Dat zegt Driek niet. Hij is blij met de positie die hij nu heeft. Van buitenaf proberen dingen te veranderen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als je vindt dat jij in een RvT zou kunnen zitten dan heb je echt een heel vertekend beeld van wat onafhankelijk is...
Maar dat wil ik dus helemaal niet. Dat zeg ik toch nergens?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als je vindt dat jij in een RvT zou kunnen zitten dan heb je echt een heel vertekend beeld van wat onafhankelijk is...
Foto's bij daglicht midden op emplacement Den Haag. Lijkt me niet de juiste uiting naar je veiligheidsregelsquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:46 schreef greavy het volgende:
Jajoh, doe er lekker ene foto bij van wissels op de Amsterdamse westhavens.
Lees: De volgende keer kunt u gewoon weer de tering krijgenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:42 schreef b2py het volgende:
Impact treinverkeer
Reizigers worden hierover via de reisinformatie-kanalen van de vervoerders geinformeerd. De overlast voor reizigers vinden we vervelend maar we nemen in dit soort situaties altijd het zekere voor het onzekere.
Wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: De volgende keer kunt u gewoon weer de tering krijgen
ProRail zal toch wel ergens een foto hebben die realistischer is?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:48 schreef b2py het volgende:
[..]
Foto's bij daglicht midden op emplacement Den Haag. Lijkt me niet de juiste uiting naar je veiligheidsregels
Onderschrift op Prorail site: Wissels.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:04 schreef greavy het volgende:
[..]
ProRail zal toch wel ergens een foto hebben die realistischer is?
Ja hehe wat Driek al 10 keer aangegeven heeft. TSB afgeven tot na de spits of einde dienst, en de nacht erop fiksen. Het kan echt niet zo zijn dat er jarenlang dagelijks honderden treinen full speed overheen gegaan zijn en er dan OPEENS tot rücksichtslose platlegging besloten "moet" worden. Dat is echt totaal onzin.quote:
Had je gemaild. .quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:11 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ik ga hier achteraan. Zie je kans, je verhaal iets uitgebreider op de mail te zetten? info@voorbeterov.nl
Okee.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:22 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Had je gemaild. .
Inmiddels de persoon achter het ingevoerde mailadres gevonden en het bleek zijn rekeningnummer te zijn wat in mijn brief stond. Het komt er op neer dat hij dus per ongeluk mijn chipkaartnummer had ingevoerd.
Met als gevolg dus dat zijn mailadres in mijn account is verschenen en HIJ mijn saldo heeft ontvangen. Dit deelsysteem van de chipkaart is dus zo lek als een mandje....
Ik stuur je straks de zaken uit mijn gesprek met hem naar je toe.
Lief dagboek.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:35 schreef James1988 het volgende:
De reisinformatie was ook weer lekker de weg kwijt.
18:30, Den Haag Centraal: alle schermen stonden op "Let op omroep", uit de omroep het gebruikelijke geneuzel over gratis koffie door de "erg vervelende overlast", en de mededelingen dat reizigers richting Zoetermeer en Delft gebruik konden maken van HTM.
Ik zag de bui al hangen (trams richting Den Haag en RR richting Rotterdam) stampvol, dus ik ben naar Den Haag Laan van NOI gegaan met een RandstadRail richting Zoetermeer.
18:50, Den Haag Laan van NOI: schermen op perrons gaven hetzelfde: "Let op omroep", die meldde echter niks. Te Laan van NOI stond er één trein klaar, een SLT-6 met 'Haarlem' op de displays. Deze stond op spoor 3. Volgens de NS-app zou om 18:59 een sprinter naar Haarlem gaan rijden vanaf spoor 4. Die vertrok uiteindelijk om 19:05, van spoor 3.
19:25, Leiden: wederom veel omroepen over gratis koffie, de AV21's gaven treinen aan van een half uur eerder, met "+5 minuten" door "spoedreparatie". Ik ben richting de Julia's gegaan waar ik uitgebreid de tijd heb genomen voor een maaltijd.
20:00, Leiden: nog steeds omroepen over gratis koffie, AV21's gaven nog steeds treinen aan die meer dan een half uur eerder al vertrokken hadden moeten zijn, ook "+10 minuten" was weer van de partij.
20:45 Rotterdam: veel vertraagde en opgeheven treinen. Ook alle ICs richting Venlo werden opgeheven, richting Breda bleven er maar twee reisopties over. De sprinter van 21:15 (met +8) of de IC Direct van 21:39. Uiteindelijk de laatste genomen, en om 22:03 was ik eindelijk in Breda.
Duidelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:41 schreef b2py het volgende:
Ik krijg reclames voor een uitvaart, veelzeggend?
Klopt, ik heb wat malware geīnstalleerd bij je. Kon je zelf niks aan doen hoor, echt niet! Laat je door DeAdLoCk of hoe die breezerhoer ook heet niks wijsmakenquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:41 schreef b2py het volgende:
Ik krijg reclames voor een uitvaart, veelzeggend?
Wat de vliegende neuk.twitter:ProRail twitterde op woensdag 19-02-2014 om 23:14:43Reparaties wissels R'dam/ Den Haag zullen tot zeker vrijdagavond duren. Lees hier meer: http://t.co/wWbOTlPuNr reageer retweet
Neuh. Ik sta niet vaak met m'n mond vol tanden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:15 schreef James1988 het volgende:
Wat de vliegende neuk.twitter:ProRail twitterde op woensdag 19-02-2014 om 23:14:43Reparaties wissels R'dam/ Den Haag zullen tot zeker vrijdagavond duren. Lees hier meer: http://t.co/wWbOTlPuNr reageer retweet
Maar nee hoor je mag niks zeggen over falend onderhoud of spook-inspecties of ander gevingerverf. Nee je moet gewoon even blijven wachten tot je trein met +2880 overmorgen weer gaat rijden en DAN nog blij zijn dat ie gaat rijden, en DAN nog wachten tot het rapport er over 7 maanden is en DAN mag je pas gaan zeiken van meneer deadlock. MITS daar aanleiding toe is dan he, anders nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:15 schreef James1988 het volgende:
Wat de vliegende neuk.twitter:ProRail twitterde op woensdag 19-02-2014 om 23:14:43Reparaties wissels R'dam/ Den Haag zullen tot zeker vrijdagavond duren. Lees hier meer: http://t.co/wWbOTlPuNr reageer retweet
Hahahahahahaha!quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
Gelukkig is volgend jaar alle ellende voorbij
ja klopt, in 1962 zijn er nul verwijtbare storingen meer aan het spoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
Gelukkig is volgend jaar alle ellende voorbij
zoiets ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt, in 1962 zijn er nul verwijtbare storingen meer aan het spoor
Ja maar niet veel meer treinen dan 2 jaar geleden. En het vriest ook niet harder dan 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zoiets ja.
Het is gewoon verbazingwekkend dat dit soort verstoringen vaker op lijken te duiken dan vroeger. Al kun je de situatie niet helemaal vergelijken met vroeger omdat er veel meer treinen zijn gaan rijden over hetzelfde stuk spoor.
Dat wil niet zeggen dat de ellende van nu niet een oorzaak in het verleden heeft liggen. Juist dat zou eens onderzocht moeten worden, maar ik zeg er gelijk bij dat je dan waarschijnlijk niet veel zult kunnen vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar niet veel meer treinen dan 2 jaar geleden. En het vriest ook niet harder dan 2 jaar geleden.
Kijk op www.rijdendetreinen.nl eens in het archief naar "herstelwerkzaamheden", "defect aan het spoor" en "spoedreparatie aan het spoor". Verhoudingsgewijs komt de lijn Den Haag - Rotterdam - Dordrecht erg vaak naar voren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat de ellende van nu niet een oorzaak in het verleden heeft liggen. Juist dat zou eens onderzocht moeten worden, maar ik zeg er gelijk bij dat je dan waarschijnlijk niet veel zult kunnen vinden.
Beetje realisme zou geen kwaad kunnen. Back to basics.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat de ellende van nu niet een oorzaak in het verleden heeft liggen. Juist dat zou eens onderzocht moeten worden, maar ik zeg er gelijk bij dat je dan waarschijnlijk niet veel zult kunnen vinden.
Ik moet je corrigeren vriend, een neukfout is een persoon. Nou ja, een organisme met een BSNquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:36 schreef _serial_ het volgende:
Echt wat voor neukfout is dat nu weer, tot vrijdag fucking avond minder treinen op een van de drukste trajecten.
Goed idee. Er zijn al zoveel vrouwen actief in het spoor op hoge posities. Netelenbos, Peijs, Gout, Thijssen, Mansveld, Schultz, het gaat maar door.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:36 schreef James1988 het volgende:
Maar we hebben wel mooie stations. En zootels.
zij hebben mazzel. Zij landen op Eelde en gaan dan per bus naar Assenquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:31 schreef lezut het volgende:
Lekker voor Sven Kramer, komt ie straks thuis, heeft de media het waarschijnlijk alsnog de hele tijd over wissels
Oja, en wissels zijn techniek... dat kan kapot. Neemt niet weg dat ik ook benieuwd ben naar de oorzaak.
Uiteraard natuurlijk vanzelfsprekend wel verlengd tot 10 bakken dan hequote:Op woensdag 19 februari 2014 23:49 schreef James1988 het volgende:
- 2 i.p.v. 4 sprinters per uur tussen Rotterdam en Den Haag HS
twitter:ProRail twitterde op woensdag 19-02-2014 om 23:54:51Reparaties wissels R'dam/ Den Haag zullen tot zeker donderdagavond duren. Lees hier meer: http://t.co/wWbOTlPuNr reageer retweet
Zo te zien niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:49 schreef James1988 het volgende:
Zo te zien is NS bezig met het bijwerken van de reisplanner.
Nu vraag ik me echt af hoe een wissel van de een op de andere minuut zo'n catastrophic failure kan vertonen. Samen met drie broertjes op exact hetzelfde moment. En getuige de berichten die ik op Facebook zag hebben er rond Den Haag wel langer dan 10 minuten geen treinen gereden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:15 schreef James1988 het volgende:
Wat de vliegende neuk.twitter:ProRail twitterde op woensdag 19-02-2014 om 23:14:43Reparaties wissels R'dam/ Den Haag zullen tot zeker vrijdagavond duren. Lees hier meer: http://t.co/wWbOTlPuNr reageer retweet
"moet"quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
kan ook zijn door het nieuwe regime, waardoor er meer spoor buiten dienst moet worden genomen dan voorheen
Nog steeds te lang.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:55 schreef James1988 het volgende:
Ineens wordt het donderdagavond. Lekker bezig, ProRail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |