 schreef Salvad0R het volgende:
...dus je draait vrijwillig om, om te gaan praten met de wouten...?
Als je zo gaat beredeneren......quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:17 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Fatsoen? Wat is er fatsoenlijk aan om zonder reden iemand staande te houden en zijn legitimatie te vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |