Ik was vroeger de go-to guy van de hele straat voor computerproblemen. En natuurlijk voor niks, "want voor jou is het maar een paar keer tikken".quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ach zo werkt het ook met computers.
Ja dat bedoel ik dus, dan hangen ze gelijk aan de telefoon. Ik ben wel eens naar een andere lokatie gefietst om te laten zien hoe je een scherm moet maximaliseren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:03 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Nee dat begrijpt ze Oost-Indisch. Ze kan wel een heel facebookspelletje tot in detail kraken, maar het volume harder zetten, ho maar.
Ik doe het voor heel veel mensen maar vraag er wel leuke bedragen voor. Variërend tussen niets/kratje pils of ruilen tegen een gestukte muur tot ¤150,- ex per uur.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik was vroeger de go-to guy van de hele straat voor computerproblemen. En natuurlijk voor niks, "want voor jou is het maar een paar keer tikken".
Daarom doe ik dat al minstens 5 jaar niet meer, voor niemand.
ja, klopt. Met uitzondering van het feit dan de Microsoft technici niet bij mijn ouders de deur plat lopenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
als het voor Hilversum was, was er weinig aan de hand. Uitstappen, kwartiertje wachten en weer verderquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:56 schreef _JdM_ het volgende:
Mama_JdM_ stapt in Apeldoorn in een trein naar de RAI. Maar mist trein en pakt de trein naar Amsterdam Centraal ipv Schiphol. (want "Amsterdam") Dus bij Hilversum in paniek omdat de trein niet op RAI stopt en belt mij. Gelukkig was ik al wakker[/dagboek]
Familie/vrienden/kennissen + problemen met computers = gigantisch punthoofd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Zo ver ben ik gisteren niet geweest: Bentheim-Hannover-Magdeburg-Leipzig-Berlijn-Bentheimquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Dennis alweer terug? of gestrand ergens bij Berchtesgaden toevallig?
Sterkte!quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:52 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Het was een defecte trein. Nu gestrand op Krabbendijke. Volgende trein moet dus gaan wisselen hier
Bedankt! Eindelijk weer op weg. De trein erna is gewisseld naar het andere spoor en heeft iedereen opgehaald. Vertraging is ongeveer 40 minuten voor mij. Ik ben om 1116 ingestapt op Schiphol en moet naar Vlissingen, dus het is alleen maar langer geworden haha.quote:
Ghe. Ghehe. Kilometers. Ghehehe. Kilometerskilometerskilometers mijlen hehehe. BWEhehehehe kilometers fap fapquote:
Ik vind voor een trein springen ook vrij respectloos.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
na een melding van een springer draaien ze op de lokale radiozender hier steevast "Jump" van Van Halen. respectloos en flauw.
wel goede muziek, timing is minder.
Zoals gewenst, na de avondspits!twitter:NS_online twitterde op woensdag 19-02-2014 om 17:55:52Van en naar Den Haag en Rotterdam: houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen door spoedreparaties aan het spoor. reageer retweet
Het Duitse groen knipper is het Nederlandse geel. Het Duitse groen-geel is het Nederlandse geel. Het Duitse groen is het Nederlandse groen en/of groen knipper. Het Duitse rood is het Nederlandse rood.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Waar vind ik wat info (Nederlandse uitleg) over het Duitse seinenstelsel etc?
Wil een beetje oriënteren op dat gebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |