Dat zegt Driek niet. Hij is blij met de positie die hij nu heeft. Van buitenaf proberen dingen te veranderen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als je vindt dat jij in een RvT zou kunnen zitten dan heb je echt een heel vertekend beeld van wat onafhankelijk is...
Maar dat wil ik dus helemaal niet. Dat zeg ik toch nergens?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als je vindt dat jij in een RvT zou kunnen zitten dan heb je echt een heel vertekend beeld van wat onafhankelijk is...
Foto's bij daglicht midden op emplacement Den Haag. Lijkt me niet de juiste uiting naar je veiligheidsregelsquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:46 schreef greavy het volgende:
Jajoh, doe er lekker ene foto bij van wissels op de Amsterdamse westhavens.
Lees: De volgende keer kunt u gewoon weer de tering krijgenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:42 schreef b2py het volgende:
Impact treinverkeer
Reizigers worden hierover via de reisinformatie-kanalen van de vervoerders geinformeerd. De overlast voor reizigers vinden we vervelend maar we nemen in dit soort situaties altijd het zekere voor het onzekere.
Wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: De volgende keer kunt u gewoon weer de tering krijgen
ProRail zal toch wel ergens een foto hebben die realistischer is?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:48 schreef b2py het volgende:
[..]
Foto's bij daglicht midden op emplacement Den Haag. Lijkt me niet de juiste uiting naar je veiligheidsregels
Onderschrift op Prorail site: Wissels.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:04 schreef greavy het volgende:
[..]
ProRail zal toch wel ergens een foto hebben die realistischer is?
Ja hehe wat Driek al 10 keer aangegeven heeft. TSB afgeven tot na de spits of einde dienst, en de nacht erop fiksen. Het kan echt niet zo zijn dat er jarenlang dagelijks honderden treinen full speed overheen gegaan zijn en er dan OPEENS tot rücksichtslose platlegging besloten "moet" worden. Dat is echt totaal onzin.quote:
Had je gemaild. .quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:11 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ik ga hier achteraan. Zie je kans, je verhaal iets uitgebreider op de mail te zetten? info@voorbeterov.nl
Okee.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:22 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Had je gemaild. .
Inmiddels de persoon achter het ingevoerde mailadres gevonden en het bleek zijn rekeningnummer te zijn wat in mijn brief stond. Het komt er op neer dat hij dus per ongeluk mijn chipkaartnummer had ingevoerd.
Met als gevolg dus dat zijn mailadres in mijn account is verschenen en HIJ mijn saldo heeft ontvangen. Dit deelsysteem van de chipkaart is dus zo lek als een mandje....
Ik stuur je straks de zaken uit mijn gesprek met hem naar je toe.
Lief dagboek.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:35 schreef James1988 het volgende:
De reisinformatie was ook weer lekker de weg kwijt.
18:30, Den Haag Centraal: alle schermen stonden op "Let op omroep", uit de omroep het gebruikelijke geneuzel over gratis koffie door de "erg vervelende overlast", en de mededelingen dat reizigers richting Zoetermeer en Delft gebruik konden maken van HTM.
Ik zag de bui al hangen (trams richting Den Haag en RR richting Rotterdam) stampvol, dus ik ben naar Den Haag Laan van NOI gegaan met een RandstadRail richting Zoetermeer.
18:50, Den Haag Laan van NOI: schermen op perrons gaven hetzelfde: "Let op omroep", die meldde echter niks. Te Laan van NOI stond er één trein klaar, een SLT-6 met 'Haarlem' op de displays. Deze stond op spoor 3. Volgens de NS-app zou om 18:59 een sprinter naar Haarlem gaan rijden vanaf spoor 4. Die vertrok uiteindelijk om 19:05, van spoor 3.
19:25, Leiden: wederom veel omroepen over gratis koffie, de AV21's gaven treinen aan van een half uur eerder, met "+5 minuten" door "spoedreparatie". Ik ben richting de Julia's gegaan waar ik uitgebreid de tijd heb genomen voor een maaltijd.
20:00, Leiden: nog steeds omroepen over gratis koffie, AV21's gaven nog steeds treinen aan die meer dan een half uur eerder al vertrokken hadden moeten zijn, ook "+10 minuten" was weer van de partij.
20:45 Rotterdam: veel vertraagde en opgeheven treinen. Ook alle ICs richting Venlo werden opgeheven, richting Breda bleven er maar twee reisopties over. De sprinter van 21:15 (met +8) of de IC Direct van 21:39. Uiteindelijk de laatste genomen, en om 22:03 was ik eindelijk in Breda.
Duidelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:41 schreef b2py het volgende:
Ik krijg reclames voor een uitvaart, veelzeggend?
Klopt, ik heb wat malware geīnstalleerd bij je. Kon je zelf niks aan doen hoor, echt niet! Laat je door DeAdLoCk of hoe die breezerhoer ook heet niks wijsmakenquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:41 schreef b2py het volgende:
Ik krijg reclames voor een uitvaart, veelzeggend?
Wat de vliegende neuk.twitter:ProRail twitterde op woensdag 19-02-2014 om 23:14:43Reparaties wissels R'dam/ Den Haag zullen tot zeker vrijdagavond duren. Lees hier meer: http://t.co/wWbOTlPuNr reageer retweet
Neuh. Ik sta niet vaak met m'n mond vol tanden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:15 schreef James1988 het volgende:
Wat de vliegende neuk.twitter:ProRail twitterde op woensdag 19-02-2014 om 23:14:43Reparaties wissels R'dam/ Den Haag zullen tot zeker vrijdagavond duren. Lees hier meer: http://t.co/wWbOTlPuNr reageer retweet
Maar nee hoor je mag niks zeggen over falend onderhoud of spook-inspecties of ander gevingerverf. Nee je moet gewoon even blijven wachten tot je trein met +2880 overmorgen weer gaat rijden en DAN nog blij zijn dat ie gaat rijden, en DAN nog wachten tot het rapport er over 7 maanden is en DAN mag je pas gaan zeiken van meneer deadlock. MITS daar aanleiding toe is dan he, anders nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:15 schreef James1988 het volgende:
Wat de vliegende neuk.twitter:ProRail twitterde op woensdag 19-02-2014 om 23:14:43Reparaties wissels R'dam/ Den Haag zullen tot zeker vrijdagavond duren. Lees hier meer: http://t.co/wWbOTlPuNr reageer retweet
Hahahahahahaha!quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
Gelukkig is volgend jaar alle ellende voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |